план виховної роботи класного керівника 9 класу на 2021-2022 н р

Збірник завдань для дпа з англ мова 9 класс 2021 рік коса керівника виховної н на роботи план 2021-2022 класного 9 р класу кадровий потенціал підприємства реферат.

Зразок плану виховної роботи класного керівника. · Матеріали щодо запобігання дитячому травматизму, бесіди з правил дорожнього руху, облік проведення інструктажів з безпеки життєдіяльності. · Організація виховної діяльності: правової, родинно-сімейної, національно-патріотичної, трудової, естетичної, морально-етичної, екологічної, формування здорового способу життя, розвиток пізнавальної активності. Виховні години проводяться один раз на тиждень у певний день. Тематика спілкування з учнями заздалегідь планується, однак поточні події у класі, школі, селищі, державі можуть підказати тему незаплановану раніше. · Рівень навчальної мотивації учнів класу (динаміка підвищення якості знань, ефективності роботи з учнями, які навчаються на початковому рівні, активності учнів у позаурочній діяльності). · Рівень розвитку класного колективу (згуртованість, активність, ініціативність, виховний вплив колективу на його членів, рівень розвитку громадської думки). · Високий рівень володіння уміннями та навичками класного керівника (уміння поставити мету, спланувати роботу, здійснити її, оцінити, проаналізувати та зробити висновки). 2. Учитель повинен викликати любов та повагу дітей до себе, якщо він сам любить, поважає кожну дитину та спілкується з нею, у стосунках з нею чесний і відвертий. Матеріальне становище у більшості дітей у сім’ях середнього рівня. Більшість дітей виховується в сім’ях, де панує взаєморозуміння та повага один до одного. У спілкуванні з учителями учні проявляють вихованість і тактовність. В цілому діти чуйні один до одного і за складних обставин, кожен знаходив підтримку в однокласників.

Основною метою виховної діяльності є створення оптимального соціально-культурного мікроклімату в колективі, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку, дозволяв би їм легко освоїтись у своєму виховному просторі, спонукав би їх до діяльності, яка б дозволяла їм вступати в реальні відносини з оточуючим світом. Протягом одного року я веду виховну роботу, яка поєднала в собі традиційні та нетрадиційні форми та методи роботи класного керівника. Для цього використовую: елементи превентивного виховання, бесіди, диспути, залучаю до виховної роботи батьків та громадськість. Як класний керівник багато часу приділяю морально-етичному вихованню учнівського колективу, формуванню обов’язку, відповідальності, культурної поведінки. Для цього проводила виховні години, бесіди та диспут на дану тематику. Впроваджую ефективні технології превентивного виховання, які виконують розливальну функцію і формують громадську активність учнів. Для реалізації всіх цілей та завдань добирала такі виховні технології як: Значну увагу приділяю формуванню у своїх вихованців комплексу особистісних якостей і рис характеру: (чесність, порядність). З цією метою щоденно провожу бесіди та роз’яснювальну роботу, прагну обговорити кожен маленький чи великий інцидент, що трапляється у класі та спонукаю своїх вихованців до адекватних висновків щодо даної ситуації. Формую екологічну культуру школярів, залучаючи їх до організації та проведення таких заходів: насадження дерев, прибирання території та класного приміщення, проведення бесід та рольових ігор з молодшими школярами. Взаємовідносини класного керівника і учнів класу на достатньому рівні. Діти мене розуміють, підтримують, прислухаються до зауважень та порад. В цілому клас характеризується позитивно. Учні класу незалежні, доброзичливі у спілкуванні, емоційно-відкриті. До них достатньо добре ставляться учителі-предметники, вважаючи їх перспективними. Клас із достатнім рівнем вихованості, „важких” та схильних до правопорушень дітей (П.І.) Найбільше проблем з дисципліною має ______________________. Ефективною роботою з проблемними дітьми є заохочення їх до класних справ, взаємодопомога однокласників, завантаження вільного часу гуртковою роботою. В становленні та розвитку учнів спираюсь на допомогу батьків. Важливим питанням є стан виховання у сім’ї. Адже робота з батьками – один із основних та найскладніших напрямків роботи класного керівника. У моєму класі є 5 неповних сімей та сімей, але на навчанні та поведінці дітей це не відображається. Батьківський комітет працює разом із класним керівником, бере участь в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює з адміністрацією школи. Найбільш ефективною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально-технічної бази класу та школи в цілому. У роботі з батьками використовую в основному індивідуальні бесіди, які не обмежені часовими рамками. Проводжу батьківські збори, які відвідують більшість батьків. Під час батьківських зборів моделювала педагогічні ситуації, які б допомогли батькам розв’язувати родинні конфлікти, що виникали під час спілкування дітей з батьками. У практику моєї роботи впроваджена мета про єдність шкільного та родинного впливу на особистість дитини, для цього є використовую родинні свята, поїздки. Так цього року ми з батьками організували дітям: день іменинника, новорічне свято, нумо, дівчата та інше. Відвідали цікаві місця Харківщини та Чугуївщини, кінотеатри, музеї, галереї. № п/п Категорії Прізвище, ім’я по батькові учня Домашня адреса, телефон 1. Діти-сироти та діти, позбавлені батьківського піклування Напівсироти: · Без батька; · Без матері. 3. Діти-інваліди 4. Неповні сім’ї: · Сім’ї без батька. 5. Малозабезпечені сім’ї 6. Неблагополучні сім’ї: · Батьки пиячать; · Не справляються з обов’язками; · Не приділяють належної уваги; · Батьки на обліку в міліції. 7. Схильні до правопорушень: · Порушують дисципліну; Центри учнівського самоврядування Прізвище, ім’я учнів Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування „Дозвілля” Організація дозвілля учнів через колективні творчі справи; відзначення традиційних шкільних свят; підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, виставок, змагань. „Пошук” Вивчення історії та культури рідного краю; пропаганда та розвиток традицій рідного краю; пошукова робота по відтворенню історії діяльності школи; оформлення літописів класу, школи. „Турбота” Організація діяльності по охороні природи; виховання доброти, співчуття, людяності через корисні справи; допомога ветеранам війни та праці, інвалідам; організація благодійних акцій, трудових десантів; контроль за сан станом, озеленення класних кімнат та школи, шанобливим ставленням до шкільного майна та підручників. „Здоров’я” Організація спортивно-масової роботи в класі, школі; проведення фізичної зарядки; робота спрямована на антирекламу шкідливих звичок серед учнів. „Інтелект” Забезпечення взаємодопомоги в навчанні; ведення екрану успішності; організація учнів до участі в предметних тижнях, олімпіадах; підготовка матеріалів для проведення інформаційно-просвітницьких годин, інтелектуальних ігор. Прес-центр Художнє оформлення загально шкільних та класних заходів; випуск тематичних стіннівок; випуск тематичної газети; участь в шкільних та міських конкурсах плакатів, малюнків, фотографій; оформлення літописів класу, школи. „Феміда” Організація чергування в класі, школі; контроль за відвідуванням учнями школи, спізненнями; дотримання культури учнів, охайного зовнішнього вигляду; робота з профілактики правопорушень серед учнів класу. Організація творчої діяльності педагогічного та учнівського колективів школи на основі впровадження новітніх прогресивних технологій навчання. Творче використання потенціалу обдарованих учнів у роботі МАН. Формування в учнів інтересу і розуміння необхідності пошуків шляхів правильного життєвого самовизначення. Розвиток творчих здібностей у процесі навчання. · Організація колективу, формування культури поведінки на уроках та в позаурочний час, закріплення основ загальнолюдської культури поведінки. · Надавати кваліфіковану допомогу батькам у питаннях виховання в дітях кращих людських якостей та подолання негативних звичок і рис характеру. Загалом стосунки у класі товариські, толерантні, приятельські. Дівчата і хлопці товаришують між собою. Учні завжди переживають за успіхи і невдачі свого класу. Учні схвалюють в своїх однокласниках чесність, відповідальність, активну життєву позицію, а осуджують лінь, заздрість, грубість, бажання помститися. Своє схвалення або осудження вони виказують при спілкуванні між собою та з старшими. Найчастіше – це розмова з класним керівником. Спостерігається часткове розходження між тим, що учні говорять, і тим, що роблять, але це буває досить рідко і стосується в основному хлопчиків. Учнів класу пов’язують спільні інтереси: навчання, спорт, танці, мистецтво. Товаришують і в школі й поза нею. Яскраво виражено декілька подружніх груп, що містять або хлопчиків, або дівчаток. Актив класу – це ті учні, які виконують самоврядування в класі. Його розпорядження виконуються на __%. Постійним лідером в класі є (П.І.):__Учні класу знають, що відбувається в школі та інших класах. Загально шкільні доручення виконуються на __%. У загально шкільних заходах клас бере посередню участь на ___%. Правове виховання спрямоване на формування правової культури – виховання поваги до прав і свобод людини, виховання поваги до батьків, старших, оволодіння знаннями і дотримання законів України. 1. Бесіди: «Правила поведінки учнів в школі та за її межами», «Правила вуличного руху», «Права та обов’язки учнів школи», «Декларація прав дитини», «Конвенція про права дитини», «Захист від недбалого ставлення, жорстокості, експлуатації», «Захист від фізичного та психологічного насильства», «Право на освіту», «Право на відпочинок і дозвілля», «Особливості та основні риси Конституції України»; Усний журнал: «Світова книга прав дитини» (на основі статей Конвенції ООН про права дитини), «День прав людини», «Правоохоронні органи та напрямки їх діяльності»; Години спілкування: «Правила та закони у твоєму житті», «Що таке правопорушення?

Їх види. Відповідальність за них»; «Підліток і закон», «Права, свободи та обов’язки громадян України», «Особливості відповідальності неповнолітніх», «Як ви розумієте і співвідносите «свобода» і «відповідальність»?». Родинне виховання – запорука доброго розвитку не лише окремої особистості, але й українського народу. Родинне виховання ґрунтується на тісній співпраці батьків з педагогічним колективом школи. Національне виховання – є пріоритетним аспектом виховної роботи у школі, зорієнтованим на українську культуру, мову, національно-патріотичні традиції. В основу національного виховання покладені принципи гуманізму, демократизму, єдності сім’ї та школи. Проводяться свято Різдва, свято Стрітення та свято матері; акція «Родина»; конкурс знавців рідної мови, конкурс читців, конкурс знавців народної казки. Патріотичне виховання – основа, на якій ґрунтується суспільство держави.

Стати громадянином, тобто свідомим членом суспільства, відданим сином Вітчизни, дуже непросто. Громадянином не народжуються. Виховувати в дитині громадянина – це означає навчати її жити заради Батьківщини. Проводять заходи до Дня Збройних Сил України, Дня партизанської слави, річниць визволення селища і Київщини від фашизму;відзначення Дня пам’яті жертв голодомору 1932-1933 роки; до річниці Чорнобильської трагедії.

Психологічні практикуми: «Що таке «Я»?», «Структура мого власного “Я”»; «Розвиток впевненості в собі», «Розвиток творчого потенціалу особистості», «Знайди себе», «Широкий світ захоплень»; 2.Уроки громадянськості: «Люби і знай свій рідний край», «Твоя країна – Україна», «Рід, родина, рідня», «Велика родина – рідна Батьківщина», «Історія української національної символіки»; 7.Класні години: «Національні герої України», «Живий подих історії», «Не розгубіть скарбів душі», «Україна – суверенна держава», «Походження українського народу»; Брейн-ринг «Гетьмани України», «Що? Де? Коли?», Поле чудес, Вечори цікавої історії рідного краю, Вечори Пам’яті : визначні дати історії, Вечори творчого портрету, Вечір: «Забуті сторінки історії», виставки родинних реліквій, виставки народного одягу, виставки дитячих творчих робіт, виставки декоративно-прикладного мистецтва, конкурс народних традиційних страв, аукціон народної мудрості. Трудове виховання прищеплює працелюбність і шанобливе ставлення до праці, формувати творчий підхід до вибору майбутньої професії, цілеспрямованість, уміння планувати своє життя. Естетичне виховання прищеплює дітям естетичні почуття, формує вміння бачити прекрасне і красиве, комічне і трагічне, розвиває художньо-естетичне сприйняття, естетичний смак і оцінювання, виховує естетичні цінності. Класні години: «Естетичні цінності», «Естетичні почуття і судження», «Естетичний смак і оцінювання», «Прекрасне, красиве, потворне, комічне, трагічне»; Морально-етичне виховання – сприяє розвитку у дітях таких якостей, як доброта, людяність, щирість, повага одне до одного. Учні відкривають для себе незаперечну істину: кожна людина, що приходить у світ, є унікальною особистістю. Години спілкування: «Формула спілкування», «Що таке духовність?», «Знайти заняття для душі», «Мистецтво розуміти себе і колектив», «Добрі справи красять людину», «Для чого бути чесним, порядним?», «Азбука ввічливості»; 4. Дискусії: «Що я зичу для однокласників, друзів, України?», «Без кого і без чого я не в змозі існувати?», «Контроль і самоконтроль. З чого вони розпочинаються?», «Що я думаю про себе?», «Що думає клас про мене?», «Що означає «бути оптимістом» у відносинах з однокласниками?»; Екологічне виховання.

Екологічне виховання –передбачає забезпечити підростаюче покоління науковими знаннями про взаємозв’язок природи і суспільства, сформувати розуміння, що природа – першооснова існування людини, а людина – частина природи. Залучаючи учнів школи до екологічних трудових акцій: «Чиста планета», «Парад квітів біля школи», «Юннатівський зеленбуд» формується почуття відповідальності за навколишнє середовище як національну і загальнолюдську цінність, виховується любов до природи. До Дня Землі традиційно проводиться конкурс малюнків: «Майбутнє Землі – в наших руках». Оскільки виховання і навчання тісно взаємопов’язані, то екологічне виховання є невід’ємною частиною декади біології: конкурс газет та плакатів «Екологічні проблеми ІІІ тисячоліття», фото конкурс «Ти і природа». Години спілкування: «Я – частина природи», «Моє довкілля», «Я і довкілля», «Потреба спілкування з природою», «Я та моє місце в світі», «Людина особистість духовна», «Я і природа»; Інтелектуальні ігри: «Ми в гостях у Природи», «Фольклор і природа», «Цікаве довкілля», «Місто майстрів», «Дзвони Чорнобиля», «Екологічний дивосвіт»; Формування здорового способу життя – має на меті навчити дітей цінувати власне здоров’я і дбати про нього, формувати такий світогляд учнів, що створить у них потребу ведення здорового способу життя. Система роботи включає в себе організацію шкільного режиму: дотримання у школі гігієнічних норм щодо освітлення, температури повітря, шкільного обладнання, раціонального харчування, загартування; профілактичне медичне обстеження, пропаганду здорового способу життя і включення учнів у різні види спортивно-фізкультурної діяльності. Класні години: «Життя і здоров’я людини», « Розвиток і збереження здоров’я», «Права і обов’язки підлітків щодо збереження і зміцнення здоров’я», «Спілкування і здоров’я»; Усний журнал: «24 березня – Всесвітній день боротьби з туберкульозом», «7 квітня – Всесвітній день здоров’я»; «26 квітня – День Чорнобильської трагедії»; «8 травня – Всесвітній день Червоного Хреста та Червоного Півмісяця», «31 травня – Всесвітній день без тютюну», «1 червня – Міжнародний день захисту дітей», «26 червня – Всесвітній день боротьби з наркоманією, «1 жовтня – Міжнародний день громадян похилого віку», «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом»; Години спілкування: «Видатні постаті про здоров’я», «Українські приказки і прислів’я про здоров’я», «Правила поведінки на льоду», «Правила поведінки на воді»; 4. Конференції: «Спортивні ігри та їх оздоровлювальний потенціал», «З турботою про майбутнє», «Алкоголь та його вплив на здоров’я», «Особиста відповідальність про здоров’я», «Безпечне довкілля і служби захисту населення», «Спілкування і здоров’я»; Круглі столи: «Рухова активність та її вплив на розвиток підлітків», «Організація життєвого ритму. Розпорядок дня підлітків», «Сон і здоров’я», «Активний відпочинок та його види», «Вправи і процедури для збереження і зміцнення здоров’я», «Загартування. Його значення для здоров’я»; 6. Уроки-тренінги: «Формула здорового способу життя», «Формула безпечної життєдіяльності», «Правила людських стосунків», «Що треба знати про ВІЛ/СНІД», «У небезпечних місцях»; Відверті розмови: «Ти – талановитий», «Як стати відмінником», «Що сприяє порозумінню між людьми», «Спілкування з дорослими та однолітками», «Про почуття і співчуття»; 8. Пізнавальні бесіди: «Сам удома», «Сам надворі», «Правила дорожнього руху», «Поведінка при ДТП», «Планування часу», «Домашні завдання», «Ти – пішохід», «Ти – пасажир громадського транспорту», «Безпека і небезпека життя». Розвиток пізнавальної активності спрямований на заохочення та підтримання школярів у прагненні здобуття нових знань, розвиток гармонійної, інтелектуально і духовно багатої особистості. Встановлено, що формування інтересу, активізація діяльності учнів, тобто інтелектуальне виховання ефективно здійснюється шляхом проведення: Напрямки виховної роботи 1-4 вересня 7-11 вересня 14-18 вересня Правове виховання День знань. Свято першого дзвоника Ознайомлення з правилами та обов’язками учнів середньої ланки Родинне виховання Організаційні батьківські збори « Навчальні здібності учнів» Національно-патріотичне виховання Провести перший урок по заданій тематиці Участь у проведенні дня міста Трудове виховання Допомога у проведенні дня селища Естетичне виховання Диспут: « Чи потрібно рахуватись зі сторонньою думкою» Поновити класний куточок Естетично до оформити класну кімнату Морально-етичне виховання Організаційна лінійка Виховна година: « Наш клас. Закони життя» Екологічне виховання Бесіда : « Екологічні проблеми людства» Формування здорового способу життя Участь у шкільній спартакіаді Виховна година : « Про культуру поведінки» Розвиток пізнавальної активності Виховна година « Історія мого селища» Індивідуальна робота з учнями Зібрати дані про учнів, що перейшли до __ класу Вибрати актив класу. Розподілити обов’язки Напрямки виховної роботи 21-25 вересня 28-02 жовтня 5-9 жовтня Правове виховання Виховна година : « Відношення до школи та до її майна» Родинно-сімейне виховання Виховна година : « Світ моїх захоплень. Сімейне виховання.» Бесіда до Дня людей похилого віку Національно-патріотичне виховання Бесіда « ми патріоти своєї школи» Історія моєї школи Трудове виховання Допомога в підготовці до дня Учителя Відвідати засідання центру « турбота» Естетичне виховання Взяти участь у конкурсі « скарби рідного краю» Випуск стінної газети « Учителю мій» Морально-етичне виховання Участь у декаді математики в школі Організація та проведення Дня учителя Екологічне виховання Диспут « Захистимо тварин!» Лісові пожежі. Як їх попередити. Формування здорового способу життя Бесіда « Формула здорового способу життя.» Розвиток пізнавальної активності Допомога у проведенні бібліотечних уроків Виховна година: « Нецензурні вислови і хуліганські жести. Що це?» Індивідуальна робота з учнями Робота з культмасовим сектором по підготовці номерів Рейд – перевірка домашнього завдання Бесіда з дівчатками про зовнішній вигляд Напрямки виховної роботи 12-16 жовтня 19-23 жовтня 2-6 листопада Правове виховання Бесіда з нагоди Дня податкової служби України Родинне виховання Батьківські збори на тему : « Роль спілкування в житті школяра» Мій дім – моя фортеця! Національно-патріотичне виховання Виховна година « Що таке духовність?» Річниця визволення селища від фашизму Трудове виховання Туризм – кращий відпочинок школяра! Генеральне прибирання класної кімнати Естетичне виховання Взяти участь у підготовці та проведенні свята осені Виховна година « Ми складаємо свій автопортрет» Морально-етичне виховання Урок – диспут « Народна чи сучасна музика?» Екологічне виховання Участь у тижні географії в школі Бесіда « Чисте селище – наше майбутнє!» Формування здорового способу життя Виховна година « Здорове харчування – запорука здоров’я» Розвиток пізнавальної активності Конкурс малюнків « Податки очима дітей» Індивідуальна робота з учнями Шкільна лінійка Прибирання території Рейд – перевірка домашнього завдання Напрямки виховної роботи 9-13 листопада 16-20 листопада 23-27 листопада Правове виховання Виховна година « Кримінальна відповідальність за злочини» Родинне виховання Як зробити сімейний вечір цікавим Взяти участь у фестивалі « Таланти твої, школо!» Засідання батьківського комітету по підготовці до грудневих свят Національно-патріотичне виховання Участь у заходах до річниці визволення селища Рейд – перевірка зовнішнього вигляду Бесіда до дня пам’яті голодомору Трудове виховання Готуємо класну кімнату до зими Естетичне виховання Виховна година « як розвивати пам’ять» Конкурс дитячого малюнка « Чарівна палітра» Морально-етичне виховання Взяти участь у конкурсі « Козацькі забави» Бесіда « як поводити себе в громадських місцях» Екологічне виховання « Світлофор Моргайко попереджає…» Формування здорового способу життя День боротьби з тютюнопалінням Виховна година: « Комп’ютер – товариш чи ворог?» Розвиток пізнавальної активності Лекція « Голодомор на Україні!» Гра « Пізнай себе». Тестові завдання Індивідуальна робота з учнями Як одягатися взимку? Бесіда з хлопцями : « Дівчата – друзі чи вороги?» Індивідуальні бесіди про етичне ставлення до оточуючих Напрямки виховної роботи 30-04 грудня 7-11 грудня 14-18 грудня Правове виховання Бесіда « Право на навчання – головне для учня!» Благодійна акція Милосердя. Родинне виховання Виховна година « Родинне дерево – чи знаю я його?» Батьківські збори на тему « Покарання чи заохочення?» Національно-патріотичне виховання Взяти участь у конкурсі ім. Петра Яцика знавців укр. мови Подати матеріали до конкурсу « Об’єднаймося ж, брати мої!» Бесіда 6 традиції українських свят : « Свято Миколая» Трудове виховання Виховна година: « Я – товариш, я – однокласник!» Естетичне виховання Бесіда « Моє робоче місце» Підготувати матеріали до виставки « Україна вишивана» Морально-етичне виховання Перевірка стану шкільних підручників Турисько – краєзнавча експедиція « Краса і біль України» Екологічне виховання Конкурс умільців « Зимові сюжети» Акція « Новорічна ялинка» Формування здорового способу життя Всесвітній день боротьби зі СНІДОм Бесіда : культура харчування, як організм підтримати узимку. Розвиток пізнавальної активності Випуск тематичних газет Виховна година : «Книга – основа пізнавальної діяльності» Індивідуальна робота з учнями Підготувати подарунки до акції « Новорічний дарунок» Засідання учнівського активу класу Аналіз рейду – перевірки домашніх завдань Напрямки виховної роботи 21-25 грудня 11-15 січня 18-22 січня Правове виховання Бесіда: « Чи виконую я свої обов’язки?» Родинне виховання Взяти участь у новорічному святі Бесіда: « Сімейні традиції» Національно-патріотичне виховання Калейдоскоп: традиції зимових свят Трудове виховання Генеральне прибирання класної кімнати Естетика праці та побуту Естетичне виховання Підготовка стінгазети: «Хімія очима дітей» Бесіда: «Про смаки не сперечаються» Бесіда: « Сила правди» Морально-етичне виховання Підготовка залу до Новорічних свят Перевірка ведення щоденників Екологічне виховання Взяти участь у акції « Не рубай ялинку!» Робоча лінійка Формування здорового способу життя Виховна година: « Новорічне свято – радість чи небезпека?» Виховна година « Цінуй свій час та час інших» Розвиток пізнавальної активності Лекція « Традиції Новорічних свят» Виховна година « Художня книга у моєму житті» Індивідуальна робота з учнями Актив класу: складання плану роботи на зимових канікулах Засідання учнівського самоврядування Бесіди про успішність окремих учнів Напрямки виховної роботи 25-29 січня 1-5 лютого 8-12 лютого Правове виховання Лекція « Декларація прав дитини» Виховна година: « Ти – громадянин України» Родинне виховання Диспут « Ми – одна сім’я» (спільно з батьками) Засідання батьківського комітету « Попередження правопорушень» Національно-патріотичне виховання Бесіда « Соборна Україна» « Люби і знай свій рідний край» – поетичний вернісаж Трудове виховання Виховна година « Правила поведінки на льоду» Естетичне виховання Поновлення класного куточка (план роботи на ІІ сем» Диспут « У чому краса людини» Історичний екскурс « День Валентина» Морально-етичне виховання Виховна година « Культура – повага до людей і до самого себе» Стрітення Господнє Екологічне виховання Бесіда « Зелена планета» Конкурс ДЮП Формування здорового способу життя Як зберегти здоров’я підлітка «Зимове загартування – все корисне в міру» Розвиток пізнавальної активності Участь у конкурсі « Калиновий дзвін» Бесіда « Як слухати музику» Індивідуальна робота з учнями Актив класу : підготовка до дня зустрічі випускників Рейд-перевірка домашніх завдань Напрямки виховної роботи 15-19 лютого 22-26 лютого 1-5 березня Правове виховання Інформаційно-пізнавальна година « Україна – Європейська держава» Виховна година « Захист від фізичного та психологічного насильства» Родинне виховання Бесіда « Любов та взаєморозуміння в сім’ї» Свято « Нумо, дівчата, нумо, мами!» Національно-патріотичне виховання У пам’яті народній (бесіда) Робоча лінійка Бесіда « Історія виникнення жіночого свята» Трудове виховання Трудовий сектор: ремонт меблів Підготувати клас та актову залу до святкування 8 Березня Естетичне виховання День рідної мови. Конкурс митців художнього слова Виховна година « Етикет і ми» Озеленення класної кімнати – естетично та корисно Морально-етичне виховання Бесіда « знайти заняття для душі» Участь у конкурсі митців художнього слова Екологічне виховання Взяти участь у конкурсі « Космічні фантазії» Формування здорового способу життя Виховна година « Зимові травми та їх попередження» Участь у святі « День народження весни» Розвиток пізнавальної активності Читання – краще навчання Індивідуальна робота з учнями Розмова з дівчатами « Психологічний клімат в колективі» Робота з центром «Пошук». Напрямки виховної роботи 8-12 березня 15-19 березня 29-02 квітня Правове виховання Виховна година: « Конституція України – основний закон» Родинне виховання Бесіда: « Як часто я буваю із сім’єю у культурних місцях» Національно-патріотичне виховання Бесіда « У світі символів» Посвята « Україні слава нині і повік» Робоча лінійка Трудове виховання Взяти участь у акції « Посади дерево» Естетичне виховання Тиждень музики та театру Поїздка до театру в рамках тижня музики і театру Морально-етичне виховання Участь у святі « День народження весни» Бесіда « Людство врятує країну від бруду» Екологічне виховання Диспут « Твоя екологічна стежка» Місячник охорони довкілля Формування здорового способу життя Бесіда « Весняні повені та їх небезпека» Конкурс малюнків « Безпека дорожнього руху» Виховна година: « Гумор продовжує життя» Розвиток пізнавальної активності Виховна година « Чиста планета» Міжнародний день театру Індивідуальна робота з учнями Бесіда з хлопчиками « Не ображай дівчинку» Підготовка номерів до дня гумору Рейд-перевірка виконання домашніх завдань Напрямки виховної роботи 06-10 квітня 12-16 квітня 19-23 квітня Правове виховання Бесіда «День космонавтики. Герої космосу» Виховна година: «Твоя дорога у майбутнє» Година скорботи. Мітинг пам’яті «Дзвони Чорнобиля» Родинне виховання Свято родини спільно з батьками « Рід, родина, рідня» Батьківські збори « Ставлення сім’ї до церкви» Національно-патріотичне виховання Фестиваль «Дитинства пісня Великодня» Трудове виховання Декада трудового навчання Участь у місячнику по охороні довкілля Естетичне виховання Бесіда « Фольклор – душа народу» Диспут « Як я розумію вислів « Краса врятує світ»» Морально-етичне виховання Виховна година « Правила етикету» Виставка-конкурс « Моя веселкова Україна» Екологічне виховання Що будується навколо нас? Формування здорового способу життя Бесіда « Вплив фізичних вправ на розвиток людини» Зручний і охайний одяг Розвиток пізнавальної активності Конкурс « юний дослідник» Диспут « Чи можна змінити свій характер» Індивідуальна робота з учнями Бесіда з дітьми, які відстають у навчанні Перевірка ведення щоденників Напрямки виховної роботи 26-30 квітня 3-7 травня 10-14 травня Правове виховання Виховна година « Ти і закон» Огляд кримінальної хроніки Бесіда « Я маю право на життя» Родинне виховання Виховна година: « Моя сім’я шанує ветеранів» Засідання батьківського комітету (ремонт класу) Національно-патріотичне виховання Свято моєї вулиці Похід у весняний ліс Трудове виховання Прибирання території згідно її розподілу Правила поведінки під час канікул Естетичне виховання Бесіда « Художній смак і мода» Диспут « як стати цікавою людиною» Морально-етичне виховання Робоча лінійка Засідання комісії по попередженню правопорушень Виховна година « Розвиваємо творчі нахили» Екологічне виховання Конкурс «Екологічними стежками селища» Формування здорового способу життя Бесіда з попередження дитячого травматизму Бесіда « Шкідливість паління» Розвиток пізнавальної активності Підказка – погана указка Підготовка до свята Останнього дзвоника Індивідуальна робота з учнями Індивідуальні бесіди з порушниками поведінки Засідання учнівського активу школи Напрямки виховної роботи 17-21 травня 24-28 травня Правове виховання Круглий стіл « Я і Україна» Родинне виховання Бесіда « Ідеал сучасної людини» Виховна година « Літній відпочинок – проведемо його з користю» Національно-патріотичне виховання Трудове виховання Година спілкування: життя і здоров’я людини Акція « Збережи природу» Естетичне виховання Підготовка свята останнього дзвоника Морально-етичне виховання Бесіда про привітність і чуйність у стосунках з людьми Екологічне виховання Виховна година: « Я – майбутній семикласник!» Бесіда: « Вода – це життя!» Формування здорового способу життя Інструктаж з техніки безпеки на літніх канікулах Розвиток пізнавальної активності Завдання на канікули Індивідуальна робота з учнями Аналіз проведених рейдів за рік Розподілення обов’язків по ремонту класного приміщення. Обдарована особистість – сукупність природних та інтелектуальних здібностей, що сприяють поглибленому розумінню навколишнього світу, забезпечують високоякісне навчання і творчість учнів. 6. Надання авторитетної допомоги дітям, які висловлюють відмінну від інших точку зору і у зв’язку з цим відчувають тиск з боку ровесників. Учитель не повинен повсякчас розхвалювати кращого учня. Не слід виділяти обдаровану дитину за індивідуальні успіхи, краще заохотити спільні заняття з іншими дітьми. Учителеві не варто приділяти багато уваги навчанню з елементами змагання.

Обдарована дитина буде частіше від інших переможцем, що може викликати неприязнь до неї. Учитель не повинен робити з обдарованої дитини вундеркінда. Недоречне випинання винятковості породжує найчастіше роздратованість, ревнощі друзів. Інша крайність – приниження унікальних здібностей з боку вчителя – недопустима. № п/п Напрями роботи Термін проведення Ознайомитися з даними психолога школи про учнів класу (тип мислення, обсяг, увага, темперамент, коло інтересів, професійна спрямованість). Вересень – листопад Визначити обдарованих дітей. Вересень Розробити індивідуальні алгоритми їх виховання. Вересень 4. Організувати дослідницьку діяльність обдарованих дітей з урахуванням їх інтересів Протягом року Розробити систему диференційно-виховних занять згідно з нахилами дітей, враховуючи їх інтереси.

Протягом року Простежити зайнятість дітей у гуртках та факультативах. Протягом року Забезпечити участь дітей у шкільному турі Всеукраїнської олімпіади з предметів. Протягом року 8. Провести консультації батьків: · Визначення кола інтересів · Індивідуальні особливості дитини Згідно з виховним планом 9.

Провести анкетування дітей: · „Рівень життєвої мудрості” · „Здібності школяра” · „Як вивчити свій характер” · „Виявлення схильності учня до навчальних предметів” Згідно з виховним планом 10 Скласти зведену таблицю рівня креативності обдарованих дітей травень. Професійне самовизначення – тривалий процес, який охоплює значний період життя людини. Вдалий вибір професії залежить від можливості особистості співвідносити власні можливості з вимогами певної професії, а також здатності адаптуватися до мінливих соціально-економічних умов.

· Формування основ для соціально-професійної адаптації: розвиток норм, ціннісних орієнтацій, мотивів вибору професії, професійної спрямованості. Харківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 140 Харківської міської ради Харківської області.

Система шкільного менеджменту School Champion. ПЛАНУВАННЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ ЗАКЛАДУ на 2020/2021 НАВЧАЛЬНИЙ РІК.

Мета освітнього процесу : «Створення оптимальних передумов розвитку всебічно освіченої особистості, виховання громадянина-патріота України». Навчально-методична тема: „Модернізація освітнього процесу за рахунок підвищення професійної компетентності вчителя, поєднання динамічних традиційних та інноваційних форм і методів уроку на основі особистісно орієнтованого навчання і виховання, спрямованих на становлення освіченої, демократично орієнтованої, відповідальної, національно свідомої, моральної і самодостатньої особистості”. Виховна тема: „Використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” Методична проблема педагогів школи: «Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання». Організація виховного процесу. Планування виховних заходів за пріоритетними напрямами.

Основні напрями виховання сплановані відповідно до Програми для учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України «Основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України», наказ Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1243 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів України»., Концепції виховання дітей та молоді у національній системі виховання, Концепції громадянського виховання, Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття», Національної доктрини розвитку освіти, «Концепції превентивного виховання дітей і молоді», Концепції національно- патріотичного виховання дітей та молоді, затвердженої Наказом МОН України від 16.06.2015 №641, наказ Міністерства освіти і науки України від 29.07.2019 № 1038 «Про внесення змін до наказу Міністерства освіти і науки України від 16.06.2015 р. № 641»,Указ Президента України від 13 травня 2019 року № 286/2019 «Про Стратегію національно-патріотичного виховання» Тема виховної роботи: „Використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності” Головна мета: формування морально-духовної життєво компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал. Створення виховного простору соціальних, культурних, життєвих виборів особистості, котра самореалізується у різних виховних середовищах (академічне середовище, клубне, середовище творчих майстерень тощо). Сприяння набуттю дітьми патріотичного досвіду на основі готовності до участі в процесах державотворення, уміння визначати форми та способи своєї участі в життєдіяльності громадянського суспільства, спілкуватися з соціальними інститутами, органами влади, спроможності дотримуватись законів та захищати права людини, готовності взяти на себе відповідальність, здатності розв’язувати конфлікти відповідно до демократичних принципів. Забезпечення взаємодії закладу з усіма соціальними інститутами, дотичними до виховання дітей та учнівської молоді, розширення складу суб’єктів виховання, посилення координації їхніх зусиль. Розвиток учнівського самоврядування в закладі, використання нових форм реалізації виховного потенціалу дитячого та молодіжного руху. 1Формування досвіду гуманістичних відносин на основі засвоєння та реалізації в повсякденному житті етичних норм і гуманної моралі. 1Психологізація як здатність враховувати у комплексі всі зовнішні й внутрішні впливи на дитину й одночасно творити духовно-творче розвивальне середовище, нейтралізуючи негативні з них та посилюючи позитивні. 15.Життєтворчість як здатність забезпечити дитині можливість облаштувати власне життя, творити колективні та міжособистісні взаємини.

16.Педагогічна культура вчителів і вихователів, невід’ємними особливостями якої є людяність, інтелігентність, толерантність, розуміння, здатність до взаємодії. 17.Педагогічний захист й підтримка дітей у розв’язанні їхніх життєвих проблем та в індивідуальному саморозвитку, забезпечення їхньої особистісної недоторканності та безпеки. — усвідомлення цінності власного життя і збереження здоров’я (фізичного, психічного, соціального, духовного, культурного) свого і кожної людини; — адаптація до змін навколишнього середовища, пізнання прекрасного у собі, основ самооцінювання, самоконтролю, саморегуляції, самоповаги, почуття гідності, безпеки власної життєдіяльності; № з/п Заходи Дата проведення Клас Відповідальні Відмітка про виконання Єдиний урок з Правил дорожнього руху 01.09.2020 1 – 11 Дмітрієва Л.О., заступник директора з НВР Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 01.09.-25.12.2020 1 – 11 Дмітрієва Л.О., заступник директора з НВР Місячник безпеки дорожнього руху: «Увага! Діти на дорозі». Проведення годин спілкування з попередження дорожньо — транспортного травматизму. Виставка малюнків : «Ми – пішоходи!» 20.08. – 20.09.2020 1 – 11 1-4 Маганова Н.В.педагог-організатор 4. День фізичної культури та спорту (12 вересня) 11.09.2020 1 – 11 Шуть.С.,Коваленко.О. вчителі фізичної культури Тиждень протипожежної безпеки (за окремим планом) 12.10.-16.10. 2020 1 – 11 Дмітрієва Л.О.

Заходи до Дня захисника України 13.10.2020 1-11 Маганова Н.В.педагог-організатор Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності 02.11.-06.11.2020 1-11 Дмітрієва Л.О., заступник директора з НВР 8. Тиждень безпеки дорожнього руху 09.11-13.11.2020 1-11 Дмітрієва Л.О., заступник директора з НВР 9. Тиждень «За здоровий спосіб життя».Акція «Молодь проти наркоманії та СНІДу» Конкурс малюнків «Якщо хочеш бути здоровим – будь!»; Конкурс плакатів «Здоров’я людини – найвища цінність» ; Години спілкування «Знати, щоб жити!» Відеолекторій „СНІД — невиліковна хвороба” Години спілкування: «Зупинимо СНІД, поки він не зупинив нас» 23.11.-27.11.10. Всесвітній день боротьби зі СНІДом 01.12.2020 1-11 Дмітрієва Л.О. 1Дні безпеки учнів.Єдиний урок з правил дорожнього руху. Єдиний урок з протипожежної безпеки. 01.09.2020 23.10.2020 25.12.ІІ семестр 1Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 11.01.-28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. 1Єдиний урок з Правил дорожнього руху 19.03.2021 28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О.

14. Година спілкування «Безпека вдома та на вулиці» (повторення правил безпеки) 11.01.2021 1-11 Класні керівники 1Конкурс знавців правил дорожнього руху. Юні помічники інспекторів дорожнього руху (конкурс класних команд ЮІР) 22.02.2021 6-8 Маганова Н.В.педагог-організатор. 1Конкурс знавців пожежної безпеки. Юні пожежні (конкурс класних команд) 02.03.2021 9-11 Маганова Н.В.педагог-організатор 1Всесвітній День здоров’я. Веселі старти 16.04.2021 1-8 Вчителі фізичної культури 18. Тиждень знань з основ безпеки життєдіяльності 29.03.-02.04.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. 19. День безпеки дорожнього руху в рамках тижня безпеки дорожнього руху 11.05-15.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. 20. Бесіда з учнями про небезпеку купання у водоймах 27.05.-28.05.2021 1-11 Класні керівники. 2Дні безпеки учнів. Єдиний урок з правил дорожнього руху. 23.03.2021 28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. 2Екскурсія на пожежну виставку, спортивні секції, спортивні школи 11.01.-28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О.

№ з/п Заходи Дата проведення Клас Відповідальні Відмітка про вико­нання 1 Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 01.09.-25.12.2 Школа лідера «Віра у себе» «Шлях до самореалізації, або Як стати особистістю» 07.09.2020 21.12.2020 5-11 Маганова Н.В.педагог-організатор 3 Позакласний захід: «Кожен учень хоче знати, де свої таланти показати» до Міжнародного днямузики 30.09.2020 1 — 11 Дмітрієва Л.О. Маганова Н.В.педагог-організатор 4 Виховні години: «Що означає бути вихованим» «Дбай про інших» «Як навчитись стримуватись?» «Твої норми поведінки» вересень жовтень листопад грудень 1-4 5-11 Класні керівники Міжнародний день громадян похилого віку 01.10.2020 1-11 Дмітрієва Л.О. Акція «Дідусева газета» (організація підписки газет для ветеранів мікрорайону) До 06.10.2020 1 – 11 Андрійчук Н.М., шкільний бібліотекар Європейський день захисту дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства 18.11.2020 року 6-8 Дмітрієва Л.О.

8 Міжнародний день осіб з інвалідністю 03.12.2020 року 1-11 Дмітрієва Л.О. 9 День вшанування учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС 14.12.2020року 1-11 Дмітрієва Л.О.

ІІ семестр 10 Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 11.01.-28.05.2021 1 – 11 Дмітрієва Л.О. 11 Година спілкування. Подорож в королівство ввічливості,, Ввічливим і чемним будь, про культуру не забуть” 08.02.-12.02.2021 1 – 4 Класні керівники 12 Святковий концерт, присвячений 8 Березня «Жіночі серця» 07.03.2021 1 — 11 Маганова Н.В.педагог-організатор. 13 Година спілкування : «Толерантна особистість» березень 9 — 11 Дмітрієва Л.О. Класні керівники 14 Свято книги,, Нам без книг ніяк не можна ” (День книги) 10.04.2021 1 — 4 Андрійчук Н.М. 15 Посвята у першокласники травень 1 Маганова Н.В.педагог-організатор.

Усвідомлення себе як невід’ємної частини природи, взаємозалежності людини та природи, взаємозв’язок стану довкілля та здоров’я людей. № з/п Заходи Дата проведення Клас Відповідальні Відмітка про виконання 1 Проведення екскурсій допарку, лісу, річки :,,Зазирни в природу нашого краю” жовтень 1 – 11 Дмітрієва Л.О. Класні керівники 2 Виставка виробів із природного матеріалу та осінніх квітів «Дарунки пані Осені» вересень 1 – 11 Маганова Н.В.педагог-організатор. 3 Виховний захід з використанням сучасних інформаційних технологій,,Будьмо друзями природи“ жовтень 1-4 Класні керівники 4 Конкурс екологічних плакатів: «Збережемо цей неповторний світ!» листопад 7-8 Маганова Н.В.педагог-організатор.

5 Акція «Допоможи птахам взимку». До 01.12020 1 – 11 Маганова Н.В.педагог-організатор. 6 Конкурс «Замість ялинки – зимовий букет» 21.12.-25.12.2020 1 – 11 Маганова Н.В.педагог-організатор. 7 Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 01.09.-25.12.ІІ семестр 8 Проведення виховних годин відповідно до тем, запропонованих у Програмі 11.01.-28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. 9 Краєзнавчий конкурс презентацій «Дива Харкова» січень 7-8 Маганова Н.В.педагог-організатор. 10 Екологічний ранок «Збережемо природу!» присвячена Дню Землі 22.04.2021 1-4 Маганова Н.В.педагог-організатор. 11 Заходи до 35-ї річниці аварії на ЧАЕС.(За окремим планом).Години спілкування «Дзвони Чорнобиля» 26.04.2021 1-11 Маганова Н.В.педагог-організатор. 12 Двомісячник «Зелена весна» До 28.05.2021 1-11 Дмітрієва Л.О. — ідентифікація з українською нацією, усвідомлення себе громадянином, патріотом і гуманістом, який може і має добросовісно впливати на розбудову громадянського суспільства, правової демократичної держави в Україні, захищати свої права; № з/п Заходи Дата проведення Клас Відповідальні Відмітка про виконання 1 Проведення виборів лідерів дитячої шкільної організації (ДЮО) «МАЛьВА» 04.09.2020 5 — 11 Маганова Н.В. 2 Рейди «Зовнішній вигляд учнів». 04.09.2020- 28.05.2021 1 — 11 Маганова Н.В. 3 Затвердження плану роботи центрів ДЮО “Мальва” 04.09.2020 5 — 11 Маганова Н.В. 4 Вибори органів учнівського самоврядування в класних колективах. 04.09 – 11.09.2020 1 – 11 Маганова Н.В. 5 Доброчинна акція “Наша школа рідний дім — ми всі дружні діти в нім” (збір шкільного приладдя та іграшок для учнів з малозабезпечених родин). До 20.09.2020 1 – 11 Маганова Н.В. 6 Участь у проекті «Школа миру» 01.09.-28.05.2021 1-11 Маганова Н.В. 7 Участь у проектуі ХМОУС «Шкільний омбудсмен». 01.05.-28.05.2021 9-11 Маганова Н.В. 8 Конкурс — огляд класних куточків 01.10 – 04.10.2020 1 – 11 Маганова Н.В. 9 Засідання ради ДЮО «МАЛьВА» Що понеділка, 01.09.-28.05.2021 5 – 11 Маганова Н.В. 10 Участь у проведенні виховних заходів, акцій. 01.09.-24.12.2020 1 – 11 Маганова Н.В. 11 Проведення святкового концерту до «Дня працівників освіти» 02.10.2020 1 – 11 Маганова Н.В. 12 Підготовка Новорічних свят для учнів 1-4 класів. 14.12 – 24.12020 5 – 11 Маганова Н.В. 13 Підведення підсумків роботи класних колективів протягом І семестру.Рейтинг класних колективів. 24.12.2020 1 — 11 Маганова Н.В. ІІ семестр 14 Акція «Подаруй книзі друге життя» 18.01.2021 1-11 Маганова Н.В. 15 Навчання шкільного активу «Відповідальність чергових по школі» 01.02.2021 6-10 Маганова Н.В.

16 Засідання ДЮО «МАЛьВА» «Весняні свята» 01.03.2021 5-11 Маганова Н.В. 17 Засідання за темою «Підготовка до акції «Ветеран живе поруч» 26.02.2021 5-11 Маганова Н.В. 18 Випуск стіннівки зі святом Весни. 05.03.2021 1-11 Маганова Н.В. 19 Святковий концерт до дня 8Березня. 20 Привітання ветеранів Другої світової війни, дітей війни, воїнів АТО. 07.05.2021 1-11 Маганова Н.В. 21 Підведення підсумків роботи класних колективів 24.05.2021 1-11 Маганова Н.В. № з/п Зміст заходів Термін проведення Відповідальні виконавці Відмітка про виконання Опрацьовувати нормативно-правову базу з питань профілактики злочинів серед неповнолітніх 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. Забезпечити взаємодію з правоохоронними органами, службами у справах дітей та медичними установами з метою підвищення рівня ефективності роботи з профілактики правопорушень та негативних проявів серед учнівської молоді 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. Розробити тематику та забезпечити проведення Тижнів, Місячників, Декад правових знань, тематичних уроків права із залученням працівників правоохоронних органів з метою недопущення втягнення неповнолітніх в злочинну або іншу антигромадську діяльність 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 4.

Внести до планів спільних дій з управлінням освіти, районною службою у справах дітей та відділом кримінальної міліції у справах дітей заходів щодо запобігання та профілактики злочинів, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх До 28.12.2020 Дмітрієва Л.О. Здійснювати аналіз кількості неповнолітніх, які перебувають на профілактичному чи диспансерному обліку в медичних установах району за вживання алкогольних, психотропних та наркотичних речовин Щоквартально Дмітрієва Л.О.

Організувати роботу в закладі Ради профілактики правопорушень 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О.

Здійснювати аналіз кількості злочинів та причин їх вчинення учнями та кількості учнів, які перебувають на обліках в службі у справах дітей та відділі поліції Щоквартально Дмітрієва Л.О. 8. Забезпечити своєчасне виявлення сімей, які опинилися в складних життєвих обставинах, ведення їх обліку, здійснення систематичної перевірки умов утримання та виховання в них неповнолітніх, надання таким сім’ям адресної допомоги 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 9. Здійснювати моніторинг стану дотримання прав дітей та належних умов їх утримання Щоквартально Дмітрієва Л.О. 10. Розмістити інформацію про роботу телефону довіри для надання психологічної допомоги жертвам насильства в сім’ї До 30.08.2020 Дмітрієва Л.О. 1Забезпечити участь у семінарах для педагогічних працівників, які організують роботу з питань профілактики злочинності, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед неповнолітніх 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 1Проводити профілактичні заходи, спрямовані на виховання міжнаціональної поваги й нетерпимого ставлення до проявів расизму та ксенофобії 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 1Забезпечити своєчасне виявлення та взяття на облік учнів, сім’ї яких опинилися в складних життєвих обставинах чи які бродяжать, жебракують 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. Здійснювати соціально-педагогічний патронаж дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 1Розробити рекомендацій для батьків щодо профілактики та запобігання правопорушень, пияцтва, наркоманії та тютюнопаління серед підлітків 13.01.2021 Дмітрієва Л.О. 1Брати участь у проведенні спільно з управлінням освіти, районною службою у справах дітей та сектором поліції профілактичних рейдів «Урок» 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О.

1Організувати інформаційно-пропагандистські та тематичні акції, конкурси, виховні заходи з питань профілактики правопорушень серед школярів, запобігання вживанню неповнолітніми спиртних напоїв, наркотичних та психотропних речовин 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 1Проводити індивідуальні психолого-педагогічні консультацій для дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, схильні до скоєння правопорушень 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О.

Залучати дітей девіантної поведінки, дітей, які вживають алкогольні, наркотичні чи психотропні речовини, до участі у виховних заходах різних рівнів 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. Охопити дітей, які скоїли злочини чи правопорушення, вживають алкогольні напої чи наркотичні, психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, гуртковою роботою та позашкільною освітою Щорічно До 11.09.2020 Дмітрієва Л.О. 2Охопити дітей, які вживають алкогольні напої чи психотропні речовини, та дітей, сім’ї яких опинились у складних життєвих обставинах, відпочинком у таборах з денним перебуванням, що функціонуватимуть на базі навчального закладу До 28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Забезпечити висвітлення на сайті навчального закладу заходів для дітей та батьків з питань пропаганди здорового способу життя, правової освіти, запобігання негативним проявам серед неповнолітніх 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Забезпечити висвітлення на сайті навчального закладу інформації про негативні наслідки впливу алкоголю та наркотиків на дитячий організм 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Залучати органи учнівського самоврядування до підготовки та проведення лекцій, конференцій, семінарів, «круглих столів» з питань протидії злочинним проявам, злочинам, що пов’язані із торгівлею людьми, та злочинам проти суспільної моралі 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Використовувати в роботі відеофільми, фотоматеріали для підвищення ефективності профілактичної роботи у сфері протидії злочинності та негативним проявам в учнівському середовищі 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Організувати відвідування дітьми, особливо тими, які знаходяться на профілактичних обліках територіальних органів внутрішніх справ, Курязької виховної колонії, а також музеїв та художніх виставок, що ознайомлюють з історичною спадщиною України 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Оновити куточок правового виховання з висвітлення проблем держави і права, з роз’ясненням чинного законодавства та практики його застосування До 30.08.2020 Дмітрієва Л.О. 2Залучати учнів до участі у шкільних та районних етапів олімпіад з правознавства, заохочувати учнів, які є активними учасниками ІІІ та IV етапів Всеукраїнської олімпіади, конкурсу-захисту науково-дослідницьких робіт МАН. 01.09.2020 –28.05.2021 Дмітрієва Л.О. 2Організувати роботу „Правових лекторіїв» для учнів, „ Лекторіїв для батьків», проводити зустрічі представників правоохоронних органів з батьківською громадськістю. До 01.09.2020 Дмітрієва Л.О. 30 Продовжити роботу шкільних гуртків «Юний правознавець», «Захисти себе від ВІЛ» Новопокровський навчально-виховний комплекс. Система шкoльного менеджмента School Champion. Важливим питанням є стан виховання у сім’ї. Неповні сім’ї: · Сім’ї без батька.

Малозабезпечені сім’ї Неблагополучні сім’ї: · Батьки пиячать; · Не справляються з обов’язками; · Не приділяють належної уваги; · Батьки на обліку в міліції.

Схильні до правопорушень: · Порушують дисципліну; Центри учнівського самоврядування Прізвище, ім’я учнів Зміст діяльності центрів учнівського самоврядування „Дозвілля” Організація дозвілля учнів через колективні творчі справи; відзначення традиційних шкільних свят; підготовка та проведення конкурсів, творчих звітів, виставок, змагань. Класні години: «Життя і здоров’я людини», « Розвиток і збереження здоров’я», «Права і обов’язки підлітків щодо збереження і зміцнення здоров’я», «Спілкування і здоров’я»; Усний журнал: «24 березня – Всесвітній день боротьби з туберкульозом», «7 квітня – Всесвітній день здоров’я»; «26 квітня – День Чорнобильської трагедії»; «8 травня – Всесвітній день Червоного Хреста та Червоного Півмісяця», «31 травня – Всесвітній день без тютюну», «1 червня – Міжнародний день захисту дітей», «26 червня – Всесвітній день боротьби з наркоманією, «1 жовтня – Міжнародний день громадян похилого віку», «1 грудня – Всесвітній день боротьби зі СНІДом»; Години спілкування: «Видатні постаті про здоров’я», «Українські приказки і прислів’я про здоров’я», «Правила поведінки на льоду», «Правила поведінки на воді»; Розвиток пізнавальної активності Випуск тематичних газет Виховна година : «Книга – основа пізнавальної діяльності» Індивідуальна робота з учнями Підготувати подарунки до акції « Новорічний дарунок» Засідання учнівського активу класу Аналіз рейду – перевірки домашніх завдань Напрямки виховної роботи 21-25 грудня 11-15 січня 18-22 січня Правове виховання Бесіда: « Чи виконую я свої обов’язки?» Родинне виховання Взяти участь у новорічному святі Бесіда: « Сімейні традиції» Національно-патріотичне виховання Калейдоскоп: традиції зимових свят Трудове виховання Генеральне прибирання класної кімнати Естетика праці та побуту Естетичне виховання Підготовка стінгазети: «Хімія очима дітей» Бесіда: «Про смаки не сперечаються» Бесіда: « Сила правди» Морально-етичне виховання Підготовка залу до Новорічних свят Перевірка ведення щоденників Екологічне виховання Взяти участь у акції « Не рубай ялинку!» Робоча лінійка Формування здорового способу життя Виховна година: « Новорічне свято – радість чи небезпека?» Виховна година « Цінуй свій час та час інших» Розвиток пізнавальної активності Лекція « Традиції Новорічних свят» Виховна година « Художня книга у моєму житті» Індивідуальна робота з учнями Актив класу: складання плану роботи на зимових канікулах Засідання учнівського самоврядування Бесіди про успішність окремих учнів Напрямки виховної роботи 25-29 січня 1-5 лютого 8-12 лютого Правове виховання Лекція « Декларація прав дитини» Виховна година: « Ти – громадянин України» Родинне виховання Диспут « Ми – одна сім’я» (спільно з батьками) Засідання батьківського комітету « Попередження правопорушень» Національно-патріотичне виховання Бесіда « Соборна Україна» « Люби і знай свій рідний край» — поетичний вернісаж Трудове виховання Виховна година « Правила поведінки на льоду» Естетичне виховання Поновлення класного куточка (план роботи на ІІ сем» Диспут « У чому краса людини» Історичний екскурс « День Валентина» Морально-етичне виховання Виховна година « Культура – повага до людей і до самого себе» Стрітення Господнє Екологічне виховання Бесіда « Зелена планета» Конкурс ДЮП Формування здорового способу життя Як зберегти здоров’я підлітка «Зимове загартування – все корисне в міру» Розвиток пізнавальної активності Участь у конкурсі « Калиновий дзвін» Бесіда « Як слухати музику» Індивідуальна робота з учнями Актив класу : підготовка до дня зустрічі випускників Рейд-перевірка домашніх завдань Напрямки виховної роботи 15-19 лютого 22-26 лютого 1-5 березня Правове виховання Інформаційно-пізнавальна година « Україна – Європейська держава» Виховна година « Захист від фізичного та психологічного насильства» Родинне виховання Бесіда « Любов та взаєморозуміння в сім’ї» Свято « Нумо, дівчата, нумо, мами!» Національно-патріотичне виховання У пам’яті народній (бесіда) Робоча лінійка Бесіда « Історія виникнення жіночого свята» Трудове виховання Трудовий сектор: ремонт меблів Підготувати клас та актову залу до святкування 8 Березня Естетичне виховання День рідної мови. Напрямки виховної роботи 8-12 березня 15-19 березня 29-02 квітня Правове виховання Виховна година: « Конституція України – основний закон» Родинне виховання Бесіда: « Як часто я буваю із сім’єю у культурних місцях» Національно-патріотичне виховання Бесіда « У світі символів» Посвята « Україні слава нині і повік» Робоча лінійка Трудове виховання Взяти участь у акції « Посади дерево» Естетичне виховання Тиждень музики та театру Поїздка до театру в рамках тижня музики і театру Морально-етичне виховання Участь у святі « День народження весни» Бесіда « Людство врятує країну від бруду» Екологічне виховання Диспут « Твоя екологічна стежка» Місячник охорони довкілля Формування здорового способу життя Бесіда « Весняні повені та їх небезпека» Конкурс малюнків « Безпека дорожнього руху» Виховна година: « Гумор продовжує життя» Розвиток пізнавальної активності Виховна година « Чиста планета» Міжнародний день театру Індивідуальна робота з учнями Бесіда з хлопчиками « Не ображай дівчинку» Підготовка номерів до дня гумору Рейд-перевірка виконання домашніх завдань Напрямки виховної роботи 06-10 квітня 12-16 квітня 19-23 квітня Правове виховання Бесіда «День космонавтики. Мітинг пам’яті «Дзвони Чорнобиля» Родинне виховання Свято родини спільно з батьками « Рід, родина, рідня» Батьківські збори « Ставлення сім’ї до церкви» Національно-патріотичне виховання Фестиваль «Дитинства пісня Великодня» Трудове виховання Декада трудового навчання Участь у місячнику по охороні довкілля Естетичне виховання Бесіда « Фольклор – душа народу» Диспут « Як я розумію вислів « Краса врятує світ»» Морально-етичне виховання Виховна година « Правила етикету» Виставка-конкурс « Моя веселкова Україна» Екологічне виховання Що будується навколо нас? Формування здорового способу життя Бесіда « Вплив фізичних вправ на розвиток людини» Зручний і охайний одяг Розвиток пізнавальної активності Конкурс « юний дослідник» Диспут « Чи можна змінити свій характер» Індивідуальна робота з учнями Бесіда з дітьми, які відстають у навчанні Перевірка ведення щоденників Напрямки виховної роботи 26-30 квітня 3-7 травня 10-14 травня Правове виховання Виховна година « Ти і закон» Огляд кримінальної хроніки Бесіда « Я маю право на життя» Родинне виховання Виховна година: « Моя сім’я шанує ветеранів» Засідання батьківського комітету (ремонт класу) Національно-патріотичне виховання Свято моєї вулиці Похід у весняний ліс Трудове виховання Прибирання території згідно її розподілу Правила поведінки під час канікул Естетичне виховання Бесіда « Художній смак і мода» Диспут « як стати цікавою людиною» Морально-етичне виховання Робоча лінійка Засідання комісії по попередженню правопорушень Виховна година « Розвиваємо творчі нахили» Екологічне виховання Конкурс «Екологічними стежками селища» Формування здорового способу життя Бесіда з попередження дитячого травматизму Бесіда « Шкідливість паління» Розвиток пізнавальної активності Підказка – погана указка Підготовка до свята Останнього дзвоника Індивідуальна робота з учнями Індивідуальні бесіди з порушниками поведінки Засідання учнівського активу школи Напрямки виховної роботи 17-21 травня 24-28 травня Правове виховання Круглий стіл « Я і Україна» Родинне виховання Бесіда « Ідеал сучасної людини» Виховна година « Літній відпочинок – проведемо його з користю» Національно-патріотичне виховання Трудове виховання Година спілкування: життя і здоров’я людини Акція « Збережи природу» Естетичне виховання Підготовка свята останнього дзвоника Морально-етичне виховання Бесіда про привітність і чуйність у стосунках з людьми Екологічне виховання Виховна година: « Я – майбутній семикласник!» Бесіда: « Вода – це життя!» Формування здорового способу життя Інструктаж з техніки безпеки на літніх канікулах Розвиток пізнавальної активності Завдання на канікули Індивідуальна робота з учнями Аналіз проведених рейдів за рік Розподілення обов’язків по ремонту класного приміщення. виховний план класного керівника 7 класу на 2020-2021 н р.

класний керівник 4 класу Дудка. О. Стрикало.М., Черняк О Стрикало.М., класні керівники 9-х класів Стрикало.М., класний керівник 10 класу Крот О Стрикало.М. Масова робота, наочна прпаганда книги. № Назва заходу та технологій з/п Надати інформацію про забезпечення. здобувачів освіти підручниками на 2020-2021 н. р. Дата виконання Нарада при директорі. Відповідальні Пропозиції класних керівників щодо планування виховної роботи на 2020 – 2021 н. Класні керівники. 1-11 кл. Графік проведення відкритих виховних. заходів на 2019-2020н.Рекомендації щодо змістового наповнення папки класного керівника на 2018 – 2019 н.(вимоги до планів виховної роботи та їх оформлення, схема аналізу виховної роботи класного керівника за минулий н.та визначення основних питань виховної діяльності на 2018-2019 н.р.) Баланчук О.А. класних керівників — керівник Вівчарук Н.А. початкових класів — керівник Асєєва Т.В.; гуманітарного циклу-керівник Шумейко Ю.А.; творча лабораторія з питань проблемного забезпечення наступності між дошкільною групою та початковою ланкою навчання — керівник Асєєва Тетяна Василівна; творча група вчителів з питань впровадження у навчально-виховний процес методу проектів- керівник Вівчарук Наталія Андріївна; Всі методоб’єднання працювали згідно плану роботи. Вчителями проведено 2018-2019 н. року. Протягом червня, з метою патріотичного виховання серед учнів організовуються краєзнавчі екскурсії. Методичну роботу школи протягом 2018-2019 н.можна вважати задовільною. Клас. Учнів. План роботи не перевантажувати виховними заходами. Орієнтовні форми подані в Основних орієнтирах виховання від 1 до 11 класу з врахуванням віково-психологічних особливостей дітей використовувати за вибором класного керівника, додати специфіку навчального закладу та індивідуальні можливості педагога. Особливу увагу приділити морально-духовному вихованню, формуванню здорового способу життя вихованців, набуттю комунікативних навичок спілкування, індивідуальній роботі з дітьми з особливими потребами, схильними до правопорушень, з малозабезпечених сімей. Вітаю! До початку 2020-2021 н.бажаного Вами комплекту не планую (. treq013 В матеріал: «Я досліджую світ» підручник для 2 класу. Доброго часу дні, пане Сергію. Програма одна, але є відмінності у побудові підручника. Може до початку 2020-2021 н.Ви зробите комплект до уроків до цього підручника? Статистика. Онлайн всього: План виховної роботи. З учнями 7- Б класу. Піщанської гімназії.

Класний керівник: Коваль Л. Вступ. На початку навчального року у 7-Б класі нараховується 17 учнів. З них 8 хлопчиків і 9 дівчаток. Всі учні добре фізично і розумово розвинені, здорові. Більшість дітей росте і виховується в благополучних сім’ях, а одна учениця це: Оспіщева Ольга в сім’ї під опікою. Є діти з неповних сімей: Глущенко Аліна, Воронько Тимур,Семененко Роман, Куценко Діана навчання. Є також у класі діти напівсироти це: Тригуб Дарія, а також дітина з багатодітних сім’ї це: Тригуб Дарія та Сіренко Олена. Діти в класі ак. Упродовж 2019-2020 навчального року діяльність педколективу була спрямована на особистісно-зорієнтоване навчання і виховання школярів, на охоплення навчанням усіх дітей шкільного віку. Кожний класний керівник склав план виховної роботи в класі на І та ІІ семестри, керуючись Законом України «Про освіту» від 28.09.2017, наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України «Про основні орієнтири виховання учнів у загальноосвітніх навчальних закладах 1-11-х класів» від 31.10.2011 №1243 та Концепцією національно-патріотичного виховання дітей та молоді від 102015 та стратегією національно – патріотичного виховання дітей та молоді від 13.10.201Виховна робота. План виховної роботи на 2019/2020 н.Планування виховної роботи закладу на 2019/2020 навчальний рік.

Скачати План виховної роботи на 2019-2020 навчальний рік. Виховна тема: „Використання передових технологій як умови для виховання людини громадянського суспільства та відповідної йому моральної культури особистості, орієнтованої на найдосконаліші соціокультурні стандарти, загальнолюдські та національні цінності”. Методична проблема педагогів школи: «Забезпечення формування особистості учня на основі розвитку його творчих можливостей і самовдосконалення в умовах особистісно-орієнтованого навчання та виховання». Пропозиції класних керівників щодо планування виховної роботи на 2020 – 2021 н. Метою нашого співробітництва стане тісна взаємодія класних керівників для подальшого розвитку виховної роботи. У наш час школі потрібна нова генерація креативних учителів, які зможуть піднести діяльність класного керівника на більш вищий рівень. Запрошуємо стати як користувачами, так і носіями новітніх педагогічних ідей та винаходів. Відповідальні Основні завдання виховної діяльності сучасних закладів освіти визначені; Виховний план класного керівника 1, 2, 3, 4 класу на 2020-2021 н. Urokok.com.ua. Виховний план класного керівника 1, 2, 3, 4 класу на 2020-2021 н. Класним керівникам. Учнівське самоврядування – Мерія. Євроклуб “Євроюніті”. Вчителі 1 класів 2020-2021 н. Будкевич Галина Данилівна. Овчарова Зінаїда Сергіївна. Всі наші відео на YouTube. Проект навчального плану на 2020-2021 навчальний рік. Кіберполіція. Наші проекти. Літературне кафе Наші відео на YouTube Ми талановиті Блог директора Віртуальна екскурсія Фотоальбоми Блог Овчарової Зінаїди Сергіївни Блог Котяша Володимира Федоровича. Вхід. Username. Замовлення підручників для 7 класу, 2020-2021 н.Віртуальна книжкова виставка. Замовлення підручників на 3 клас 2020-2021 н.10-й клас.

8-й клас. Узгодження планів виховної роботи класного керівника. 1-11, 2-й тиждень. кл. керівники. 2Засідання МО класних керівників на тему: «Аналіз роботи МО за 2019-2020 н. та визначення напрямів роботи на наступний навчальний рік». — Травень. План роботи ШМО класних керівників на 2018-2019 н.Засідання №Тема: Організаційно-методичні засади управління розвитком суб’єктів виховного процесу в 2018-2019 н.Визначення пріоритетних завдань на навчальний рік. №. з/п. Ознайомлення з планом роботи МО класних керівників 1-11 класів на 2019-2020 н. Кулікова Н.М. Діагностичне анкетування. Засідання №Про результати виховної роботи за 201-201 н.Основні напрямки методичної роботи та затвердження плану роботи МО класних керівників на новий 2017-2018 навчальний рік. Кочмар Н.В. Соціальний статус дитини та родини – як один із напрямків соціального захисту в школі. Новый годовой план подготовьте с учетом пандемии коронавируса и ее последствий. В рекомендации – готовый образец плана работы школы на 2020/21 учебный год. Начните готовить план работы школы на новый учебный год с самых сложных разделов, которые нужно обновить из-за пандемии коронавируса и ее последствий.

Затем переходите к разделам, которые можно скорректировать с помощью отчета о самообследовании. Он покажет, какие мероприятия необходимо запланировать, чтобы улучшить показатели школы. В завершение переходите к вступительной части плана. — ШМО початкових класів (керівник Харипончук Н.В.); — ШМО суспільно-гуманітарного циклу (керівник Сарнавська О.М.) Управління школою здійснюється згідно річного плану роботи школи, плану внутрішкільного контролю та календарних планів вчителів-предметників і планів виховної роботи класних керівників. Така система планування, що відпрацьована у школі і заснована на взаємодії всіх ланок, підрозділів та учасників навчально-виховного процесу, забезпечує координацію їх діяльності, єдність вимог, контролю та взаємоконтролю в процесі роботи, сприяє досягненню ефективності та вдосконаленню навчально-виховного процесу й забезпечує планомірний розвиток школи. Ознакомление с государственной символикой. по плану класcных руководителей. Классные руководители. Изучение Конвенции о правах ребенка. по плану классных руководителей. Организация и проведение экскурсий в краеведческие музеи района и республики. в течение года. Класному керівникові + Виховна робота. Обмежити пошук фільтруванням: За предметом. ДНЗ «Львівське вище професійне художнє училище» має свою програму позанавчальної роботи на 2019-2020 н.р., яка має комплексний характер і не зважаючи на те, що карантин вніс і вносить щодня зміни, корективи, охоплює усі сфери життєдіяльності учнів, враховуючи сьогоднішні реалії, та є невід’ємною і найважливішою складовою частиною освітнього процесу, спрямованою на створення умов для самореалізації, саморозвитку особистості учня. Цьому сприяє проведене 19.05.2020 засідання предметної методичної комісії класних керівників і вихователів навчального закладу. Класи: Середня школа. Головна » Класному керівнику та класоводам на допомогу » Плани виховної роботи для 1-11 класів ЗНЗ » Зразок виховного плану для 5 класу. Зразок виховного плану для 5 класу. Опубліковано admin Суб, 09/19/2015 — 22:3План виховної роботи класного керівника 5 класу на 2015-2016 навчальний рік. Повністю скачати виховний план за посиланням «Скачати» нижче: Tags: Класному керівнику. Класні керівники 9, 11 класів. Контроль профорієнтаційної роботи класних керівників з учнями соціальних категорій та важковиховуваними. Проведення аналітично-методичної наради з питань планування класними керівниками виховної роботи з учнями на основі аналізу діяльності за 2014/2015 н.10-13.0Керівник МО класних керівників Євстратенко.С. 5.Організація роботи МО класних керівників. Узгодження планів роботи МО на 2015-2016 н.Проведення засідання. До 13.0ЗДВР. Керівник МО класних керівників Євстратенко.С. 5.Складання розкладу та тематики проведення годин спілкування на 2015/2016 н.

До 12.0ЗДВР.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз з математики 3кл рівкiн

текст постмодернізм одне з найяскравіших літературних явищ другої половини 20 століття

dasan h660rw инструкция на русском

гдз 2 класс рівкінд

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна