офісна нерухомість реферат

Хімія 11 клас величко гдз нерухомість реферат офісна математика 4 клас навчальний зошит 3 частина оксана оноприенко.

. Динамікацін на ринку нерухомості(наприкладі комерційної нерухомості мКиїв)1Стан та проблеми комерційноїнерухомості в УкраїніНинівсі ринки страждають від економічних потрясіньУ тому розумінні, що гучних обвалів ібанкрутств ще не булоБільше того, вартість оренди й продажу в цьому сегментіповільно, але впевнено повзе нагоруЯк вважають деякі аналітики, самекомерційна нерухомість сьогодні – один з деяких острівців стабільності вукраїнській економіціНині найбільшим ринком офісної нерухомості в Україні є КиївСтоличний ринок офісів розвивається найбільш динамічно у порівнянні з іншими великими містами УкраїниВи переглядаєте статтю (реферат): «Формування та розвиток українського ринку комерційної нерухомості» з дисципліни «Нерухомість в Україні»Реферати та публікації на інші теми: Вартість облігаційної позикиЗдійснення розрахунків в іноземній валюті по зовнішньоекономічнихРаскрыты преимущества собственников, получаемые от использования услуг профессионального управления недвижимым имуществомВыявлены сферы наибольшего распространения профессиональных услуг управления недвижимостью, тенденции их развития, преобладающая форма организации взаимоотношений между собственником недвижимости и управляющей компанией, особенные условия расчетов за услугиРаскрыт спектр услуг управления, приведен рейтингУчебное пособие: Характеристика і класифікація об’єктів нерухомості 1Характеристики класифікації об’єктів нерухомості Одним з основних завдань на сучасному етапі розвитку й становлення ринку не19с.ВведеніеПонятіе і система ринку недвіжімостіРинок нерухомості та його характерістікіФактори, що впливають на ринок недвіжімостіСтруктура ринку недвіжімостіОсобенності функціонування ринку недвіжімостіОсобенності ценообразованияЗаключениеСписок літературиРинок нерухомості України можна розподілити на: ринок землі; ринок комерційної та промислової нерухомості (будівель і споруд невиробничого призначення, виробничих будівель і споруд); ринок житлаТому аналіз розвитку вітчизняного ринку нерухомості здійснимо саме в цих напрямах19сВведение Понятие и система рынка недвижимости Рынок недвижимости и его характеристики Факторы, воздействующие на рынок недвижимости Структура рынка недвижимости Особенности функционирования рынка недвижимости Особенности ценообразования ЗаключениеЩо відбувається з ринком офісної нерухомості? Офіси — уже не місце для роботиЩо відбувається з ринком офісної нерухомості? Успішність компаній на ринку офісної нерухомості з кожним роком буде все більше залежати від їх здатності сформувати користувальний досвідКомпанії повинні аналізувати, як саме люди, які орендують простір, взаємодіють з ним, яких складових бракує, що заважає продуктивності і комфорту або відволікає від робочого процесуОцінка нерухомості сьогодні стає усе більш актуальним питанням і для вітчизняного бізнесу, і для звичайних громадян нашої країниЗ 1 січня 2007 року набере чинності положення Закону України «Про податок з доходів з фізичних осіб», згідно з яким для Диплом, курсова, реферат, контрольна роботаСтудентські роботи на замовленняГоловнаЕкономічніЕкономікаОцінка нерухомостіОфісна нерухомістьНа 2010 рік заплановано виведення на ринок близько 149 тисквм офісних площОчікується введення в експлуатацію таких помітних об’єктів як БЦ «Еспланада», «Преміум центр», БЦ «Топаз»Дані «Knight Frank» декілька відрізняються: за оцінкою компанії, загальна площа ключових проектів, які планується ввести в експлуатацію цього року, складає близько 173 тисквмРинок нерухомості в україні: особливості та проблемиЄ.В.Галицька, кандеконнаук, Національний університет Києво-Могилянська академіяПостановка проблемиРинок нерухомості є важливою частиною системи економічних відносин будь-якої країниВін не просто тісно пов’язаний з процесами, що відбуваються на всіх інших ринках, а й суттєво впливає на фінансово-грошові потоки в економіці, напрями їх руху та рівень дохідностіРЕФЕРАТАктуальність теми будівництво в Україні є однією з фундаментальних галузей промисловостіЗбільшення вартості земельних ділянок під забудову призводить до зростання вартості будівництваВодночас інвестори та будівельні кампанії зацікавлені в спорудженні об’єктів у місцях найсприятливіших для подальшої експлуатаціїВступ Перехід до ринкових відносин, пов’язаний з появою реальних господарів на засоби виробництва, неможливий без розвитку ринку нерухомостіПриватизація державних підприємств і організацій та виникнення різних організаційно-правових формСпоруджена величезна офісна будівля у вигляді скляного циліндра, що брутально «увірвалася» у заповідне архітектурно-історичне середовище, перекривши візуальну вісь між Софійським собором і Андріївською церквоюУ ЗМІ публікувалися обіцянки тодішнього мера (О.Омельченка) розібрати верхню частину будівлі, проте ці обіцянки виявилися порожніми» К-во Просмотров: 58быстро скачать Реферат: Офісні будівлі в історичному середовищі- дослідити стан інвестиційної привабливості ринку офісної нерухомості; — проаналізувати ринок торгівельної нерухомості; — визначити стан та інвестиційні перспективи ринку промислової і складської нерухомості →2Аналіз інвестиційної привабливості ринку комерційної нерухомості мКиєва2.1 Загальна характеристика ринку комерційної нерухомостіВ Україні ринок Динаміка цін на ринку нерухомості (на прикладі комерційної нерухомості мКиїв) Нині всі ринки страждають від економічних потрясіньПроте ринок комерційної нерухомості не зазнав вагомих збитківУ тому розумінні, що гучних обвалів і банкрутств ще не булоБільше того, вартість оренди й продажу в цьому сегменті повільно, але впевнено повзе нагоруЯк вважають деякі аналітики, саме комерційна нерухомість сьогодні – один з деяких острівців стабільності в українській економіціБільшість інвесторів сьогодні стурбовані одним питанням – як світова фінансова криза, помножена на політичну плутанину, відіб’ється на розвитку нерухомості в Україні й, відповідно, на схоронності вкладених коштівНе секрет, що глобальні економічні потрясіння змушують девелоперів «заморожувати» незавершені об’єкти й відмовлятися від нового будівництва в різних країнах мируТак, по даним аналітичного відділу компанії Jones Lang LaSalle, у першій половині 2008 року в країнах СНД відбулося зниження прямих інвестицій у комерційну нерухомість на 41 % у порівнянні з 2007 рокомНайбільше в результаті кризи постраждав Казахстан, друге місце в рейтингу займає Росія, за нею йдуть країни Прибалтики, а на четвертому місці перебуває УкраїнаЯк говорять міжнародні експерти, поки на четвертомуУже зараз через кризу ліквідності в інвесторів і скорочення обсягів кредитування строки реалізації більше половини заявлених проектів у сфері офісної нерухомості будуть перенесеніЗ іншого боку, за свідченням вітчизняних експертів, ринок комерційної нерухомості нашої країни є самим ємній і перспективним у Європі, у нього є всі шанси вийти із кризи з мінімальними втратамиНацбанк, «закрутивши гайки» іпотеці й житловому будівництву, куди більш лояльно ставиться до торгово-офісного сегментаТа й комерційні банки кредитують офісні проекти набагато більш, чим, приміром, нерухомість економа-класуДо того ж основні гравці цього ринку воліють по можливості будувати на свої засоби й не залучати «драконівські» кредити (15 % річних у доларах і 24 % у гривні)Що виправдано швидкою окупністю даних об’єктів в Україні: зараз середні показники оренди в столицях Східної й Центральної Європи на 40–50 % нижче, ніж у Києві, а якщо говорити про рентабельність торгових центрів, то в Європі об’єкт окупається за 10 років, тоді як у нас – усього за 3–4 рокиОднієї з основних причин, що буде стримувати вплив кризи на ринок торговельної й офісної нерухомості, експерти вважають стійкий дефіцит таких об’єктів в Україні й «ненаситний» попит, у багато разів перевищуюча пропозиціяПо приблизних підрахунках, тільки в столиці зараз порядку чотирьох мільйонів жителів, з них половина – працездатне населення, з яких близько 20 % (це приблизно 400 тисяч чоловік) – службовці офісівА оскільки на людину доводиться в середньому близько 10 квм корисної площі, те Києву необхідно не менше 4 млнквм корисної площі бізнесів-центрівУ нас же сьогодні реально є не більше чверті цієї цифри«Недостача площ відчувається не тільки в Києві, але й у всій країні, – затверджує екс-президент Асоціації фахівців з нерухомості України (АСНУ) Олександр Бондаренко– Незважаючи на те що в «докризисном» державі інвестиційний клімат благоприятствовал розвитку проектів комерційної нерухомості (їхня загальна вартість торік склала біля $1 млрд.), основні будівництва проводилися тільки у великих містахДефіцит підштовхує інвесторів, і будівництво офісних центрів буде тривати»Як повідомляє компанія Jones Lang LaSalle, за підсумками другого кварталу 2008 року частка вільних офісних площ у Києві склала всього 3,3 %, а заповнюваність практично всіх бізнесів-центрів класу А и Б перебуває на рівні 95 %Сьогодні до моменту здачі нових об’єктів їхні власники, як правило, уже мають попередні домовленості з майбутніми покупцями або орендарями, готовими зайняти 90 % площБільше того, бувають ситуації, коли орендарі, яким не вистачило місця в тім або іншому офісному будинку, стають у чергу й терпляче чекають звільнення площі, що сподобалася їм«Можна прогнозувати, що ще кілька років девелоперы високоякісних бізнесів-центрів можуть не боятися обвалу й глобальної «заморозки» ринку», – констатує пан БондаренкоНа думку експерта, у найближчий рік не передбачається й падіння цін, оскільки число бажаючих орендувати або купити приміщення як і раніше буде перевищувати кількість завершених проектівЦе підтверджують і дані Агентства нерухомості (АН) RED, згідно яким тенденцією останнього років можна назвати щорічне підвищення вартості оренди квадратного метра на 20–40 % як у бізнесах-центрах, так і в промислових приміщенняхПриміром, на сьогодні мінімальна ставка оренди промислового приміщення в столиці становить $7–8 за квм проти $4–5 рік назадПриміщення ж, придатні для высокотехнологичного виробництва, пропонуються до оренди по $14–20 за квм, що на 40–66 % більше, ніж торік ($10–12)Ріст орендних ставок на офісну нерухомість взагалі перевершив прогнози експертів: по даним Української торговельної гільдії (УТГ), замість очікуваних 20 % за рік середня орендна ставка за півроку підскочила на 23 %, переборовши «психологічний бар’єр» в $100 за квмДля порівняння: за весь минулий рік подорожчання оренди склало 18–20 %До того ж, за свідченням самих девелоперов, українська комерційна нерухомість усе ще цікавить інвесторів, особливо закордоннихПриміром, російський холдинг ROSS Group планує вихід на український ринок саме в сфері торговельної й офісної нерухомості, а британська компанія European Future Group у найближчому майбутньому має намір приступитися до реалізації свого першого великого проекту в Україні – торгово-офісного комплексу на Броварському проспектіЦе далеко не всі проекти інвесторів, причому радує те, що більшість із них не бояться політичної плутанини в нашій країніНа ринку рітейлу – дно вже пройденоМожливе короткочасне зростання вакантності на ринку рітейлу до 5 % з 3 % за рахунок виведення нових об’єктівУ минулому році нові орендарі склали близько 1 %, цього року цифра може збільшитися, але приходу на ринок великої кількості нових орендарів чекати не вартоНа ринку складської нерухомості відзначається стабілізація ставок і стимулом для зростання ринку стане зростання ринку рітейлуПри цьому слід очікувати поступового скорочення вакантності в складських комплексах за рахунок вибору представленої на ринку пропозиціїЦього року орендарі, які розуміють, що ринок – на дні, будуть переїжджати на більш якісні об’єктиВ перспективі буде повертатися інтерес до ринку земліЯкщо в минулому році цей ринок був мертвий, то цього року він буде оживатиТому що на ньому не вистачає приміщень і інвестори будуть дивитися на нові майданчикиПеренесення термінів введення в експлуатацію і заморожування ряду великих проектів призвело до того, що в 2009 році у Києві було введено всього 91,3 тисквм професійних офісних площ, що на 27 % менше аналогічного показника 2008 рокуНові економічні реалії переформатували ринок торгового рітейлуУ 2009 році відбулася зміна лідерівНе витримавши конкуренції, з українського ринку пішла мережа супермаркетів «Домотехніка», торгові площі якої зайняла мережа «Ельдорадо»; та ж історія сталася з гіпермакетамі «О’кей», у приміщеннях яких планує відкрити свої магазини французький «Ашан»Враховуючи, що на кінець 2008 року забезпеченість столиці сучасними торговими площами складала 120 квмна 1000 чоловік, а в розвинених країнах цей показник складає в середньому 500–700 квмна 1000 чоловік, девелопери будували грандіозні плани з відкриття нових ТЦКриза підкоригував плани розвитку ТЦОднак за 2009 рік все-таки були введені в експлуатацію ряд об’єктів: центр інтер’єру та стилю «Домосфера», «Metro» в Деснянському районі, ТЦ меблів та дизайну «Аракс» на Окружній, торгово-офісний центр «Палладіум Сіті»Наприкінці жовтня було відкрито найбільший з реалізованих в Україні проектів ТРЦ «Дрім Таун»Сьогодні цей ТРЦ заповнений орендарями на більш ніж 95 %Під дахом ТРЦ «Дрім Таун» вдалося зібрати кращі бренди провідних міжнародних операторів і рітейлерів України, а також популярні формати розвагНезважаючи на зниження відвідуваності, успішні ТЦ демонструють більшу стійкість до негативних впливів кризи і мають високий рівень заповнюваностіУ виборі орендарів досить прискіпливі: торговельні площі здають в основному під магазини брендових марокВласники менш успішних проектів, яким доводиться боротися з низькою відвідуваністю і зростаючої вакантністю, більш лояльно відносяться до орендарівЗамінити пішов орендаря їм досить складноІ хоча пріоритет і кращі майданчики вони віддають господарям брендових магазинів, але готові прийняти будь-якого платоспроможного орендаряОрендні ставки в столичних ТЦ сьогодні становлять від 600 до 2100 доларів за квадратний метр на рікОрендна плата залежить від місця розташування, площі, марки товаруЗниження купівельної спроможності населення підштовхнуло підприємців більш активно розвивати напрямок економ-класуВсе більше затребуваними стають магазини, що спеціалізуються на секонд-хенді і стоціТакі магазини площею до 150 квм., відкриваються у спальних районах столиціОрендна плата там становить 100–130 гривень за квадратний метр на місяцьКонкуренцію супермаркетам сьогодні становлять і так звані магазини біля будинку, невеликого формату з мінімальним набором товаруОрендна плата в таких магазинах становить до 200 грнза квадратний метр на місяцьСтоличним ринком зацікавилися регіональні виробники, які готові відкривати мережі невеликих магазинів певної спеціалізаціїПроте істотного зниження орендних ставок чекати не вартоНайбільш перспективними інвесторами комерційної нерухомості сьогодні називають фонди прямого інвестуванняЗа прогнозами аналітиків, на відміну від локризового часу, коли девелопери прагнули максимально збільшити об’єми своїх проектів, найближчим часом актуальними будуть менш масштабні проекти вартістю $20–40 млнНа 2010 рік заплановано виведення на ринок близько 149 тисквм офісних площОчікується введення в експлуатацію таких помітних об’єктів як БЦ «Еспланада», «Преміум центр», БЦ «Топаз»Дані «Knight Frank» декілька відрізняються: за оцінкою компанії, загальна площа ключових проектів, які планується ввести в експлуатацію цього року, складає близько 173 тисквм«Ми чекаємо стабілізацію рівня вакантності офісних відвідин в 2010 році і її середнє значення в межах 10 %Ми вважаємо, що в першій половині 2010 року на ринку офісної нерухомості Києва не відбудеться істотних коливань орендних ставок», – говорять аналітики УТГЗа їх даними, в другій половині поточного року – при сприятливому сценарії результату політичних процесів, розвитку економіки, відновлення інвестиційної активності зовнішніх ринків – можлива поява передумов реанімації попитуУ будь-якому випадку, корекція орендних ставок у бік збільшення носитиме стриманий характер і не перевищить 5–10 % за підсумками рокуПротягом 2009 року на ринок професійної торгової нерухомості очікується вихід 6 торгових центрів загальною площею більше 350 тисквм і торговою – більше 200 тисквмВведення в експлуатацію даних торгових центрів було заплановане ще на 2008–2009 роки, проте із-за недостатнього фінансування їх відкриття переносилося на пізніші терміниУ 2010 році в сегменті професійної торгової нерухомості орендні ставки – як для «якірних» орендарів, так і для орендарів торгової галереї – істотно не мінятимутьсяКоливання може знаходитися в межах 5–15 % залежно від ТЦ, що пов’язане з дефіцитом торгових площ, що зберігається, ротацією орендарів і валютними ризикамиВакантність площ в торгових центрах, що діють, залежно від якості ТЦ, прогнозується на рівні 2–5 %Для ТЦ, які плануються до відкриття в 2010 році, вакантність може досягти на момент відкриття 15–20 %, оскільки сьогодні власники готові відкривати торгові комплекси до підписання договорів на 100 % площ і закінчення ремонту в деяких магазинах, не відкладаючи введення об’єкту на пізніші терміни«У 2010–2011 роках можна прогнозувати подальший активний розвиток крупних мережевих операторів (гіпермаркетів, DIY, побутової техніки), як в лівобережній частині столиці, так і на правом бережу, у віддалених від центру районахЯк показує практика, крупні торгові об’єкти концентруються в безпосередній близькості один від одного, збільшуючи цим синергетичний ефектПрикладом даної синергиі можуть служити гіпермаркет «Auchan» і найбільший в Європі DIY «Епіцентр», що відкрилися в грудні 2009 року в Святошинськом районі Києва», – вважають аналітики «Knight Frank»Ставки капіталізації по торгових об’єктах, операції з придбання яких можуть бути закриті в 2010 році, найімовірніше коливатимуться в діапазоні 12–16 %«Враховуючи, що левова частка нових ТЦ зводиться на кредитні засоби зовнішнього походження, бурхливого зростання числа нових об’єктів не передбачаєтьсяОчевидно, що найближчим часом торгова нерухомість розвиватиметься за рахунок вітчизняних бізнес-групп, які зможуть збільшувати свою частку ринку, а не навпаки», – вважаєЖвавоЗгідно вимогам УЄФА, число готельних об’єктів категорій 5 і 4 в Україні повинне збільшитися в рази«Це означає, що до 2012 року в столиці повинно бути побудовано ще близько 10–15 висококласних готелів», – відзначають аналітики «Knight Frank»Серед анонсованих проектів до 2012 року основний об’єм доводиться на висококласні готелі (смТаблицю 3)Обмежена кількість анонсованих готельних проектів категорії 3 пояснюється низьким рівнем рентабельності в умовах української економіки, порівняно з висококласними проектами«Ми відзначаємо збільшення інтересу до готельного сектора і чекаємо нових операцій між операторами в готельному секторі», – заявив радник «Baker & McKenzie» МСокиранСклади «Knight Frank» заявляє, що на 2010 роки заплановано введення в експлуатацію близько 240 тисквм професійних складських площТаким чином, на початок 2011 року об’єм пропозиції складів класу «А» і «В» може скласти 1068 тисквмВ той же час аналітики «Colliers International» припускають, що об’єм нової пропозиції для відкритого ринку складе від 80 тисквм до 130 тисквмОчікуваний об’єм нових складських приміщень для власного користування складе не більше 10 тисквмНа думку гравців ринку, найймовірніше, що протягом першого півріччя 2010 року орендні ставки для складських приміщень збережуться на рівні IV кварталу 2009 року в діапазоні не меншого $5–7 за квм в місяцьПротягом 2010 року очікується незначне збільшення частки вакантних складських площ ще як мінімум на 10–15 % за рахунок планованого виходу на ринок складських площ і звільнення частини площ у зв’язку з можливим відходом з ринку деяких компаній-орендарівЗа даними порталу realtua, за лютий 2010 року середня ціна оренди офісної нерухомості виросла на 415 %, торговою – на 36 %, а складською – впала на 6.40 %Отже, до комерційної нерухомості належить частина об’єктів нежитлового фонду: будинки і приміщення, які використовуються для здійснення виробничої діяльності, торгівлі, офіси, підприємства сервісу, громадського харчування тощоНа думку фахівців, найбільш перспективну динаміку розвитку мають ті сегменти ринку комерційної нерухомості, на яких традиційно присутній масовий попит – невеликі офіси, малоформатні магазини, кафе, складиІнвестування в комерційну нерухомість, у тому числі купівля нерухомості в кредит, стає більш популярною, ніж оренда бізнес-приміщеньІнвестування в нерухомість протягом десятиліть розглядається як одне з найбільш безпечних та найбільш прибуткових, а в довгостроковій перспективі це чудова можливість збереження та накопичення власного капіталуГоловна особливість інвестицій в нерухомість це – гармонія надійності та доходностіЕксперти прогнозують, що ринок комерційної нерухомості в довгостроковому плані буде продовжувати зростати та активно розвиватись, зважаючи на те, що показники забезпеченості комерційною нерухомістю значно поступаються показникам східноєвропейських країнКрім того, досить високими є терміни окупності інвестицій у комерційну нерухомістьЯкщо у Європі середній термін окупності інвестицій у комерційну нерухомість складає 10–20 років, то в Україні – 5–10 років Класифікація офісних приміщень – основні вимоги до сучасних офісівУ сучасному світі будь-якої організації, незалежно від роду її діяльності, для успішного ведення бізнесу необхідний комфортний і зручно розташований офісВас цікавить оренда офісу в бізнес-центрі? Київ пропонує багатий вибір приміщень для бізнесу : від дорогих елітних офісів для начальників вищої ланки, до якісної та доступної за вартістю комерційної нерухомості для звичайних працівників компаніїМайбутньому власнику, який бажає зняти або купити офіс в Києві, часом буває не просто зорієнтуватися в різноманітті офісних приміщень, представлених на ринку комерційної нерухомостіПриміщення в нежитловому фонді і кімнати під офіс в багатоквартирних будинках, офісні блоки в адміністративних будинках і різноманітні площі в бізнес-центрах Києва – сьогодні ринок офісної нерухомості насичений пропозиціями практично будь-якої цінової категорії і різних варіантів розташування та комфортабельностіДо початку ХХІ століття єдиної затвердженої класифікації офісних центрів Києва та України, яка чітко розділила б комерційну нерухомість по класності, допомогла оцінювати і порівнювати якість офісних будівель, та, відповідно, орендні ставки, на жаль, не булоЩоб систематизувати офісні приміщення у 2004 році Американською торговою палатою в Україні та провідними девелоперами ринку комерційної нерухомості була адаптована міжнародна класифікація офісних будівель стосовно до вітчизняних реалійОсновними критеріями, що визначають клас того чи іншого виду нерухомості, а відповідно й підхід до ціноутворення в даному сегменті, стали: ► місце розташування (вибір місця під офіс часто є важливим для успішного бізнесу); ► зручність доступу (транспортні комунікації та наявність парковки); ► фасадна будівля і наявність окремого входу; ► тип, рік будівництва і технічний стан будівлі; ► площа об’єкта, конструктивні рішення і планування; ► якісний стан екстер’єру та інтер’єру; ► міжповерхові перекриття, вікна, ліфти; ► інженерні системи, наявність комунікацій і засобів зв’язку; ► системи вентиляції та кондиціонування; ► степінь безпеки об’єкта; ► інфраструктура об’єкта; ► права і керування будинкомАдаптація під потреби українського ринку нерухомості внесла деякі відмінності в порівнянні з міжнародною системоюНаприклад, для позначення нестандартних, граничних випадків у класифікації бізнес-центрів Києва з’явилося виключно українське ноу-хау – використання знаків “+” і “-“, що додаються до позначень класів (наприклад А+, А, А-)Відповідно до вищезгаданої класифікації, офісні центри Києва нагороджувалися тим чи іншим класом залежно від відповідності вимогам, пред’явленим до професійної бізнес-нерухомостіОтже бізнес-центри класу А повинні відповідати десяти обов’язковим вимогам і як мінімум шести зі списку додатковихДля офісів класу В необхідна відповідність тринадцяти пунктам вимог, сім з яких повинні бути в числі обов’язкових критеріївОфісна нерухомість класу С передбачає відповідність таких будівель хоча б семи критеріям, п’ять з яких в числі обов’язкових характеристик► місце розташування в центральному діловому районі або в прилеглих до нього інших районах, розташованих близько до транспортних шляхів; ► професійний менеджмент будівлі з прозорою системою бухгалтерського обліку і системою відкритої книги для обліку експлуатаційних витрат, їх розподілу і відшкодування; ► окрема, чітко позначена вхідна група з фойє в офісній частині будівлі; ► чиста висота поверху (від підлоги до підвісної стелі) в офісних приміщеннях повинна бути не менше 2,7 метра як мінімум у 90% площі приміщень; ► під охороною парковка (виключаючи стихійну парковку на вулиці) в будівлі або на прилеглій території з розрахунку не менше 1 машиномісця на 100 м.кворендованої офісної площі; ► енергопостачання з розрахунку щонайменше 50 Вт на 1 м.кворендованих площ при повному освітленні та підключеному обладнанні, що забезпечене електропостачанням по 1 категорії або за допомогою дизель-генератора; ► система опалення, вентиляції та кондиціонування щонайменше двотрубна (1 контур) з індивідуальним регулюванням температури для кожного орендаря, що забезпечує чотириразовий повітрообмін в годину (з подачею свіжого повітря); ► відкрите планування площ з системою колон, що забезпечує гнучкість планування; ► оптоволоконні цифрові телефонні лінії, ISDN, інтернет-послуги в будівлі; ► коефіцієнт приміщень загального користування, що підлягає до сплати, не повинен перевищувати 12%► вихід фасаду будівлі на вулицю (помітне фронтальне розташування); ► раціональна відстань між вікнами, при якій не менше 95% використовуваних площ знаходяться в межах 10 метрів від джерела природного освітлення (тобто вікон); ► мінімальна площа поверху – 500 м.кв; ► середня відстань між зовнішньою стіною і внутрішньою межею використовуваних площ не повинна перевищувати 10 метрів; ► забезпечення підключення комунікаційних систем в будь-якому місці завдяки фальшпідлозі, комунікаційним каналам під підлогою або коробам по периметру приміщень; ► середній час очікування ліфта в години пік не повинен перевищувати 30 секунд з моменту виклику; ► розташування поблизу станції метро або зупинки транспорту; ► заклад громадського харчування для працівників всередині будівлі або наявність кафе або ресторану на близькій відстані від будівлі; ► максимальне навантаження на підлогу – 450 кг/м.кв; ► освітлення офісних приміщень не менш ніж 400 люкс на рівні робочої поверхніВарто зауважити, що впорядкування ринку на основі класифікації комерційної нерухомості все ж вважається відносною міроюЧерез велику кількість факторів, що характеризують нерухомість і приймають участь в ціноутворенні, неможливо каталогізувати і систематизувати всі області комерційного використання нерухомості, а також встановити чіткі межі між класами нерухомостіЩороку список бізнес-центрів Києва поповнюється новими екземплярами, що значно переважають за якістю і технічним оснащенням більшість вже наявних на ринку офісних комплексівТому один і той же будинок може бути розцінений по різному протягом терміну його експлуатації та в силу появи на ринку більш сучасних варіантів Опис класів А В С D Е офісних приміщеньОфіси класуОфісні будівлі, які претендують на клас А відносять до категорії елітної нерухомості, використовуваної в комерційних ціляхЦе найпрестижніші приміщення представницького рівня, розташовані в найкращих місцях центральної частини містаБізнес-центри класу А відповідають найвищим вимогам міжнародних стандартів якостіНові, спеціально побудовані або повністю реконструйовані високоякісні будівлі з грамотним вільним плануванням простору, сучасними інженерними системами і найвищим рівнем сервісу є найкращим варіантом для розміщення офісів солідних відомих компанійАрхітектурне рішення і внутрішнє оздоблення таких офісних комплексів, як правило, виконане за авторським дизайном з використанням якісних дорогих матеріалів відомих світових брендівЗовнішній та внутрішній вигляд, просторова, планувальна і функціональна організація бізнес-центрів підкреслює високий стиль і статус своїх клієнтівЗручні під’їзні шляхи, наявність достатньої кількості надземних і підземних паркувальних місць, власна служба безпеки та управління, повна автоматизація всіх систем життєзабезпечення та розвинена інфраструктура самого комплексу (ресепшн, зал для спілкування з VIP-клієнтами, конференц-зали, фітнес-центр, салони краси, кафетерії, ресторани та ін.) роблять ведення комерційної діяльності в офісах даного рівня більш ніж комфортнимОрендувати офіс в бізнес центрі класу А – це ознака успішності, стабільності і процвітання компаніїКлієнтами таких офісних центрів є переважно іноземні організації, а також найбільші представники вітчизняного бізнесуОфіси класу А +Додаток до класності у вигляді знаку “+” в першу чергу супроводжує будівлі, вік яких не більше 3 роківОфіси в бізнес центрах класу А + характеризуються так званими розумними технологіями (централізованим управлінням системами життєзабезпечення, налаштованим мікрокліматом, температурою, вологістю і т.д)Обов’язковою є наявність місць для відпочинку і прийняття їжі (ресторани, кафетерії), ефективне планування і багато світлих приміщень з великими вікнами і високими стелями, наявність достатньої кількості місць на стоянці, що охороняється, місткий підземний паркінг, і що не менш важливо систем високого ступеня безпеки, професійного управління і високого сервісного обслуговування об’єкта нерухомостіОфіси класу А дуже близькі за своїми характеристиками до категорії офісів А + а дещо поступаються їм за своїми другорядним характеристикамТак, це можуть бути не заново відбудовані, а якісно відреставровані будівлі порівняно недавно побудованіДопускається менш ефективне планування простору, менша кількість вікон і трохи більше занижені вимоги до безпеки об’єкту в порівнянні з А +Офіси класу А – в основному теж вторинна реконструйована нерухомість, в якій організація планування не настільки ефективна, ніж в попередніх класах, можливо трохи нижча якість систем підтримки мікроклімату, і не підземні, а наземні місця для паркуванняОфіси класуЦі будівлі в класифікації офісів займають другу сходинкуОфіси класу В мають практично ті ж характеристики, що й офіси А класу, але дещо не дотягують до їх рівняНа відміну від категорії А сюди відносять бізнес-центри Києва, оренда приміщень в яких не призначена для представницьких цілейХоч різниця між ними не принципова, така бізнес-нерухомість менш престижна, і попит на цю категорію офісів виявляють здебільшого українські компанії, вибираючи недороге, але якісне обслуговування приміщень, або ж великі організації для розміщення основної маси своїх співробітниківТакі офісні центри Києва на відміну від будівель більш високого класу, можуть бути розташовані в деякому віддаленні від центру міста, але обов’язково в престижному діловому районіЯк правило, це не новозбудовані будівлі, а капітально відремонтовані, з презентабельним оновленим фасадом і якісної внутрішньою обробкою, але без ексклюзивностіНайчастіше в цю категорію входять повністю відреставровані і переобладнані особняки, раніше представляли культурну цінність, або офісна нерухомість класу А після п’яти-восьми років експлуатаціїОфіси класу В часто називають бюджетнимиОрендні ставки тут нижчі, правда і спектр пропонованих послуг теж дещо поступається престижній категоріїТак, наприклад, найчастіше відсутня автоматизована система управління будівлею, а замість підземного паркінгу – парковка на відкритому повітріТрохи поступається інфраструктура і сервіс офісного центру, і менш жорсткі вимоги пред’являються до рівня інженерних і вентиляційних системАле в той же час сучасні офіси класу В – це високоякісні приміщення з новітніми інженерними системами та ліфтами провідних європейських марок, з цілодобовою охороною, зручним наземним паркінгом і налагодженим професійним управлінням будівлеюОфіси класуНайменш презентабельний вигляд як з зовнішньої, так і внутрішньої сторони має комерційна нерухомість класуОфіси цієї категорії розташовуються в старих адміністративних будівлях радянської епохи (колишніх інститутів, НДІ та заводоуправлінь), перепрофільованих під офісне використанняЦе мінімально реконструйовані будівлі, з ремонтом середнього і нижче середнього рівня, виконаним часто найдешевшими матеріаламиЯк правило, в них відсутня система центрального кондиціонуванняНесучасна планування приміщень з довгими коридорами і маленькими за площею кабінетамиНі зручного під’їзду до будівлі, проблемна (занадто маленька) стоянка автомобілів, а сама будівля розташовується на значній відстані від центруОренда офісних приміщень в Києві в будівлях категорії С цікавить в основному невеликі компанії і організації, які змушені економити на орендних платежахНабір послуг, що надаються орендарям в офісах класу С, досить скромний: центральне опалення, звичайна система вентиляції, телефонний зв’язок, інтернет, туалет на поверсі, цілодобова охорона і невелика їдальня (в окремих випадках – кафе)Офіси класу D і EДо категорії D відноситься комерційний фонд, який потребує ремонту, часто навіть капітальногоЦе будівлі з застарілими інженерними комунікаціями, старими дерев’яними перекриттями та відсутністю спеціалізованих служб життєзабезпеченняНе дивлячись на базовий сервіс у вигляді найпростіших комунікацій, невеликої автостоянки і простенької їдальні, такого роду офіси мало придатні для ведення бізнес-діяльностіОфіси класу Е – це нежитлові приміщення, пристосовані під офісну діяльністьУ цю групу входять переобладнані під офісне використання цоколі, підвали і напівпідвали, а також колишні дитячі садки і так звані квартирні офіси (житлові та нежитлові приміщення, що знаходяться на нижніх поверхах багатоквартирних будинків)Клас Е – ідеальний варіант для тих, кому зняти офіс в бізнес-центрі Києва буде не по кишеніОрендуються такі площі часто представниками малого і середнього бізнесу, що працюють в сфері послуг або за видом своєї діяльності не часто приймають клієнтів безпосередньо в своєму офісі (так звані офіси закритого типу)Цінність цього класу представляють ті приміщення, які обладнані окремим входом, мають вдале фасадне розташування на вулиці з високою прохідністю і зручний під’їзд декількох одиниць транспортуПри цьому якісний ремонт, оснащення хорошими меблями та оргтехнікою дає можливість таким офісам конкурувати з офісами більш високого класу Офісна нерухомість 2021: ера гібридної професійної культури Спонсорський контентМарина Гуревич, керівник відділу консалтингу NAI UkraineСвіт бізнесу завжди уважно прислухається до лідерів думок, щоб не проґавити тренди, які вони задаютьНе дивно, що нещодавні схвальні відгуки про віддалену роботу від Apple позитивно вплинули на тенденцію Work From Home (WFH)Як зазначають аналітики NAI Global, в інтерв’ю The Atlantic Festival CEO Apple Тім Кук заявив, що він був вражений адаптивності співробітників компанії до віддаленої роботиКук додав, що Apple продовжуватиме дотримуватися цього курсу і, швидше за все, «не повернеться до класичної роботи, бо деякі процеси набагато краще реалізовуються у віртуальному форматі»Звичайно, генеральний директор Apple не перша впливова фігура корпоративного світу, яка висловила позитивне ставлення до можливостей, які відкриває віддалена роботаЧисленні лідери технологічної галузі поділились своїм позитивним досвідом імплементації протоколів віддаленої роботиFacebook, Twitter і Dropbox оголосили про плани розширити процеси WFH для своїх співробітників незалежно від пандеміїОскільки стільки потужних і впливових лідерів бізнесу підтримує роботу вдома, можна з упевненістю сказати, що ця нова норма закріпитьсяДистанційна робота, поряд з багатьма іншими звичками, які з’явилися під час COVID, залишитьсяОчевидно, що нові протоколи також будуть розповсюджуватися і на сферу комерційної нерухомостіУ цьому випадку офісний сектор відчує вплив найбільшеНайпрогнозованішим для робочого простору 2021 року є поява гібридної бізнес-моделіОчікується, що мікс «офісних» команд та працівників на віддаленому форматі роботи стане новою точкою відліку для функціонування бізнесуФонд орендарів офісного сектору видозміниться, але фахівці галузі не повинні боятися повного зниження попитуВажливо врахувати, що не всі керівники підприємств задоволені віддаленими протоколамиНаприклад, генеральні директори Netflix та JPMorgan Chase & Coдали негативні характеристики віддаленим протоколам роботи під час пандеміїНавіть деякі ентузіасти WFH все ще визнають важливе місце в сучасному бізнесі, яке займають офіси з фізичною присутністю персоналуЗ адаптацією гібридної бізнес-моделі офісні приміщення не втратять свої позиціїДля того, щоб повністю забезпечити віддалені робочі процеси технологічно, фізичні офісні приміщення повинні бути обладнані топовим технічним арсеналомБезпроблемне підключення, мобільна сумісність та інші технології Smart стануть важливим фактором для офісів 2021 рокуВсі ці тренди актуальні і для українського ринкуЗгідно з опитуванням NAI Ukraine, у 73% офісних компаній близько половини персоналу продовжує повністю чи частково віддалену роботуАле при цьому, 75% компаній не змінили, або ж навіть збільшили свої офісні площіПричиною є і дотримання карантинних норм, і той факт, що 50% компаній відзначають потребу у більшій кількості та площі зон загального користування (кімнати для нарад, конференц-зали, простори для неформальних зустрічей, адміністративні приміщення з технікою тощо), у зв’язку з віддаленою роботою частини працівниківТак, за попередніми результатами 2020 року, вакантність на офісному ринку складає 13%, всупереч прогнозованих 15-18%: у порівнянні з кінцем 2019 року вона зросла на 6 п.п(з 7%), що не йде в порівняння з попередніми офісними (і не тільки) кризамиТак, у 2014 році через політичну ситуацію, економічний спад та одночасний вихід великого обсягу нової пропозиції вакантність зросла до 25%Більше площ вивільнилось у найбільш дорогих та центральних локаціях (на субринку вакантність сягає 15-20%), тоді як у більш привабливих, з точку зору балансу ціна/локація, прицентральних районах та на правому березі, вакантність подекуди навіть почала падатиЗріс і інтерес до коворкінгів — хоч сегмент і постраждав аналогічно іншим секторам, у вдалих локаціях та форматах, втрати компенсував попит з боку корпоративних гравців, що за допомогою коворкінгів оптимізували площі, розміщували команди, а іноді і повністю базувалися у гнучких офісахТакож не варто забувати і про тенденцію до збільшення R&D центрівВ українських реаліях це особливо актуально, адже 30% ІТ експорту складає саме R&D та ІТ-консалтингТак, широке коло освічених ІТ-спеціалістів, 80% з яких володіють англійською мовою, за конкурентоспроможним рівнем оплати праці, вже декілька років випереджають відомого аутсорс-гіганта ІндіюЗ більш активним переходом на віддалену роботу очікується, що актуальність переносу частини чи всієї дослідницької діяльності в Україну може зрости, поповнивши перелік із понад 100 вже присутніх тут R&D центрів, 45% з яких, до речі, американськіПрацюйте віддалено та моніторте діяльність партнерів, конкурентів та співробітників за допомогою нового інструменту — LIGA360IT-екосистема є єдиним робочим простором для усієї команди, яка містить персональні набори інструментів для роботи юристів, фінансистів, маркетингу, служби безпеки, PR, HR та зручних внутрішніх комунікаційДізнатися більше Офісна нерухомість 2021: ера гібридної професійної культури Спонсорський контентМарина Гуревич, керівник відділу консалтингу NAI UkraineСвіт бізнесу завжди уважно прислухається до лідерів думок, щоб не проґавити тренди, які вони задаютьНе дивно, що нещодавні схвальні відгуки про віддалену роботу від Apple позитивно вплинули на тенденцію Work From Home (WFH)Як зазначають аналітики NAI Global, в інтерв’ю The Atlantic Festival CEO Apple Тім Кук заявив, що він був вражений адаптивності співробітників компанії до віддаленої роботиКук додав, що Apple продовжуватиме дотримуватися цього курсу і, швидше за все, «не повернеться до класичної роботи, бо деякі процеси набагато краще реалізовуються у віртуальному форматі»Звичайно, генеральний директор Apple не перша впливова фігура корпоративного світу, яка висловила позитивне ставлення до можливостей, які відкриває віддалена роботаЧисленні лідери технологічної галузі поділились своїм позитивним досвідом імплементації протоколів віддаленої роботиFacebook, Twitter і Dropbox оголосили про плани розширити процеси WFH для своїх співробітників незалежно від пандеміїОскільки стільки потужних і впливових лідерів бізнесу підтримує роботу вдома, можна з упевненістю сказати, що ця нова норма закріпитьсяДистанційна робота, поряд з багатьма іншими звичками, які з’явилися під час COVID, залишитьсяОчевидно, що нові протоколи також будуть розповсюджуватися і на сферу комерційної нерухомостіУ цьому випадку офісний сектор відчує вплив найбільшеНайпрогнозованішим для робочого простору 2021 року є поява гібридної бізнес-моделіОчікується, що мікс «офісних» команд та працівників на віддаленому форматі роботи стане новою точкою відліку для функціонування бізнесуФонд орендарів офісного сектору видозміниться, але фахівці галузі не повинні боятися повного зниження попитуВажливо врахувати, що не всі керівники підприємств задоволені віддаленими протоколамиНаприклад, генеральні директори Netflix та JPMorgan Chase & Coдали негативні характеристики віддаленим протоколам роботи під час пандеміїНавіть деякі ентузіасти WFH все ще визнають важливе місце в сучасному бізнесі, яке займають офіси з фізичною присутністю персоналуЗ адаптацією гібридної бізнес-моделі офісні приміщення не втратять свої позиціїДля того, щоб повністю забезпечити віддалені робочі процеси технологічно, фізичні офісні приміщення повинні бути обладнані топовим технічним арсеналомБезпроблемне підключення, мобільна сумісність та інші технології Smart стануть важливим фактором для офісів 2021 рокуВсі ці тренди актуальні і для українського ринкуЗгідно з опитуванням NAI Ukraine, у 73% офісних компаній близько половини персоналу продовжує повністю чи частково віддалену роботуАле при цьому, 75% компаній не змінили, або ж навіть збільшили свої офісні площіПричиною є і дотримання карантинних норм, і той факт, що 50% компаній відзначають потребу у більшій кількості та площі зон загального користування (кімнати для нарад, конференц-зали, простори для неформальних зустрічей, адміністративні приміщення з технікою тощо), у зв’язку з віддаленою роботою частини працівниківТак, за попередніми результатами 2020 року, вакантність на офісному ринку складає 13%, всупереч прогнозованих 15-18%: у порівнянні з кінцем 2019 року вона зросла на 6 п.п(з 7%), що не йде в порівняння з попередніми офісними (і не тільки) кризамиТак, у 2014 році через політичну ситуацію, економічний спад та одночасний вихід великого обсягу нової пропозиції вакантність зросла до 25%Більше площ вивільнилось у найбільш дорогих та центральних локаціях (на субринку вакантність сягає 15-20%), тоді як у більш привабливих, з точку зору балансу ціна/локація, прицентральних районах та на правому березі, вакантність подекуди навіть почала падатиЗріс і інтерес до коворкінгів — хоч сегмент і постраждав аналогічно іншим секторам, у вдалих локаціях та форматах, втрати компенсував попит з боку корпоративних гравців, що за допомогою коворкінгів оптимізували площі, розміщували команди, а іноді і повністю базувалися у гнучких офісахТакож не варто забувати і про тенденцію до збільшення R&D центрівВ українських реаліях це особливо актуально, адже 30% ІТ експорту складає саме R&D та ІТ-консалтингТак, широке коло освічених ІТ-спеціалістів, 80% з яких володіють англійською мовою, за конкурентоспроможним рівнем оплати праці, вже декілька років випереджають відомого аутсорс-гіганта ІндіюЗ більш активним переходом на віддалену роботу очікується, що актуальність переносу частини чи всієї дослідницької діяльності в Україну може зрости, поповнивши перелік із понад 100 вже присутніх тут R&D центрів, 45% з яких, до речі, американськіПрацюйте віддалено та моніторте діяльність партнерів, конкурентів та співробітників за допомогою нового інструменту — LIGA360IT-екосистема є єдиним робочим простором для усієї команди, яка містить персональні набори інструментів для роботи юристів, фінансистів, маркетингу, служби безпеки, PR, HR та зручних внутрішніх комунікаційДізнатися більше Офісна нерухомість Харкова — перспективи сегментаХарків — сучасний мегаполіс України з розвинутою інфраструктурою і високою бізнес-активністю, тут розташовані офіси TOP-10 IT — компаній країниДепартамент стратегічного консалтингу компанії UTG виконав аналіз ринку офісної нерухомості ХарковаЗгідно з висновками фахівців UTG, станом на сьогодні центр міста переживає гостру нестачу сучасних бізнес-центрів класу «А» частка яких в структурі пропозиції площі займає близько 5%На початок 2020 року в місті функціонує 90 бізнес-центрів, загальною площею 479 452 м2: 3 — відносяться до класу «А» (загальною площею 24 360 м2), 35 об’єктів — «В» (200 312 м2) і 52 об’єкта — «С» (254 780 м2)Пропозиція якісних офісних площ класу «А» і «В» на ринку офісної нерухомості Харкова складає 224 672 м2, що становить близько 47% від загальної пропозиціїТакож ринкову пропозицію доповнюють приміщення в адміністративних корпусах виробничих підприємств містаЗабезпеченість професійними офісними приміщеннями відповідає показнику 155,6 м2 на 1000 жителівЗа останні 5 років в Харкові були здані в експлуатацію лише 10 000 м2 офісних приміщень класу «В»«Настільки низькі обсяги введення в експлуатацію нової пропозиції офісних площ і зростання активності з боку орендарів IT — компаній призводить до зниження рівня вакантності в професійних БЦ і робить даний сегмент перспективним для девелопменту», — зазначає старший аналітик компанії UTG Оксана ГаврилевичЗа її словами, станом на сьогодні середньозважений рівень вакантності в бізнес-центрах Харкова склав 4,8%На тлі цього відбувається поступове зростання орендних ставокСьогодні для класу «А» вартість оренди 1 м2 без урахування ПДВ, OPEX і BOMA складає 300-500 грн або $ 12,5-20,9, «В» — 240-350 грн або $ 10-14,6На думку аналітиків UTG, попит на сучасні офісні приміщення стимулює девелоперську активність в ХарковіНа початку цього року на різних стадіях будівельної готовності в місті знаходяться 12 проєктів сукупною GLA 127 200 м2Із загального чинного офісного фонду ця перспективна пропозиція складає 26,5%Всі проєкти заявлені до відкриття у 2020-2021 рр

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

криптопро pdf 2 0 серийный номер

модификация рхл 14 торрент