питання вхідного тестування з біології для вчителів запоріжжя

Ветлугина музыкальное развитие ребенка для з питання тестування вхідного біології вчителів запоріжжя промова слїв про коровай на сватанні.

. Які здібності вчителя початкових класів оцінюватимуть під час сертифікації? Що має знати вчитель початкової школи, аби пройти тестування? Програма незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школи затвнаказом МОН від 14.01.2019 № 33Зміст Програми незалежного тестування фахових знань та умінь учителів початкової школищо знати, вміти, розуміти, використовувати Програма для сертифікації вчителів початкових класів укладена відповідно до: Професійного стандарту «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти» (наказ Мінсоцполітики від 10.08.2018 № 1143; даШановні колеги!

Гусєва Н.МШановні колеги! Гусєва Н.МВіртуальне методичне об’єднання вчителів біології та екології Гуляйпільського районуВіртуальне методичне об’єднання вчителів біології м.ЕнергодарКуліш Олена ВалеріївнаБлог вчителя біології Судак І.Ф»Любіть природу»Блог вчителя біології Шами Л.В»Дивовижний світ природи»Блог вчителя біології «VITA»Блог вчителя біології Рудової Н.В»БЛОГ ВЧИТЕЛЯ БІОЛОГІЇ»Я – вчитель біологіїЛюблю свій предмет у всіх його проявах, хочу дуже багато пізнати, зрозуміти та поділитися своїм досвідомПрихильникиДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ Затверджено Міністерством освіти і науки України (наказ № 1407 від 23.10.2017 р.) Календарне планування з біології 10 клас нова програма 2018-2019ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ Біологія і екологія 10 клас (70 годин – 2 години на тиждень, з них 4 години – резерв Завдання з біології для учнів 6-х класів за темою «Голонасінні» (робота під час карантину)ДО НАЙКРАЩОГО УРОКУ ВЧИТЕЛЬ ГОТУЄТЬСЯ ВСЕ ЖИТТЯ Завдання з біології для учнів 6-х класів за темою «Голонасінні» ДоповнитиЗовнішнє незалежне тестування з біології відбулось у понеділок, 4 червняНа іспит з біології зареєструвалось 82 тисучасниківНагадуємо, що для вчителів біології є можливість опублікувати власні відповіді (з поясненням) при цьому отримати безкоштовно сертифікат від порталу Ерудит.нетДетальніше читайте у статтіСкачати відповіді ЗНО 2018 з біологіїСкачати таблицю переведення тестових балів ЗНО 2017 з біологіїСкачати завдання ЗНО 2018 з біології у форматі pdf (посилання на скачування розміщене в кінці сторінки)Читати копію тестового зошита ЗНО 2018 з біології онлайн (дочекайтесь повнОнлайн тестування Поведінка тварин та методи її вивчення (рекомендую ще раз переглянути попередні відеоуроки)-доступ до тестів буде відкрито 15 квітня о 18.008 КЛАС14 КВІТНЯКлючові питання для опрацювання: Палеонтологія, філогенез, філогенетичний ряд (визначення та приклади)Порівняльна ембріологія, біогенетичний закон ФМюллера (визначення та приклади)Молекулярна біологія та генетика (визначення та приклади)Визначення перерахованих понять занотувати у зошит разом з прикладамиРекомендую: — uk.wikipedia.org/wiki/Докази _еволюціїПитання — ВідповідьПошукToggle navigationУ 2019 році в пілотній сертифікації педагогів візьмуть участь 859 учителів початкових класів — саме стільки вчителів встигли зареєструватисяУкраїнський центр оцінювання якості освіти повідомив, якою буде тестова частина сертифікації.Тест Юлія ПерекрестПовернутися09 Бер 2019У 2019 році в пілотній сертифікації педагогів візьмуть участь 859 учителів початкових класів — саме стільки вчителів встигли зареєструватисяУкраїнський центр оцінювання якості освіти повідомив, якою буде тестова частина сертифікаціїТест міститиме 100 запитань формату завдання з вибором однієї правильної відповБіологія196 likesСторінка для вчителів біологіїНАЙПІЗНАВАЛЬНІШІ КАРТКИ З БІОЛОГІЮ ⠀ Дидактичні картки для дослідницької роботиЗручні для використання на уроках біології в 6, 7, 8 класахПотрібно вирізати, складати, досліджувати та розмальовувати🧐 На картках можна по-шарово розглянути будову тканин серця, зубу, кореню рослин, дерева та листочка⠀📌 Як працювати з картками: 🔹 Вирізати всі елементи🔹 Скласти їх в одну конструкцію та закріпити клеєм або степлером🔹 Починати дослідницьку роботу: розглядати шари піднімаючи їх, читати їх опис та розмальовувати потрібними кольорами⠀ ℹ️ Повний набір карток можна придбати тут: Актуальна, якісна інформація для вчителів, учнів та батьківВиняткова можливість отримати офіційні нагородні документи, створені за особливим дизайном, за внесок у розвиток сучасного проєкту» Портал «Всеосвіта» містить найрозширенішу та найактуальнішу базу навчальних матеріалів, серед яких Ви знайдете інформацію з будь-якого предметуУнікальні документи, якими діляться вчителі різноманітних профілів, допоможуть швидко ознайомитись з потрібною Вам темоюЗа кожний викладений матеріал Ви безкоштовно отримуєте яскраве та оригінальне Свідоцтво про публікацію, а також офіційні нагородні документи, що засвідчать Ваш кількісний вклад у розвиток проєкту «Всеосвіта»Підготовка до ЗНО з біологіїБезкоштовні тести, статті та новини про ЗНО 2015 рокуБез зайвих зусиль та трати часуГотуйся до зовнішнього тестування з ЗНО КЛУБОМЗапитуй, викладай пропозиції, з твоєю участю ми хочемо ставати кращими! А тобі бажаємо ЗНО-висот і ЗНО-максимумів!

Щиро твій, ЗНО КЛУБГоловна сторінка/БіологіяЦікава біологія розповість про тварин та рослини, валеологію, підготовку до ЗНО, домашні завдання, біологічну літню школу, презентації, МАН, олімпіадиЗапрошую Вас на сайт «Цікава біологія «Подорож може бути корисною для навчання і розвитку Вашого та всієї родиниНа сторінках сайту можна знайти: домашні завдання, додатковий матеріал з біології, екології, валеології, олімпіадні завдання, фотоальбоми уроків, позакласних заходів, презентації, відеофільмиВнизу сторінки є календар погодиЯкщо виникло питання є також електронна адресаБажаю успіхів! З 13-15.06.16 рна базі НВК були проведені тренінги «Вчимося жити разом» за проектом UnicefЗНО з біології: характеристика (специфікація) тесту 2020 рокуТест ЗНО з біології 2020 року складається із 48-ми завдань, трьох видів: 36 завдань з вибором однієї правильної відповіді, завдання №1 — №36 — до кожного тестового завдання надано чотири варіантів відповіді, з яких лише один є правильнимЗавдання вважається виконаним, якщо учасник вибрав правильну відповідьОголошення результатів із біології відбудеться 20 червняНагадуємо, що допуск осіб до пункту тестування здійснюється на підставі наступних документів: – оригіналу Сертифіката 2019 року; – оригіналу паспорта або іншого документа, серія та номер якого зазначені в Сертифікаті; – запрошення-перепусткиБажаємо успіху! Шукати: ПошукРозділи новинНовиниОстанні новини Відбудеться психологічний форум для практичних психологів і соціальних педагогівВесняна алергія: симптоми, профілактика та лікування13 квітня рвідбулася онлайн семінар-конференція «Актуальні питання щодо впровадження інтегрованого та інклюзивного навчання», яку ініціювала директор КУ «Інклюзивно-ресурсний центр» Перечинської міської ради Головей Іванна Романівна з освітянами Перечинської, Дубриницько-Малоберезнянської та Тур’є-Реметівської ОТГ, які є дотичними до освіти дітей з особливими освітніми потребамиДо участі були запрошені й фахівці ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППОУ ході спілкування з колегами були обговорені майбутні зміни у нормативно-правовій базі, яка стосується рівнів підтримки дітей з ООП, наявність інклюзивної компетентності у всіх педагогів як складової трудової функції, фінансова складова організації інклюзивного навчання, особливості атестації асистентів педагогівУчні, які завершують здобуття повної загальної середньої освіти у 2020/2021 навчальному році, звільняються від проходження державної підсумкової атестаціїСьогодні, 13 квітня 2021 року, відповідний закон № 5014 ухвалила Верховна Рада України12 квітня 2021 року з метою популяризації напрямів STEM-освіти в Закарпатській області проведено вебінар для вчителів математики із застосування STEM-підходу при викладанні предмету в закладах освітиПід час веб-презентації розглянуто нові розробки, які допоможуть вчителю у формуванні в учнів таких фундаментальних понять, як площа, об’єм, простір, розуміння суті тригонометричних функційОкремі розробки дадуть можливість вчителям та учням спростити роботу по формуванню навичок у побудові графіків функцій всього курсу математикиПісля виступу доповідач (Іван Острогляд, завідуючий науково-методичним центром компанії Stem class) відповів на запитання учасниківОрганізаторами вебінару були завідувач кафедри природничо-математичної освіти та інформаційних технологій ЗІППО Віктор Орос, доцент кафедри Василь Петечук, старший викладач кафедри Ігор Сігетій, методист інституту Катерина ПетечукМатеріали вебінару використовувати планується під час проведення курсів підвищення кваліфікації для вчителів математики з метою покращення розвитку дослідницьких навичок учнів та застосування STEM-технологій у освітньому процесіПродовжується співпраця Закарпатського інституту післядипломної педагогічної освіти з факультетом здоров’я та фізичного виховання ДВНЗ «УжНУ»Завідувач ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти Воротинцева О.Овходить до складу робочої групи з систематичного перегляду та вдосконалення освітньої програми Спеціальності 016 «Спеціальна освіта», спеціалізація 016.02 «Олігофренопедагогіка»У рамках співпраці студенти 2-го курсу спеціальності «Спеціальна освіта» в рамках дисципліни «Педагогічна майстерність корекційного педагога» прослухали дві лекції завідувачки ресурсного центру підтримки інклюзивної освіти ЗІППО Воротинцевої Олени ОлександрівниСпілкування відбулося через ресурс Google MeetПерша лекція 07 квітня була присвячена специфіці роботи асистента вчителя та асистента вихователя закладів освіти з інклюзивним навчанням, особливостям заповнення необхідної документації цими педагогічними працівникамиНа другій лекції 12 квітня Воротинцева О.Опроаналізувала посадові обов’язки вчителя-дефектолога закладів освіти з інклюзивними класами та групами, підкреслила необхідність співпраці різних фахівців в рамках психолого-педагогічного супроводу навчання дітей з особливими освітніми потребамиПро онлайн-навчання «Ветеранські проєкти національно-патріотичного виховання: від ідеї до дії» ЗБІРНИК СИТУАЦІЙНИХ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ДЛЯ ВХІДНОГО КОНТРОЛЮ ЗНАНЬ СЛУХАЧІВ КУРСІВ УДОСКОНАЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ НА ПЕРЕДАТЕСТАЦІЙНИХ ЦИКЛАХ З «УПРАВЛІННЯ І ЕКОНОМІКА ФАРМАЦІЇ» і рекомендовані до використання в навчальному процесі для слухачів курсів удосконалення кваліфікації на передатестаційних циклахУправління і економіка фармації (УЕФ) — одна з найважливіших фармацевтичних дисциплін, яка формує професійні знання і навикчи фахівця, що працює на фармацевтическом ринкуУЕФ — комплексна прикладна дисцип — л і на, що містить декілька розділів (організація фармацевти — ческой діяльності, економіка фармацевтичних організацій, облік і звітність аптечних організацій, фармацевтичний менеджмент і маркетинг)Особливістю УЕФ є також те, що це дуже динамічна дисципліна, зміст якої пост ій но з мін ю ється під впливом зовнішнього середовища (политич ного, економічно го, соціально го) і вимагає включення нових знань (фармацевтичної логістики, фармако е кономики і ін.)Управління і економіка фармації — дисципліна, яка за ймаєть ся вивченням управлінської і економічної діяльності суб ‘ єктів обігу лікарських засобів (Л З)Предметом управління і економіки фармації як учбової дисципліни є суб ‘ єкти обігу Л З, що здійснюють фармацевтичну діяльність, господарські зв ‘ язки між ними і зовнішнім середовищем, а також об ‘ єкти, явища і процеси, які с кладають основу їх діяльності на фармацевтичному ринкуМетою вивчення УЕФ є отримання знань і практич н их нави ч ків в галуз і планування, організації, аналізу, контролю і обліку діяльності суб ‘ єктів обігу Л З для наданн я якісної фармацевтичної допомогисистемний — що дозволяє розглянути предмет УЕФ як комплекс взаємозв’язаних і взаємозалежних підсистем, об’єднаних загальною метою, розкрити його інтеграційні властивості, внутр ішні і зовнішні зв’язки; маркетинговий — розглядає предмет УЕФ як засіб задоволення реальних і потенційних споживачів л і карс ький препарат ів і інших товар ів аптечного асортиментуТакий підхід припускає вивчення діяльності суб’єктів обігу Л З в тісному взаємозв’язку із споживчою поведінкою і кон’юнктурою фармацевтичного ринку; інституційний — розглядає предмет УЕФ як су ку пн і сть інститутів і організацій фармацевтичного ринку, що створюються людьми в цілях структуризації економічних і соціальних взаємодій; логістичний — розглядає предмет УЕФ як сукупність товарних, а також пов’язаних з ними інформаційних і інших потоків; дозволяє раціоналізувати господарську діяльність суб’єктів звернення ЛС шляхом оптимізації нас крізного матери-ального потоку; моделювання — дослідження процесів і систем, які с кладають предмет УЕФ, шляхом побудови і вивчення їх моделей (концептуальних, графічних, формальних і ін.)При вивченні предмету УЕФ використовуються також і інші методи пізнання (історичний, логічний, соціологічний, статистичний, економіко-математичний і так далі)З переходом нашої країни до ринкової економіки з м і нились організаційно-правові форми фармацевтичних організацій, з’явився новий вигляд діяльності господарюючих суб’єктів, значно розширився їх асортиментЗ впровадженням вільного ціноутворення також змінилися принципи ц іноутворювання на Л ЗРазом з комерціалізацією аптечних організацій з м і нилось відношення до аналізу і планування їх діяльності, зросло значення фармацевтичного менеджменту і маркетингу, фармацевтичної інформатики, професійної етики і деонтолог іїУ країні сформувалися контрольно-дозвільна система, система сертифікації і оцінки відповідності Л З і інш их товарів аптечного асортиментуВсі ці зміни зажадали істотної переробки програми підготовки фахівців вищої фармацевтич н о ї освітиСлід зазначити, що програма, що діє, вже не відповідає сучасному уявленню про фармацевтичний ринок і вимогам до знань выпускников вузів, які пред’являють нинішні працедавціВони відзначають необхідність розширення знань і в мінь в галуз і економіки, сучасного менеджменту, логістики, в о л о д інн я нави ч ками маркетингових і фармако е кономич н их дослідженьВраховуючи вищенаведене, збірник містить сучасні ситуаційні тестові завдання і призначений для магістрантів з спеціальності «Фармація»Разом з тим, він буде корисний ім, як майбутнім керівникам і фахівцям суб’єктів сучасного фармацевтичного ринку1 Файоль сформулював основні принципи менеджментуЯкому принципу менеджменту відповідає така характеристика “формування духу однієї команди, що сприяє гармонії та єдності організації”? 2На цей час у теорії менеджменту виділяють чотири найважливіші підходи до управлінняВкажіть підхід, який не використовується у теорії менеджменту: 4Керівник фармацевтичного підприємства виявляє в процесі роботи велике піклування про своїх працівників, створює умови для гарних стосунків у колективіЕлементи якого підходу до управління використовує керівник? 6В організації певним чином розподіляється працяЯк називається розподіл праці, що передбачає створення рівнів управління та ієрархію підлеглості?

8У практичній діяльності аптеки мають місце різні рівні управлінняЯкому рівню управління відповідає функція безпосереднього контролю над діяльністю працівників, що виконують конкретні операції? 9Координація управлінської роботи зумовлює створення рівнів управлінняДля чого рівні управління зображають у вигляді піраміди? 10В управлінні фармацевтичною фірмою використовуються американський та японський підходиВиберіть характерну ознаку японської моделі управління: 11В управлінні фармацевтичною фірмою використовуються американський та японський підходиВиберіть характерну ознаку американської моделі управління: 12Фармацевтичні працівники вирішили організувати господарське товариствоВкажіть, у чому сутність товариства з обмеженою відповідальністю? b) товариство, учасники якого несуть відповідальність у межах своїх внесків, а при недостатності цих сум — належним їм майном, однаковим для всіх учасників; 13При організації акціонерного товариства між засновниками виникла дискусія стосовно матеріальної відповідальностіЯка, на Вашу думку, ступінь матеріальної відповідальності у членів акціонерного товариства? 14Новостворена ринкова структура, при якій орган управління – збори власників, пайовий внесок може бути як фінансовий, так і матеріальний, а відповідальність здійснюється в межах вкладеного внескуЯку назву має дана структура? 16Якій формі власності відповідає дане визначення: “Це об’єднання підприємств, що здійснюють спільну діяльність на основі добровільної централізації функцій науково-технічного і виробничого розвитку, а також інвестиційної, фінансової, зовнішньоекономічної й індіяльності»: 2До якого фактору зовнішнього впливу на організацію належить культура харчування споживачів, традиції національної кухні, відношення до самолікування у суспільстві, традиції народної медицини: 3Ефективність діяльності фармацевтичної фірми поступово поліпшилась завдяки позитивним змінам в зовнішньому середовищіВкажіть фактор, що вплинув на організацію: 4На діяльність аптеки впливають різні чинники зовнішнього середовищаОдні з них мають безпосередній вплив, інші – опосередкованийЯкий з нижче наведених чинників відноситься до безпосереднього впливу? 5Ефективна діяльність фармацевтичної фірми в значній мірі залежить від зовнішнього середовищаЩо характеризує кількість факторів, на які фірма зобов’язана реагувати?

6Якому поняттю відповідає дане визначення: “ — це конкретний кінцевий стан або бажаний результат, якого прагне домогтися група людей, працюючи разом”: 7Завідувач аптеки для впливу на колектив працівників та окремих виконавців вирішив використати різні методи менеджментуЯкі з них належать до соціально-психологічних методів менеджменту?

8В процесі управління організацією слід враховувати вплив зовнішнього середовищаЯкий фактор зовнішнього середовища є фактором непрямого впливу на організацію: 9Колектив підприємства охарактеризував свого керівника як самовладного, схильного до єдиноначальності, підтримуючого жорстку дисципліну, який допускає ініціативність підлеглих, але не завжди приймає її, підбір кадрів здійснює за принципом позбавлення від сильних конкурентівВизначте стиль роботи керівника10Керівник фармацевтичної фірми застосовує стиль керівництва, що характеризується високим рівнем децентралізації повноважень, вільного прийняття рішень і виконання завданьЯк називається такий стиль?

11Керівник підприємства дає можливість підлеглим самостійно (відповідно їх кваліфікації і виконуваним функціям) брати участь у таких видах діяльності, як визначення цілей, оцінка роботи, підготовка і прийняття рішеньВкажіть стиль керівництва: 1Комунікації – це процес двостороннього обміну ідеями, інформацією, який призводить до взаємного розумінняЩо забезпечує комунікаційний процес? 5Завідуючий аптечним підприємством з метою уточнення умов поставки лікарських препаратів телефонує менеджеру оптової фармацевтичної фірмиДо якого типу відносяться дані комунікації: 6На зборах завідувачів аптек, що відбулися в ЦРА обговорювались нові правила відпуску деяких лікарських препаратівКомунікації між відділами і підрозділами організації — це: 7Під час відпуску безрецептурного препарату стало зрозуміло, що хворий не сприймає словесну інформацію провізора аптекиЯк називаються комунікаційні перепони, при яких слова або символи можуть мати різне значення для відправника та отримувача інформації? 8На фармацевтичному підприємстві комплексно використовують технічні і технологічні засоби використання інформації з метою підвищення ефективності управління виробничою, адміністративною діяльністю організації, підвищення продуктивності праці, удосконалення методів планування і регулювання процесами управлінняУсе це: 9Завідувач аптечним підприємством, діючи на принципах єдиноначальності, видав правовий акт із метою розв’язання завдань, які стоять перед даною установою в зв’язку з підготовкою до акредитаціїЦим документом є: 11Для ефективного управління фармацевтичним підприємством керівник має потребу в постійній інформаціїЯкі загальні вимоги пред’являються до інформації? 12При влаштуванні на роботу на конкретну посаду молодого фахівця ознайомлюють з його правами та обов’язкамиЯким документом регулюються права і обов’язки аптечних працівників? 14В аптечному підприємстві протягом усієї діяльності використовуються різні документи, що регламентують правила внутрішнього розпорядку, правила торгівлі і відпуску медикаментівЦе метод впливу: 15Директор фармацевтичної фабрики одержав із МОЗ України наказ про державну реєстрацію лікарських засобів і Указ президента України про способи забезпечення погашення заборгованості перед бюджетомДані документи є: 16Комісія з МОЗ України склала довідково-інформаційний документ про списання товарно-матеріальних цінностей, що зберігаються на фармацевтичній фабриці і прийшли в непридатність, який являє собою: 17ЦРА планує здійснити закупівлю медикаментів в оптово-роздрібній фармацевтичній фірмі «Фармаком»Завідувач висловив своє прохання про надання інформації з асортименту товару фірми, умови постачання й оплату, ціни, мінімальну реалізовану партію товару в: 1Діяльність керівника пов’язана з прийняттям управлінських рішень, які спрямовані на досягнення цілей організаціїЯкі з наведених рішень не відносяться до таких, що класифікують за способом обґрунтування? 2Завідувач-провізор у процесі ухвалення управлінського рішення по удосконаленню господарсько-фінансового положення центральної районної аптеки зібрав релевантну інформацію й установив симптоми утруднень — високі витрати і низька рентабельністьДана дія характеризує етап розробки раціонального управлінського рішення: 3Процес вироблення управлінського рішення здійснюється поетапноЩо з даних тверджень відноситься до одного з етапів процесу вироблення управлінського рішення? 4Молодого випускника вузу призначено керівником підрозділу аптеки, посада якого вимагає прийняття управлінських рішеньЯкі вимоги ставляться до управлінського рішення? 5З метою підвищення ефективності комунікаційного процесу в організаціях рекомендується застосовувати визначені управлінські діїЯке з перерахованих висловлень не відноситься до управлінських дій? 6Керівникові фармацевтичної фірми “Адоніс” потрібно правильно обрати посередників і вирішити питання про постачання лікарських засобів в аптеки містаВибір, що робиться керівником тільки на підставі того, що він упевнений у його правильності називається: 7Фармацевтична фірма, існуючи сім років на українському ринку, щороку розширює свою діяльність і встановлює щорічні цілі за принципом «від досягнутого», враховуючи і прогнозуючи розвиток економічних відносинУ даному випадку керівництво фірми використовує стратегічну альтернативу: 8Фармацевтична фірма орієнтується у своїй діяльності на реалізацію різноманітного асортименту продукції, різні групи споживачів і регіониЯкий тип організаційної структури характерний для даної фірми? 9В акціонерному товаристві, яке виготовляє і реалізує лікарські препарати, створена структура, що припускає його роботу з різними організаціями-споживачами: з оптовими фірмами, роздрібною мережею, лікувально-профілактичними закладамиДана організаційна структура являє собою: 10Завідувач аптечним підприємством зробив планування діяльності на найближчий період, розподілив прибуток і вирішив питання кредитуванняУ даному випадку він використовував метод керування аптечним підприємством: 11Методи фармацевтичного менеджменту класифікують за різними ознакамиЗа характером впливу методи фармацевтичного менеджменту поділяються на: 12Стратегічне планування діяльності фармацевтичного підприємства на першому етапі передбачає визначення місіїЩо означає місія фармацевтичного підприємства?

14Фармацевтичне підприємство “Медова Печера” провело дослідження діяльності конкурентів та цінової кон’юнктури пропонованих ними лікарських засобівДо якого етапу стратегічного планування відносяться дані дії? 16Керівник фармацевтичного підприємства під час проведення робіт здійснює контроль на основі зворотного зв’язку, що допомагає виявити відхилення при виконанні завданьЯкий вид контролю він виконує? 17У теорії менеджменту процес контролю, незалежно від його видів, підрозділяється на три етапиЯке з нижченаведених тверджень не відноситься до етапів процесу контролю? 22У процесі становлення менеджменту склалася обґрунтована система теорій мотиваціїЯкі групи потреб виділені в теорії мотивації заМаслоу?

24Завідувач аптеки вирішив використовувати у своїй роботі теорію мотивації заМаслоуЯкі групи потреб виділяються згідно з цією теорією? 1Одним з перших етапів підприємницької діяльності є реєстрація підприємства в органах владиЯкі з перелічених нижче документів не потрібно подавати до місцевих органів влади для державної реєстрації підприємства? 2Фармацевтичне підприємство після реєстрації повинно відкрити рахунок у банкуЯкий з перелічених нижче документів не є підставою для відкриття рахунку в банку підприємством – юридичною особою?

3Аптека № 121 подає документи для отримання ліцензії на впровадження певних видів господарської діяльностіНазвіть орган ліцензування господарської діяльності з виробництва лікарських засобів, оптової, роздрібної торгівлі лікарськими засобами? 4Після реєстрації в органах влади кожне підприємство повинно стати на облік в органах податкової службиЯкі документи повинна подати юридична особа, щоб її поставили на облік в органах податкової служби? b) оригінал свідоцтва про державну реєстрацію, нотаріально засвідчену копію статуту, заяву, копію довідки про включення до ЄДРПОУ; 8Фармацевтичне підприємство з метою планування своєї діяльності аналізує витрати, визначає джерела їхнього покриття, розробляє план забезпечення прибутковості і ліквідностіПо якому напрямку (розділу) бізнес-плану фармацевтичного підприємства проводиться збір і аналіз відповідної інформації? 9Вид підприємницької діяльності характеризується тим, що визначальну роль у ньому відіграють торгово-обмінні, товарно-грошові операції, угоди з продажуДо якого напрямку підприємницької діяльності відноситься даний вид діяльності? 11З метою зменшення підприємницького ризику фірми розширюють свою діяльність шляхом проникнення у нові сфери та галузіЯк називається даний процес?

13Фармацевтична фірма, що співробітничає з закордонними партнерами з метою досягнення комерційного успіху, проводить ряд заходів, що сприяють формуванню власного позитивного іміджуЯкий вид професійної етики використовує фармацевтична фірма? 1Колективний договір укладається профспілковим комітетом від імені трудового колективу підприємства з власникомФорма укладання колективного договору – письмоваЯкий термін дії колективного договору? 2При укладанні трудового договору встановлено випробування з метою перевірки відповідності працівника дорученій йому роботіВипробування не встановлюється при прийманні на роботу осіб, котрі не досягли: 3Між провізором і завідуючим аптекою виникла трудова суперечка згідно переносу строку відпусткиПровізор звернувся в комісію з трудових суперечокВпродовж скількох днів розглядається суперечка в від дня подання заяви?

5Провізору було видано заробітну платню в підвищеному розмірі з урахуванням роботи в нічний часЗа роботу в який саме час була здійснена доплата: 9У працівника аптеки Козменко.Ввиникла трудова суперечка з керівництвом аптеки з приводу переносу його щорічної відпусткиКуди повинний звернутися провізор для оскарження рішення адміністрації аптеки? 10Завідувач аптеки при прийнятті на роботу провізора, уклав з ним трудовий договір і встановив випробовувальний термінЧи дозволяється розірвання трудового договору під час випробовувального терміну? 11Провізор-інтерн після закінчення вузу влаштувався на роботу в аптекуВпродовж якого часу йому повинні оформити трудову книжку? 12При затвердженні правил внутрішнього трудового розпорядку, на початковому етапі створення аптечного підприємства стає питання про тривалість перерви, наданої працівникам протягом робочого дняЯкою повинна бути тривалість перерви згідно КЗпП України? 16Провізор аптеки, що має двох дітей віком до 15 років подала заяву з проханням надати їй чергову відпусткуУкажіть термін відпустки для заданої категорії працівників: 17Провізор-аналітик аптеки хоче взяти частину відпустки весною, а частину – осіннюЗа яких умов допускається поділ відпустки на частини? 18Провізор влаштовується на роботу в оптове фармацевтичне підприємство на посаду завідувача аптечного складуЯкий термін випробування не вимагає узгодження з комітетом профспілки при прийомі його на роботу? 19В аптеці передбачається скорочення штатуЯкі працівники при рівних умовах продуктивності праці і кваліфікації в першу чергу мають шанси залишитись на роботі? 20Для забезпечення проведення вхідного контролю якості лікарських засобів аптека повинна визначити уповноважену особуНа якого працівника можуть покладатися ці обов’язки в аптечних закладах?

21Заваптеки, стаж роботи якого за фахом складає 10 років, після проходження відповідного передатестаційного циклу, подав документи на присвоєння категоріїНа яку кваліфікаційну категорію може претендувати фахівець, якщо він ніколи не атестувався? 22За результатами атестації на визначення знань та практичних навичок працівнику відмовлено в присвоєнні звання “провізор загального профілю”Чи може дана особа обіймати посаду провізора? 23Провізор аптечного підприємства звільнився за власним бажанням і приступив до роботи менеджером оптової фармацевтичної фірмиДо якого виду відноситься такий рух кадрів? 24При аналізі статистичних відомостей про облік кадрів на підприємстві виявлено індивідуальне неорганізоване переміщення працівників до інших підприємств та організаційЯк називається такий рух трудових ресурсів?

25На протязі останніх десятиріч працездатне населення поділене на дві групи: особи розумової праці, та особи, які займаються фізичною працеюНа даний час такий розподіл є: 27Трудове право регулює відносини з праці в сфері суспільно-економічної організації праціЩо з нижче перерахованого не відноситься до трудових відносин: 28Назвіть освітньо-кваліфікаційний рівень випускника відповідному визначенню: “ — випускник, що на підставі отриманої кваліфікації бакалавра одержа в спеціальні уміння і знання, має початковий досвід їхнього використання для рішення професійних завдань у даній галузі народного господарства”: 30В аптечному колективі між заврецептурно-виробничим відділом і провізором виник міжособистісний конфліктЗаввідділом спробував змусити провізора прийняти свою точку зору, незважаючи на досвід і знання провізораПри вирішенні конфлікту заввідділом використовував: 4Виробничо-комерційна діяльність фармацевтичного підприємства передбачає використання функцій маркетингуЯка з наведених підфункцій належить до виробничої функції? 6За ініціативою фірми-виробника вносяться зміни в анотацію препарату з метою обмеження його використанняЯкий вид маркетингу використовує фірма у даному випадку? 7Якому варіанту товарної стратегії властиве виведення на ринок товару, розрахованого на найбільші сегменти ринку та на найбільшу кількість покупців: 8Відділом маркетингу фірми-виробника встановлено негативний попит на товарЯким буде завдання щодо управління маркетингом та його вид? 9В основі концепції соціально-етичного маркетингу лежить збалансування трьох факторівЯкий з перерахованих факторів не відноситься до зазначених? 10Якому поняттю дане визначення: — це сфера обміну, що характеризується системою економічних відносин між виробниками та споживачами товарів” 11Який тип ринку характеризується такими умовами: наявністю великої кількості продавців та покупців, які не впливають на рівень поточних цін; наявністю однорідних та взаємозамінних конкуруючих товарів; відсутністю цінових обмежень: 12На фармацевтичному ринку функціонує від 30 до 40 невеликих фармацевтичних фірм з диференційованим товаром, контроль за цінами яких незначнийВходження в даний тип ринку іншим фармацевтичним фірмам відносно легкеЗа даними характеристиками визначте тип ринку: 13У теорії маркетингу сформульовані конкретні принципи у формі звертання до виробника або реалізатораПринцип “добре в гостях, а дома краще: шукай власну ринкову нішу – будинок для своїх товарів” означає: a) поділ ринку на відносно однорідні групи споживачів і орієнтація діяльності на ті сегменти, де підприємство має найкращі потенційні можливості; 14Фармацевтичний ринок поділяється на споживчий ринок і ринок організацій-споживачівЗ яких суб’єктів формується споживчий ринок? 2Яка концепція управління маркетингом стверджує, що споживачі будуть доброзичливі до товарів, які широко розповсюджені та доступні за ціною, а керівництво повинно зосередити свої зусилля на удосконаленні виробництва та підвищенні ефективності системи розподілу: 3Фармацевтичне підприємство, враховуючи що охорона здоров’я надає першочергового значення якості лікарських засобів, спрямувало свої зусилля на покращення якісних характеристик препаратуЯку концепцію управління маркетингом використовує фірма? 4Фармацевтична компанія завоювала довіру споживачів та вже досягла значного зростання обсягів продажу, завдяки орієнтації на концепцію соціально-етичного маркетингуЗбалансування яких чинників передбачає ця концепції?

7При дослідженні ринку для одержання даних використовують такі методи як опитування, спостереження, експеримент, панельЯке з перерахованих визначень характеризує експеримент? a) дослідження, у ході якого повинно бути встановлене, як зміна однієї або декількох незалежних перемінних впливає на залежну перемінну; 8Найбільш розповсюдженим знаряддям збирання первинних даних є анкетаВикористання в анкеті запитань з вибірковою відповіддю, де респондентові пропонують висловити ступінь згоди чи незгоди із суттю зробленої заяви має назву: 9Фахівцями відділу маркетингу фармацевтичної фірми, що впроваджує на ринок новий антидіабетичний препарат, було проведене анкетування 230 лікарів ендокринологівЯкий метод маркетингових досліджень використаний в даному випадку? 10Маркетолог-фахівець проводить дослідження фармацевтичного ринкуКористуючись даними періодичної літератури він розраховує можливу ємність ринку, визначає рівень захворюваності і можливий попит на препарат з огляду на статистичні довідкиЯкий вид маркетингових досліджень використовує маркетолог? 11Спеціалісти з маркетингу при вивченні фармацевтичного ринку використовують “кабінетні” та “польові” методи дослідженняЯкі “кабінетні” методи дослідження ринку можуть використовуватися спеціалістами з маркетингу? 12Для вивчення ринку споживачів лікарських препаратів антигістамінної дії фірма прийняла рішення про проведення маркетингових дослідженьУкажіть який етап досліджень є першочерговим: 13Регіональний медичний представник іноземної фірми для характеристики територіального фармацевтичного ринку використає дані періодичної преси та довідково-статистичної літературиЯкий вид дослідження ринку ґрунтується на використанні вказаних джерел? 14Для проведення маркетингових досліджень по вивченню ринку споживачів препаратів жовчогінної дії досліджуваного регіону фірма визначила проблему і сформулювала цілі дослідженняДо якого етапу дослідження їй необхідно приступити далі: 15У складі якого з наведених напрямків комплексного дослідження ринку вивчається співвідношення між попитом, пропозицією та рівнем цін? 16Який принцип сегментації ринку лікарських засобів покладено в основу розподілу споживачів на групи залежно від статі та віку: 18Маркетологу оптово-роздрібної фармацевтичної фірми необхідно визначити, яким чином зміниться обсяг попиту при зростанні ціни на 10 %, якщо відомо, що коефіцієнт еластичності рівний 1: 22Процес стратегічного планування маркетингу складається з послідовних етапівЩо відносять до етапів процесу стратегічного планування? 23Фармацевтичне підприємство провело дослідження діяльності конкурентів та цінової кон’юнктури пропонованих ними лікарських засобівДо якого етапу стратегічного планування відносяться зазначені дії? 24Фармацевтична фірма провела сегментування регіонального ринку антигістамінних препаратів за віковою ознакоюВона встановила, що лікарські засоби для дітей відсутніФірма буде розглядати даний сегмент як: 25Фармацевтичне підприємство орієнтується на різні ринкові сегменти, споживачі котрих суттєво відрізняються купівельною поведінкоюЯка організаційна структура управління маркетингом є для нього найоптимальнішою? 26Орієнтація маркетингової служби, що має у своєму складі групи маркетологів і керівників з функцій маркетингу, визначається такими показниками виробництва і збуту лікарських засобів як обмежений асортимент і незначна кількість ринківВизначите можливу модель організації служби маркетингу: 27Служба маркетингу вітчизняної фармацевтичної фірми-виробника, плануючи вихід на новий ринок, до основного об’єкта досліджень відносить: 29Маркетингова служба фармацевтичного заводу-виготовлювача при визначенні потреби в препаратах специфічної дії використовує наступну формулу: 30Клінічному провізор у для потреб ЛПЗ необхідно скласти замовлення на спирт етиловийЯкі дані необхідні для розрахунку потреби нормативним методом: 31Провізор відділу запасу аптеки здійснює замовлення лікарських засобівДо кого виду запасів належать ліки, які призначенні для усунення можливості появи їх дефіциту? 2Товарний асортимент – це сукупність асортиментних груп товарів, які пропонує підприємствоПоказник, який відображає кількість позицій у кожній асортиментній групі називається: 3Фармацевтична фірма виробляє 5 груп товарів, а саме: вітаміни, настоянки адаптогенів рослинного походження, дезінтоксикаційні розчини для інфузій, розчини антисептиків для зовнішнього застосування, рідкі рослинні екстрактиЗазначене число асортиментних груп характеризує: 4Фірма, яка має широкий товарний асортимент, застосувала товарну організацію маркетингуЯкі переваги даного підходу до організації маркетингової діяльності на фірмі? a) керівник, який займається певним лікарським засобом, має можливість координувати різні роботи з усього комплексу маркетингу для даного препарату; d) у працівників товарних підрозділів існує “подвійне підпорядкування”: своїм керівникам та керівникам функціональних маркетингових служб; 5Якому поняттю відповідає дане твердження: “- це визначення особливостей товару, характерних рис, що відрізняють даний товар від аналогічних товарів-конкурентів? 6Здійснивши комплексне дослідження фармацевтичного ринку і обравши конкретний його сегмент, фірма-виробник повинна визначити для себе, як проникнути на нього і здобути конкурентні переваги, тобто здійснити позиціонування лікарського засобу на ринкуЩо передбачає позиціонування? a) забезпечення лікарському засобу чітко відокремленого від інших препаратів місця на ринку й у свідомості цільових споживачів; 8Фармацевтична фірма з метою визначення ринкової ніши для свого товару, його особливостей і характерних рис, що відрізняють його від товарів-конкурентів використовувала: 9Фармацевтична фірма, бажаючи зміцнити свої ринкові позиції в умовах конкурентного середовища, вирішує при здійсненні товарної політики використовувати товарні маркиДля чого призначена товарна марка?

10Фармацевтичне підприємство має широкий асортимент лікарських засобівПродукція відрізняється різноманітністю лікарських формЯка з наведених структур організації служби маркетингу може бути взята за основу діяльності маркетингового відділу? 11Життєвий цикл товару — це модель реакції ринку в часіСтруктура життєвого циклу описується декількома стадіямиВкажіть правильну послідовність етапів життєвого циклу товарів12При аналізі показників реалізації лікарського препарату спостерігається розширення ринку, абсолютний зріст запасів препарату у виробника, зниження темпів росту продаж, інтенсивна конкуренціяНа якому етапі життєвого циклу товару знаходиться лікарський препарат: 13Підприємство фармацевтичного профілю, що досягло високих показників обсягів збуту власної продукції і визнання покупців, дістане максимальний прибуток на наступному етапі життєвого циклу товару: 14Фармацевтична фірма-виробник при проведенні маркетингових досліджень з товарної політики встановила наступні характеристики стадії життєвого циклу товару: повна завантаженість виробничих потужностей, наявність товару на ринку в масовій кількості з високою якістю і високою ціною, зростання прибутку, великі витрати на рекламу, яка з інформаційної переходить в агресивнуВизначте по даній характеристиці етап життєвого циклу товару15Фармацевтична фірма “Адоніс” продовжує випускати проносний препарат, стадія життєвого циклу товару, яка характеризується зниженням темпу росту продажів, стабілізацією прибутку, збільшенням витрат на стимулювання збуту називається: 17Однією з важливих характеристик ринку є товарна кон’юнктураДля якого виду товарної кон’юнктури характерні відносна стійкість високих цін і найбільша активність споживачів та постачальників? 18Лікарський препарат, на який закінчився термін дії патентного захисту, і тому він не є винятковою власністю фармацевтичної компанії-розробника, і виробляється будь-якою фармацевтичною фірмою, являється: 19Який із препаратів-аналогів є найбільш конкурентоспроможним, якщо у результаті визначення їх коефіцієнтів конкурентоспроможності отримані такі результати: 20Сукупність властивостей, які надають лікарському засобу здатність задовольняти потребу споживачів відповідно до свого призначення і відповідають вимогам законодавства це: 2При розробці нового лікарського засобу фірма-виробник може орієнтуватися на різні стратегії використання товарних марокЯку назву має стратегія, при якій фірма використовує одну назву для всіх своїх препаратів? 3Відома фармацевтична фірма на ліцензійній основі передає право використовувати свій товарний знак невеликому підприємствуВкажіть назву цієї дії: 5Наявність штрих-коду є нормою на світовому ринку, він несе велику кількість інформації для ідентифікації продукціїЩо ідентифікують перші три цифри коду EАN –13? 6Відповідно до матриці „Бостон консалтинг груп” товари поділені на чотири групиЯке з нижчеперелічених назв груп товарів входить до цієї матриці?

7На одному з етапів стратегічного планування фармацевтична фірма проводить аналіз фармацевтичного ринку конкретного лікарського засобу, застосовуючи матрицю ”Бостон консалтінг груп”Яка характеристика лікарського засобу, що перебуває в ранзі “важка дитина”? a) лікарський засіб із низькою ринковою часткою на ринках, які скоро розвиваютьсяВони не приносять великих прибутків, потребують значних інвестицій для підтримки ринкової частки і її зростання; b) лікарський засіб із низькою часткою на ринках, що повільно зростають, або ринках, що переживають стагнаціюПрепарат збирає мало грошових засобів, але й мало споживає їх; d) лікарський засіб із високою часткою ринку або такою, що інтенсивно зростає, потребує значних коштів для фінансування росту, приносить прибутки або має потенціал значних прибутків; 8Фірма здійснює аналіз маркетингового “портфеля” на основі матриці “Бостон консалтінг груп”Яка пріоритетна маркетингова стратегія може бути використана фірмою для лікарського засобу, що перебуває в ранзі “дійна корова”? d) лікарський засіб із високою часткою ринку або такою, що інтенсивно зростає, потребує значних коштів для фінансування росту, приносить прибутки або має потенціал значних прибутків; 9Лікарський препарат на матриці „Бостон консалтінг груп” відноситься до групи товарів під загальною назвою „дійні корови”На якій стадії життєвого циклу він знаходиться? 10На фармацевтичний ринок України надійшов новий лікарський засібВідомо, що торгівля їм збиткова: низький обсяг продажів, великі маркетингові витратиУ якій фазі життєвого циклу знаходиться даний лікарський засіб? 11Фірмою-виробником при виході на ринок з новим препаратом, було проведено аналіз кон’юнктури ринку лікарських засобів даної групи, яка характеризувалась стійкістю високих цін, активністю споживачів та постачальниківЯк можна назвати існуючий вид товарної кон’юнктури? 12Фармацевтична фірма планує запропонувати нові лікарські засоби на існуючому ринкуЯкою маркетинговою можливістю скористається фірма? 14Лікувально-профілактичний заклад планує здійснити закупівлю лікарських засобівЗ якою метою у процесі відбору ліків для закупівлі здійснюється АВС-аналіз? 16До кожного лікарського засобу, який реалізується, додають інструкцію про його застосуванняЩо не повинна містити в своїх даних інструкція про застосування? 17Науково-дослідний відділ фармацевтичної фірми-виробника при розробці нового лікарського препарату перебуває в стадії одержання дозволу на промисловий випуск препарату і його медичного застосуванняВизначте відповідний етап розробки нового ЛП18Підприємство-виробник фармацевтичних препаратів одержало з Бюро реєстрації лікарських засобів МОЗ України комплект документації про реєстрацію заявленого нового препаратуВизначте складову даного комплекту: 20Фармацевтичне підприємство повинно постійно працювати над розширенням асортименту лікарських засобівЩо означає модифікація як шлях розширення асортименту ліків? 21Для аналізу маркетингових можливостей і прогнозування свого місця на ринку фармацевтична фірма може скористатися матрицею АнсоффаЯку маркетингову можливість може мати фірма, яка планує запропонувати нові лікарські засоби на існуючому ринку? 1Споживачі з довірою сприймають нові безрецептурні лі-карські засоби, якщо вони з’являються на ринку під добре відомою товарною маркоюЯким чином оцінюється споживачем рівень ці-ни препарату, якщо існує стійка прихильність до марки? 2Виробник лікарських засобів випускає на фармацевтич-ний ринок новий жарознижуючий препарат за ціною, значно ниж-чою ніж ціна конкурентівЯку стратегію ціноутворення виробник використовує у даному випадку? 3При встановленні ціни на нові, захищені патентом, “піоне-рні” препарати, фармацевтична фірма може використовувати стра-тегію “зняття вершків”Який з нижчеперелічених факторів не є характерним для вказаної стратегії: 4Фармацевтичні фірми, проводячи цінову політику пови-нні, насамперед, у своїй діяльності враховувати один з перерахо-ваних елементів маркетингу: 5Фармацевтичне підприємство планує вихід на ринок но-вого лікарського засобуОсновною метою при ціноутворенні фір-ма визначає формування іміджу і швидке отримання прибуткуЯку стратегію ціноутворення використовує фірма? 6Фармацевтична фірма розробила оригінальний лікарсь-кий препаратПри встановленні ціни на бренд вона, ймовірно, скористається методом: 7При формуванні своєї цінової політики фармацевтична фірма, реалізуючи одну з функцій ціни, прогнозує попит на меди-каменти в його взаємозв’язку з існуючим рівнем цін і з запланова-ним обсягом виробництваВизначте цю функцію ціни8Фармацевтична фірма “Пфайзер” прагне запропонувати ринкові найкращий товар за високою ціною, яка повинна покрити витрати на науково-дослідницьку роботу і виробництво високоякі-сної продукціїНезважаючи на високу ціну, товар знаходить своїх покупцівЯкі цілі ціноутворення ставить фірма? 9Фармацевтична фірма “Фармакон” використовує метод ціноутворення, при якому ціна товару визначається додаванням до витрат на його виробництво і збут визначеної націнкиНазвіть ме-тод ціноутворення, що використовує фірма?

10Фармацевтична фірма планує випуск нового лікарського засобуЯкий метод ціноутворення дозволить визначити мінімаль-но припустиму ціну й обсяг виробництва, необхідний для одер-жання прибутку? 1Діяльність фірми з планування, організації і контролю за фізичним переміщенням матеріалів і готових виробів від місця їх виробництва до місця їх використання з метою задоволення потреб споживачів і з вигодою для себе, це: 2З метою організації раціональної системи збуту фірма-виробник використовує різні канали розподілуЩо передбачає поняття “канал розподілу”? 3Фармацевтичний виробник здійснює добір посередників для доведення своїх лікарських засобів до споживачаЩо розуміють під кількістю посередників, через яких лікарські засоби проходять на шляху від виробника до споживача? 5На фармацевтичному ринку сформувалася група посередників, які є власниками товару, незалежні від виробника; реалізують товари від свого імені і за свій рахунок; компенсують власні витрати за рахунок торгових націнок у ціні товаруЯкий з посередників не відноситься до даної групи? 6Фармацевтична фірма „Беладона” використовує послуги посередника, що працює з фірмою за певною угодою і здійснює операції за її рахунок, при цьому йому надано виняткове право збуту товарів фірми в окремих регіонахЦей посередник: 7Фармацевтична фірма “Адоніс” у своїй збутовій діяльності використовує послуги різного роду посередниківТоргівельний посередник “комісіонер” на ринку лікарських засобів займається: 8З метою більшого охоплення різних ринків фірма “Лубнифарм” частину своєї продукції реалізовує через фірмові аптеки, другу частину – через дистриб’юторів і третю – через аптеки інших власниківЯкі маркетингові системи розподілу використовує дана фірма? 10Підприємство-виробник планує продавати новий лікарський засіб через оптові фармацевтичні фірмиЯкий вид каналу розподілу планується використати? 11Фармацевтичне підприємство планує реалізовувати новий лікарський засіб через мережу роздрібних аптекЯкий вид каналу розподілу воно при цьому використовує? 12Шлях від виробника до кінцевого споживача лікарський засіб проходить за схемою: виробник > оптова фірма > аптека > кінцевий споживачВизначте рівень каналу збуту: 13Фармацевтична фірма запатентувала та виготовляє новий препарат гіпоглікемічної діїЗбут товару фірма проводить безпосередньо через відділи збуту, збутові філії, мережу фірмових аптекКанал якого рівня характеризує збутову політику даної фармацевтичної фірми?

16Маркетолог фармацевтичної фірми з роздрібної реалізації лікарських засобів при аналізі прайс-листів оптових фірм, заводів-виробників до ключового фактора вибору постачальника відносить: 17Підприємство-виробник планує реалізовувати новий лікарський засіб через фірмові аптекиЯка стратегія розподілу лікарських засобів буде задіяна? 18Виробник лікарських засобів формує систему розподілу продукціїПри цьому він орієнтується на максимальне залучення мережі посередниківЯкий вид збуту обирає виробник? 19З метою охоплення широкого ринку збуту, отримання високих прибутків через масову реалізацію і зручність місця придбання ліків для споживача фармацевтичний виробник співпрацює з численними посередникамиЯкому виду розподілу це притаманно? 20Розподіл наркотичних лікарських засобів проводиться в Україні тільки за участю державних організаційЯку систему розподілу використовує держава? 21Фірма-виробник при виході на ринок з новим препаратом здійснює вибір каналу розподілуЯкий структурний представник каналу розподілу лікарських засобів характеризується можливістю диференціації цін за регіонами, широким охопленням, добрим джерелом маркетингової інформації, але при тому потребує від фармацевтичного підприємства високих складських і транспортних витрат? 2Який відділ оптового фармацевтичного підприємства займається пошуком можливих покупців, укладанням угод, поставкою товару покупцеві?

3Провізор після закінчення вузу приступив до роботи у відділі збуту оптової фармацевтичної фірмиЯкі основні завдання цього функціонального підрозділу суб’єкта господарювання? 5Фармацевтична оптова фірма для стимулювання збутової політики надає своїм покупцям знижку на основі спеціальної домовленості та за умовою їхньої постійності як клієнтів фірмиВизначите вид знижки7Провізор відділу маркетингу фармацевтичного виробника планує комунікаційну політику підприємстваЯка складова систем маркетингових комунікацій має найвищу вартість на один контакт? 8Фірма-виробник при виході на ринок з новим препаратом здійснює вибір системи розподілуЯк називається продаж лікарських засобів за допомогою телефону та інтегрованої комп’ютерної програми? 9Для збільшення прибутку кожна аптека прагне збільшити число покупцівОдним із засобів досягнення цієї мети є мерчандайзингДо основних завдань мерчандайзингу в аптеці відноситься: 10Місця розташування ліків у торговому залі аптеки можна розділити на дві категорії – сильні і слабкі місцяЯкі місця розташування ліків є слабкими?

11Провізори аптеки здійснюють заходи з мерчандайзингуВід чого не залежить оптимальність розміщення і викладки ліків та якісність оформлення залу обслуговування? 1Переконливий засіб інформації про товар або фірму, комерційна пропаганда споживчих якостей товару та належної діяльності фірми, що готує активного та потенційного споживача до купівлі, це: 2Фармацевтична фірма при розробці рекламної стратегії просування безрецептурних ліків передбачає визначення цільової аудиторіїЯка з названих видів реклами зумовлює найвищу вибір-ковість аудиторії споживачів? 3Фармацевтична фірма активно рекламує препарат безреце-птурного відпуску у засобах масової інформації: на телебаченні, на радіо та інВикористовується також реклама у газетах, на місці продажу, сувенірнаЯку стратегію використовує у даному випадку фірма?

4Рекламну діяльність в галузі фармації контролює і регла-ментує держава, зокрема Закон України “Про рекламу”Які відо-мості не заборонено розміщувати в рекламі про лікарські засоби? b) відомості, які можуть справити враження, що за умови вживання лікарського засобу медична консультація з фахівцем не є необхідна ; e) інформацію про те, що косметичні засоби, харчові продукти, вітамінні чи інші харчові домішки мають лікувальні властивості, якщо наявність таких властивостей не доведена за встано в леним порядком5Фармацевтична фірма використовує для просування рек-ламу на телебаченні, радіо, у періодичних виданняхЯким чином може бути визначена ефективність проведених рекламних заходів? 6Препарат А перебуває на стадії насиченняЗ метою підви-щення інтенсивності продажу керівництво фірми-виробника вирі-шило використати наступний вид реклами: 7При формуванні системи маркетингових комунікацій фір-ма повинна враховувати характеристики кожного із засобів просу-вання лікарського засобу на ринкуЯкі з нижченаведених характе-ристик властиві рекламі? 8Препарат А перебуває на стадії зрілостіЗ метою збіль-шення інтенсивності продажу препарату керівництво фірми-виробника вирішило використати рекламуПри цьому основним завданням реклами було: 9Найпопулярнішою і широко використовуваною складо-вою системи маркетингових комунікацій є рекламаЩо не пови-нна містити реклама лікарських засобів? b) об ’ єктивну інформацію про лікарський засіб, подану так, щоб було зрозуміло, що наведене повідомлення є рекламою лікар — ського засобу ; 10Фармацевтичне підприємство виробляє різноманітний асортимент продукціїЩо передбачає перший етап при розробці рекламної стратегії стосовно конкретного препарату? 11Фармацевтична фірма планує взяти участь у національ — ній фармацевтичній виставці, для чого замовила фірмові кульки й укомплектувала їх своїми ручками, календариками, проспектами і рекламними листівкамиВизначте, який етап підготовки участі у виставці реалізує фірма? 12Фармацевтична фірма, щоб підірвати позиції конкурента, планує бюджет своєї рекламної компанії значно більше оптималь-но обґрунтованого її розміру, знаючи наперед, що фірма-конкурент не має фінансової можливості обійти її по даній позиціїВизначите вид запланованої реклами: 13Для стимулювання збуту і формування попиту на вироби медичного призначення фармацевтична фірма „Медтехніка” вико-ристовувала різні заходиОдним із заходів було поширення по-штою листівок, буклетів, каталогів, фірмових виданьНазвіть засіб поширення рекламної інформації, що використовувала фірма: 14Фахівцями маркетингового відділу фармацевтичного підприємства розробляється сценарій телерекламного роликаЯка послідовність ідеального сприйняття рекламного звернення?

1Фармацевтична фірма вимушена відтворювати імідж у наслідок розповсюдження фірмою-конкурентом негативної інфор-маціїЯкі засоби маркетингових комунікацій повинна використо-вувати фірма? 2На телебаченні періодично здійснюється популяризація серед молоді механічних контрацептивів (без вказівок на конкрет-ні товарні марки)Різновидом якої складової маркетингової комунікації є ці заходи?

4Для оперативного реагування на зміну ринкової ситуації фармацевтичній фірмі необхідно володіти повною інформацієюЯкі види інформації користуються найбільшим попитом в умовах ринкової економіки? 6Маркетолог фармацевтичної фірми, проводячи маркети-нгові дослідження ринку вітамінних препаратів по параметрах, що включає терапевтичну ефективність, попит та пропозицію, використовує наступний метод: 7Проведення маркетингових досліджень по окремих фармацевтичних групах пропонує збір і аналіз первинної інформації, що відноситься до наступного методу маркетингових досліджень: 8Торгівельні представники фармацевтичної фірми при відвідуванні лікарів лікувальної установи та налагодженні з ними контакту визначили групу медичних працівників, які починають призначення пропонованого нового препарату під впливом влас-ного «я» після ретельного аналізу рекламно-інформаційних матеріалів і ознайомлення з результатами застосування цього препара-ту колегамиВизначите, до якого класу з реакції лікарів на фактор «ризик/призначення» відноситься виділена група фахівців?

9Співробітнику фармацевтичної фірми необхідно провес-ти маркетингові дослідження методом анкетуванняТерміни про-ведення досліджень обмеженіПри складанні питань анкети якому типу питань співробітник віддасть перевагу? 10Службою маркетингу здійснено перевірку результатів роботи фармацевтичної фірми на підставі вивчення даних реаліза-ції середньострокових планів, розвитку ринкових сегментів, конт-роль бюджету та фінансовий аналізВизначте рівень маркетинго-вого контролю: 11Фармацевтична компанія планує провести аналіз маркетингової діяльностіДля найбільш ефективного аудита доцільно використовувати послуги: 12Українська фармацевтична фірма організувала за кордоном дочірнє підприємствоДо якої форми організації міжнародного маркетингу це відноситься:

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз з математики 3кл рівкiн

текст постмодернізм одне з найяскравіших літературних явищ другої половини 20 століття

dasan h660rw инструкция на русском

гдз 2 класс рівкінд

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна