приклад кошторису збитків і ремонтно-відновлювальних робіт

Базилевич в.д 2008 1019 ст страхування підручник кошторису ремонтно-відновлювальних і робіт приклад збитків програмовий зміст з малювання про петріківський розпис я.

Порядок передання та прийняття робіт за договором будівельного підряду. Замовник, який одержав повідомлення підрядника про готовність до передання робіт, виконаних за договором будівельного підряду, або, якщо це передбачено договором, — етапу робіт, зобов’язаний негайно розпочати їх прийняття. Він організовує та здійснює прийняття робіт своїм коштом, якщо інше не встановлено договором. У прийнятті робіт мають брати участь представники органів державної влади та органів місцевого самоврядування у випадках, встановлених законом або іншими нормативно-правовими актами. Замовник, який попередньо прийняв окремі етапи робіт, несе ризик їх знищення або пошкодження не з вини підрядника, у тому числі й у випадках, коли договором будівельного підряду передбачено виконання робіт на ризик підрядника. Передання робіт підрядником і прийняття їх замовником оформляються актом, підписаним обома сторонами. У разі відмови однієї зі сторін від підписання акта про це вказується в акті, і він підписується другою стороною. Акт, підписаний однією стороною, може бути визнаний судом недійсним лише у разі, якщо мотиви відмови другої сторони від підписання акта визнані судом обгрунтованими. Прийняття робіт може здійснюватися після попереднього випробування, якщо це передбачено договором будівельного підряду або випливає з характеру робіт. У цьому випадку прийняття робіт може здійснюватися лише у разі позитивного результату попереднього випробування. Особливості прав та обов’язків сторін за договором будівельного підряду. 1) збудувати і здати у встановлений строк об’єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації (ч. 1 ст. 875 ЦК України); 2) повідомити замовника про виявлені в ході будівництва не враховані проектною документацією роботи і необхідність у зв’язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису.

У разі неодержання від замовника в розумний строк відповіді на своє повідомлення підрядник зобов’язаний зупинити відповідні роботи (ч. 3 ст.

877 ЦК України).

Якщо підрядник не виконав такого обов’язку, він позбавляється права вимагати від замовника плату за виконані додаткові роботи і права на відшкодування завданих цим збитків, якщо не доведе, що його негайні дії були необхідними в інтересах замовника, зокрема у зв’язку з тим, що зупинення роботи могло призвести до знищення або пошкодження об’єкта будівництва (ч. 4 ст. 877 ЦК України); 1) за згодою підрядника вносити до проектно-кошторисної документації зміни, що потребують додаткових робіт, вартість яких перевищує десять відсотків визначеної у кошторисі ціни. У цьому випадку підрядник також має право відмовитися від договору та вимагати відшкодування збитків (ч. 2 ст. 878 ЦК України); 2) відмовитися від договору та вимагати від замовника сплати ціни робіт пропорційно їх виконаній частині, а також відшкодування збитків, не покритих цією сумою, у разі неможливості використання матеріалу (деталей, конструкцій) або устаткування, наданого замовником, без погіршення якості виконуваних робіт (ч. 879 ЦК України); 3) відмовитися від виконання обов’язку щодо усунення недоліків, за які він не відповідає, якщо таке усунення не пов’язане безпосередньо з предметом договору або не може бути здійснене підрядником з незалежних від нього причин (ст. 885 ЦК України). 1) надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов’язок не покладається на підрядника, прийняти об’єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх (ч. 875 ЦК України); 2) сприяти підрядникові у забезпеченні будівництва водопостачанням, електроенергією тощо, а також у наданні інших послуг, якщо це передбачено договором (ч.

879 ЦК України); 3) у разі необхідності консервації будівництва з незалежних від сторін обставин оплатити підрядникові виконані до консервації роботи та відшкодувати йому витрати, пов’язані з консервацією (ч. 6 ст. 879 ЦК України); 4) заявити підрядникові про виявлені протягом гарантійного строку недоліки в розумний строк після їх виявлення (ч.

884 ЦК України). 1) вносити зміни до проектно-кошторисної документації до початку робіт або під час їх виконання за умови, що додаткові роботи, викликані такими змінами, за вартістю не перевищують десяти відсотків визначеної у кошторисі ціни і не змінюють характеру робіт, визначених договором (ч. 878 ЦК України); 2) укласти договір про надання такого виду послуг із спеціалізованою організацією або спеціалістом з метою здійснення контролю та нагляду за будівництвом і прийняття від свого імені відповідних рішень (ч. 881 ЦК України); 3) відмовитися від прийняття робіт у разі виявлення недоліків, які виключають можливість використання об’єкта для вказаної в договорі мети та не можуть бути усунені підрядником, замовником або третьою особою (ч. 882 ЦК України); 4) сплатити передбачену договором частину ціни робіт, визначеної у кошторисі, після закінчення гарантійного строку, якщо це встановлено договором (ч. 5 ст. Крім того, на підрядника або замовника може бути покладено обов’язок страхування об’єкта будівництва чи комплексу робіт відповідно до законодавства. Сторона, на яку покладається обов’язок щодо страхування, зобов’язана надати другій стороні в порядку» встановленому договором, докази укладення нею договору страхування, включаючи відомості про страхувальника, розмір страхової суми та застраховані ризики (ч. 881 ЦК України). Відповідальність сторін за договором будівельного підряду. Коли підрядник зупинив проведення відповідних робіт у зв’язку з неодержанням від замовника в розумний строк відповіді на своє повідомлення про виявлені у ході будівництва не враховані проектною документацією роботи та необхідність у зв’язку з цим проведення додаткових робіт і збільшення кошторису, на замовника покладається відшкодування збитків, завданих цим зупиненням. Замовник звільняється від відшкодування таких збитків, якщо доведе, що у проведенні додаткових робіт немає необхідності (ч. У разі невиконання або неналежного виконання замовником обов’язків за договором будівельного підряду він сплачує підрядникові неустойку, встановлену договором або законом, та відшкодовує збитки у повному обсязі, якщо не доведе, що порушення договору сталося не з його вини (ст. 886 ЦК України). Підрядник несе відповідальність: 1) за недоліки збудованого об’єкта, зокрема за дефекти, виявлені в межах гарантійного строку, якщо він не доведе, що вони сталися внаслідок: природного зносу об’єкта або його частин; неправильної його експлуатації або неправильності інструкцій щодо його експлуатації, розроблених самим замовником або залученими ним іншими особами; неналежного ремонту об’єкта, який здійснено самим замовником або залученими ним третіми особами (ч. 884 ЦК України); 2) за прострочення передання об’єкта замовникові та за інші порушення договору (за недосягнення проектної потужності, інших запроектованих показників тощо), якщо не доведе, що ці порушення сталися не з його вини. За невиконання або неналежне виконання обов’язків за договором будівельного підряду підрядник сплачує неустойку, встановлену договором або законом, та відшкодовує збитки в повному обсязі. Суми неустойки (пені), сплачені підрядником за порушення строків виконання окремих робіт, повертаються підрядникові у разі закінчення всіх робіт до встановленого договором граничного терміну (ст. 883 ЦК України).

Приклад розрахунку планової калькуляції собівартості виробів. Витрати на основні матеріали, купівельні комплектуючі вироби та напівфабрикати (М) обчислюють прямим розрахунком на підставі ціни одиниці матеріалів і норм їх витрат на одиницю виробу в такий спосіб: — ціна одиниці основного матеріалу і-го виду, грн за од.; — ціна купівельного комплектуючого виробу чи напівфабрикату і-го виду, грн за од.; -• ціна зворотних відходів матеріалу і-го виду, грн за од.; — норма витрат основного матеріалу і-го виду на одиницю виробу в натуральних вимірниках; -норма зворотних (реалізованих) відходів матеріалу і-го виду на одиницю виробу в натуральних вимірниках; а – кількість найменувань основних матеріалів; За наявності норм виробітку витрати на основну заробітну плату основних виробничих робітників можна розрахувати за такою формулою: Додаткова заробітна плата основних виробничих робітників обчислюється за встановленим підприємством середнім плановим відсотком від їхньої основної заробітної плати. Відрахування від заробітної плати до фондів соціального захисту визначається за чинним відсотком, встановленим законодавчо, від основної і додаткової заробітної плати основних виробничих робітників. Як зазначалося вище, до непрямих витрат належать витрати на утримання й обслуговування устаткування, Загальновиробничі витрати, адміністративні витрати і витрати на збут. За кожною статтею згаданих витрат складають плановий кошторис. У процесі калькулювання планової собівартості виробів загальна сума витрат за кожною непрямою статтею за кошторисом розподіляється за певними видами виробів, пропорційно встановлені на підприємстві базі. На вітчизняних підприємствах найчастіше базою для обчислення витрат на утримання й обслуговування устаткування, загальновиробничих та адміністративних витрат є основна заробітна плата основних виробничих робітників, а витрат на збут – загальногосподарська собівартість. де -витрати за плановими кошторисами на утримання й обслуговування устаткування, Загальновиробничі та адміністративні відповідно, грн на од.; — фонд основної (тарифної) заробітної плати основних виробничих робітників, грн; – відсоток витрат на утримання й обслуговування устаткування, загальновиробничих і адміністративних відповідно. До окремої статті планової калькуляції належать витрати на збут, які за умов конкурентного ринку істотно зростають. Витрати на збут (ВЗБ) на одиницю виробу певного виду визначаються за формулою: -загальногосподарська собівартість одиниці виробу і-го виду, грн за од.; — відсоток витрат на збут; – загальногосподарська собівартість товарної продукції, тис. грн.

Приклад 10.2. Визначити планову собівартість виробів Н і Ц за неповними і повними витратами за вхідними даними, наведеними в табл. 10.4. 5. Обчислимо фонд основної заробітної плати основних виробничих робітників на плановий обсяг виробництва виробів Н і Ц за формулою 10.22. 6. Розрахуємо витрати на утримання й обслуговування устаткування за виразом 10.19. 7. Знайдемо Загальновиробничі витрати за формулою 10.20.

Визначимо планову собівартість одного виробу Н і Ц за неповними витратами як суму витрат: основних матеріалів (за вирахуванням зворотних відходів); купівельних комплектуючих виробів і напівфабрикатів із транспортно-заготівельними витратами; на основну і додаткову заробітну плату основних виробничих робітників з відрахуваннями до фондів соціального захисту; на утримання та обслуговування устаткування; загальновиробничих. Традиційно собівартість виробів за неповними витратами називають виробничою. Планова собівартість одного виробу за неповними витратами становитиме: Нагадаємо, що повні витрати передбачають включення до собівартості продукції адміністративних витрат і витрат на збут. Отже, собівартість виробів. Н і Ц міститиме сукупність витрат за всіма статтями калькуляції, що належать до їхньої собівартості за неповними витратами, і додаванням до них адміністративних витрат та витрат на збут. Витрати на збут визначаються за встановленим відсотком від загальногосподарської собівартості, до якої належить собівартість за неповними витратами (виробнича собівартість) і адміністративні витрати. Знайдемо планову загальногосподарську собівартість виробів (ПЗГС) Н і Ц, як суму їх собівартості за неповними витратами (виробничої собівартості) і адміністративних витрат. Розрахуємо планову собівартість виробів Н і Ц за повними витратами, як суму загальногосподарської собівартості і витрат на збут. Отже, планова собівартість одного виробу Н за неповними витратами складає 942,72 грн, і за повними витратами – 1153,73 грн, а виробу Ц- 906,64 грн і 1150,62 грн відповідно. Зразок кошторису. Деякі люди вважають за краще не займатися складанням кошторисів і проектів, а вирішувати проблеми і оплачувати витрати по мірі їх виникнення. Хоча такий підхід до виконання робіт може спрацювати, коли мова йде про невеликі проекти (наприклад, дрібний ремонт в квартирі своїми руками), при виконанні більш масштабних робіт він непридатний. Справа в тому, що раптово виниклі проблеми, які не були передбачені заздалегідь, часто стають причинами великих затримок в роботі, а незаплановані витрати можуть швидко виснажити бюджет і перетворити виконання проекту в довгобуд. Уникнути цих наслідків можна тільки при грамотному плануванні витрат і їх обговоренні між замовником і виконавцем. А кошторис в цьому випадку буде грати роль письмового протоколу досягнутих домовленостей. У нас ви можете замовити як складання і розрахунок будівельних кошторисів, так і подивитися і скачати зразок кошторису. Складання кошторисної документації згідно вимог ДСТУ. Складемо інвесторський кошторис, договірну ціну контракту; згідно ДСТУ Б.1.1-1 діє до: 2013 використовуючи нормативні цінові показники. Акт виконаних робіт по формі КБ2 і КБ3. Акт виконаних робіт — це первинний документ підписується між Підрядником, які виконали будь-яку частину робіт за поточний місяць і Замовником. Підготовка кошторисної документації для участі в тендері. Розробка кошторисної документації для участі в тендері виконується за обсягами робіт і з урахуванням вимог викладених в документації конкурсних торгів. Як скласти хорошу кошторис? Зверніть увагу на будь-який зразок кошторису, з розміщених на нашому сайті. Уважно вивчивши їх, можна помітити, що вони включають в себе не тільки вартість матеріалу, але і вказівка на каталоги, з яких отримані розцінки, а також в кошторисі підраховані трудовитрати, сформована зарплата робітників, накладні витрати тощо. Для складання хорошою кошторису необхідно користуватися актуальними збірниками з розцінками на матеріали і оплату праці. Також необхідно добре орієнтуватися в технологічному процесі і тонкощах робіт. Це допомагає все врахувати і передбачити можливі труднощі у виконанні робіт. При узгодженні кошторису важлива уважність до деталей. Грамотно складена кошторисна документація економить ваш час і гроші. Оскільки розробку кошторису часто виконує підрядна організація, по ній ви зможете судити про надійність цієї компанії. Якщо кошторис не докладна, або в ній двічі врахована одна і та ж операція — є ймовірність, що вас хочуть обдурити. Досвідчена людина, уважно вивчивши зразок кошторису, зможе оцінити, наскільки правильно вона складена. До послуг тих, у кого немає досвіду в цій сфері допомога проектно-кошторисних організацій, незацікавлених у вашій угоді з тією чи іншою компанією. Складання кошторисів — наша професія. Ми готові допомогти вам у складанні кошторису, а також в перевірці готового документа, складеного виконавцем робіт. Досвідчений кошторисник оцінить плановані витрати відповідно до актуальних розцінками на матеріали і роботи. Ми співпрацюємо як з приватними, так і з юридичними особами, незалежно від форми власності та фінансування організації.

Застосування програмних інструментів дозволяє нам досягати високих результатів в кошторисній справі. Чекаємо ваших заявок і сподіваємося на плідну співпрацю! Кошторис-приклад. Кошторис-приклад. Жодне будівництво або ремонт не може обійтися без кошторису, якщо за справу береться серйозна організація. За якістю і повнотою проектно-кошторисної документації можна судити про репутацію компанії – виконавця робіт. Кошторис настільки важливий, що від нього безпосередньо залежать вигода замовника й прибуток підрядчика. Вона дозволяє проаналізувати обсяги та узгодити вартість робіт, спланувати фінансові вкладення й проводити взаєморозрахунки. Кошторис-приклад – це зразок того, як складається такий документ. Простий приклад кошторису на електромонтажні роботи. Кошторис складається на підставі робочої документації. У нашому прикладі це проектна документація – розрахунок, який містить план приміщення та схему розміщення в ньому електрообладнання.

Для його розробки застосовувалися технічні умови, отримані у компанії – постачальника послуг. Варто відзначити, що складання кошторису для бюджетних підприємств строго регламентовано державними нормативами, і для її складання використовуються збірники розцінок для ремонтних і монтажних робіт. У приватному будівництві ці норми мають рекомендаційний характер. Однак важливо, щоб розцінки на роботи й матеріали були узгоджені з ринковими. Якщо є сумніви у правильності складання кошторису або адекватності розцінок, можна проконсультуватися зі кошторисником, а ще краще – зробити перевірку кошторису. Коли йдеться про великий проект, додатково витрачені на перевірку кошти можуть окупитися економією внаслідок обґрунтовано переглянутих цін.

Ми виконуємо розробку й перевірку кошторисної документації. Приклад кошторисів, складених нами, ви можете завантажити з нашого сайту. Як скласти кошторис на будівництво чи ремонт? Вчимося складати кошторис витрат. Кожен, хто хоче побудувати будинок або зробити ремонт у квартирі, спочатку підраховує, в яку суму це йому обійдеться. Для повної ясності необхідно скласти перелік необхідних матеріалів і робіт, а також їх вартість. Виходячи з цього, можна буде дізнатися, скільки знадобиться грошей. А також вирішити, залучати будівельників або робити все самостійно. Як скласти кошторис, які позиції в неї включити і як правильно все розрахувати, знають не всі. Спробуємо розібратися в цьому. Що таке кошторис. Кошторис — це документ, який систематизує всі витрати на майбутнє будівництво або ремонт. Це легко можна виконати самостійно, не маючи при цьому спеціально розроблених програм. Як скласти кошторис своїми силами? Достатньо мати програму Excel на своєму комп’ютері. Проводити розрахунок засобів і матеріалів потрібно дуже ретельно, щоб уникнути помилок і перевищення планованих витрат. У ній слід відобразити все до дрібниць.

Часто допускаються помилки. Підрахунки проводяться без попереднього огляду об’єкту, на якому будуть виконуватися роботи. Не закладаються додаткові витрати, які можуть виникнути при форс-мажорних обставинах. Не враховується повний перелік робіт і матеріалів. Основний видатковий документ на ремонт або будівництво вимагає серйозного підходу і точних розрахунків. В іншому випадку можна отримати неправильні результати. Що необхідно для грамотного складання кошторису. Перед складанням розрахункової кошторису на будівництво або ремонт в першу чергу потрібно провести огляд об’єкта. Після цього слід скласти перелік усіх проведених робіт.

Як правильно скласти кошторис? Потрібно знати технологію будівництва. Без цього неможливо грамотно і правильно розрахувати і записати всі майбутні витрати. Тому рекомендуємо перед тим як скласти кошторис, вивчити послідовність виробничого циклу робіт, які потрібно розцінити. Це допоможе зрозуміти необхідність проведених операцій і потреба в будматеріалах. Основні позиції кошторису. У першій позиції вказують перелік необхідних матеріалів для кожного циклу робіт, одиницю виміру, кількість і ціну. Наприклад: цегла, клей, штукатурка, цемент, шпалери, лінолеум та інші. Сюди також включають «розхідники» (кисті, валики, рукавички і т.

П.). Перед тим як скласти кошторис, дізнайтеся вартість матеріалів безпосередньо в магазині, або знайдіть в Інтернеті на сайтах, що спеціалізуються з продажу будматеріалів.

Друга позиція включає перерахування всіх виконуваних дій. Тут потрібно враховувати як підготовчі, так і оздоблювальні роботи, їх складність і умови, в яких вони проводяться. Наприклад, потрібно обклеїти кімнату новими шпалерами. Для цього буде потрібно провести підготовчі роботи: зняти старе покриття, очистити стіни, заґрунтувати їх. Приблизну вартість необхідних робіт можна знайти в оголошеннях. У позицію «транспорт» включають: доставку матеріалів, вивантаження, винос і вивіз будівельного сміття, вказуючи кожен пункт окремим рядком.

Інформація про вартість цих послуг надана в прайсах фірм. Складання кошторису на ремонт квартири. Як правильно скласти кошторис, щоб ретельно спланувати проведення ремонтних робіт у квартирі, закінчити їх в короткі терміни з мінімальними витратами? Спочатку необхідно визначитися, який ремонт ви будете робити: косметичний або капітальний. Від цього залежить кількість потрібних матеріалів та обсяг робіт. Якщо ви вирішили провести капітальний ремонт, то кошторис повинна бути розділена на дві частини: Як навчитися складати кошторис, щоб уникнути помилок? Для цього слід оглянути всі приміщення квартири, провести заміри площі поверхні стін, підлог, віконних укосів, скласти список оздоблювальних і чорнових матеріалів, визначити вартість та обсяги робіт кожного приміщення окремо. Приклад. Кошторис на стяжку підлоги, як її грамотно скласти. При будівництві або ремонті будинків, а також квартир нерідко виникає необхідність в заливці стяжки, що вирівнює статі. Виходячи з цього, виникає питання: скільки вона буде коштувати? У даній статті ми поговоримо про те, як самостійно складається кошторис на підлоги. Що необхідно врахувати. Вартість здійснення робіт з облаштування стяжки. Це ви можете дізнатися за оголошеннями в газетах, у знайомих будівельників, в інтернеті.

Ціна матеріалів: піску, цементу, підсипання, гідроізоляції, маяків. Вартість транспортування всього необхідного до місця будівництва. Фінансові витрати на підйом матеріалів, якщо будинок багатоповерховий. Зверніть увагу! Необхідно враховувати, що в більшості випадків пристрій стяжки рідко складається лише в заливці розчину. Перед цим нерідко проводиться підготовка підстави, його утеплення, гідроізоляція, армування. Все це значно збільшує грошові витрати. Можливі види робіт.

облаштування підстави. Якщо підсипка не використовується, часто виникає потреба в створенні тепло- і звукоізоляційного шару. Витрачання матеріалів для підсипки необхідно множити на спеціальний коефіцієнт, так як вони трамбуються. Наприклад, для кварцового піску дане значення дорівнює 1.12, для шлаку воно становить 1.28, для гравію і щебеню цифра дорівнює 1.54Гідроізоляція і армування. Коли заливка підлог бетоном відбувається своїми руками та ще й у вологих приміщеннях, під стяжку потрібно стелить шар гідроізоляції. Можна для цього використовувати щільну плівку з поліетилену. Якщо підлоги будуть відчувати високі постійні навантаження або ви не можете залити розчин шаром більше 3 см, покриття потрібно зміцнити і зробити стійким до деформацій і утворення тріщин. У цьому допоможе армування. Воно може здійснюватися за допомогою арматурного каркаса або дротяної сітки, покладеної на підставу. розчин. Як правило, для укладання стяжки використовується розчин М-150. Щоб залити його 1 кубічний метр потрібно 400 кг портландцементу і 1.2 кубометра кварцового піску. За залізобетонним або монолітним бетонним перекриттям розчин можна укладати товщиною від 2 см і більше.

Якщо стяжка робиться на підсипання з щебеню, шлаку, піску та ін., Товщина розчину повинна бути не менше 4 см. Приклад складання локального кошторису. Нехай підставу буде з щебінки, товщиною 5 см. Передбачимо пристрій гідроізоляції. Армування буде з сітки. Товщина шару розчину складе 4 см. Загальна заливається площа складе 100 м. Розрахунок влаштування основи. Для початку множимо 100 м на 0.05 м. В результаті отримуємо обсяг щебеневої підсипки — це 5 м.

Щоб дізнатися потрібну кількість матеріалу, яке слід придбати в тоннах, слід обсяг щебеневої подушки помножити на коефіцієнт трамбування 1.546, а вийшла цифру помножити на 1.48. Іншими словами: 5 1.546 1.48 = 11.44 тонн. Вартість робіт по засипці підстави приблизно дорівнює 300 рублів за один кубометр. У випадку з нашим прикладом сплатити робочим необхідно 1500 рублів. Щебінь коштує 720 рублів за одну тонну, значить, за 11.44 тонн слід віддати 8238 руб. Вартість засипки разом з роботами — 9738. вологоізоляція. нехай гідроізоляція підлоги буде робитися з поліетилену, що має товщину 250 мкм. Як вказує інструкція, плівка буде заведена на стіни, на висоту 10 см. При укладанні полотнища поліетилену будуть з`єднані з нахлестом і скріплені скотчем. Для площі 100 м буде потрібно 112 квадратних метрів плівки. При ціні 10.5 рублів за 1 м, весь поліетилен буде коштувати 1176 руб. Ціна робіт з облаштування гідроізоляції такого типу на описуваної площі буде дорівнює 900 рублів (9 руб. М). У підсумку, загальна вартість вологоізоляції склав 207Для нашого прикладу візьмемо під армування сітку із сталевого дроту діаметром 0.3 см, що має осередки 10 10 мм. Коштує такий матеріал 38.7 руб. М. Отже, на нашу площу піде сітки на 3870 рублів. Вартість здійснення робіт становить близько 30 руб.

М, за 100 кв.

метрів треба буде віддати 3000 руб. Тут підсумок дорівнює 6870. Армування стяжки і підготовка розчину. Для визначення обсягу стяжки, що має товщину 5 см, необхідно дану цифру помножити на коефіцієнт 1.02. Отримуємо 5.1 кубометра. Пам`ятаючи, що на один кубічний метр розчину треба 400 кг цементу, множимо цю цифру на 5.1 і отримуємо 2.04 тонни. Вони коштуватимуть 6360. Піску на наш обсяг розчину піде 6.12 куба. Вони коштуватимуть 1500 рублів.

Робочі за приготування суміші візьмуть: 5.1 450 = 765 рублів. Підсумок даного етапу: 1015заливка розчину. Ціна укладання розчину залежить від сформованих розцінок у вашій місцевості, обсягу і складності роботи. Наприклад, кошторис на наливні підлоги буде дорожче, тому що під них потрібна ідеально рівна поверхня. Складемо всі отримані цифри і отримаємо загальну суму, яку треба буде витратити на заливку стяжки в нашому прикладі — це 36339 руб. висновок. Якщо ви зможете самостійно розрахувати вартість укладання стяжки, то будете знати не тільки, скільки знадобиться коштів на будматеріали і транспорт.

За умови, що роботи будуть здійснювати найняті робітники, ви зможете зрозуміти, чи справедлива запитувана ними вартість за надані послуги. До уваги проектувальників і експертів! Роз’яснення суті змін у ДСТУ Б.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» Як ми повідомляли раніше, наказом Державного підприємства «Український науково-дослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 24.09.2018 № 334 прийнято зміну № 3 до ДСТУ Б.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». У жовтневому збірнику офіційних документів та роз’яснень «Ціноутворення у будівництві» розміщено інформаційне повідомлення, у якому роз’яснюється суть внесених змін. Відповідно до Закону України від 17.01.2017 № 1817 « Про внесення змін у деякі законодавчі акти України щодо вдосконалення містобудівної діяльності», скасовано категорії складності об’єктів будівництва, у зв’язку з чим у всіх таблицях Додатку А об’єкти замість розподілу за категоріями складності, яких було п’ять (І, ІІ,ІІІ, ІV, V), розділено за класами наслідків (відповідальності), яких відповідно до законодавства є три (СС1, СС2, СС3). Розрахункова база таблиці А 1 «Об’єкти невиробничого призначення» збільшена на один показник: у восьмому (існуючому) рядку замість «Понад 50000 тис.грн» передбачено «50000 до 100000 тис.грн», у дев’ятому рядку (новому) передбачено «Понад 100000 тис.грн».

Додаток А доповнено таблицею.3.6 «Об’єкти телекомунікаційних мереж загального користування, спеціальних телекомунікаційних мереж, відомчих телекомунікаційних мереж, центри оброблення даних, центри управління телекомунікаційними мережами». Уточнені показники враховують витрати проектних організацій, виходячи з сьогоднішнього рівня витрат, призначених для відшкодування матеріальних, комунальних, загальновиробничих, адміністративних та інших витрат, нарахувань, зборів і платежів та інших супутніх витрат, пов’язаних з проектуванням. «У разі наявності двох чи більше факторів, що ускладнюють виконання проектних робіт, коефіцієнти застосовують за кожен фактор у відповідності до такого правила: загальний підвищувальний коефіцієнт визначають методом підсумовування дробових частин і одиниці». Проектні роботи: індекс визначення кошторисної вартості змінено з 11,23 на 29,70, а усереднений показник кошторисної вартості в розрахунку на 1 людино-день змінено з 513 грн на 1350 Проектно-планувальні роботи: відповідно: з 12,51 на 32,90 та 568 грн на 1497 Вишукувальні роботи (крім інженерно- геодезичних): – польові відповідно: з 12,85 на 31,05 та 674 грн на 1625 грн; – камеральні відповідно: з 11,23 на 29,70 та 513 грн на 1350 Інженерно-геодезичні роботи: відповідно: з 11,82 на 30,78 та 616 грн на 1605 Приміткою до таблиці Ж.З зазначено, що рівень заробітної плати, який враховано при обчисленні індексів та показників, становить 7800 грн для розряду складності робіт у будівництві 3,8. У таблиці Ж.4 змінено показники індексів визначення кошторисної вартості (колонка 4). Цифри «10,71» замінено на «28,32», цифри «7,76» замінено на «18,75», цифри «10,18» замінено на «26,92», цифри «11,23» замінено на «29,70», цифри «4,41» замінено на «11,66», цифри «11,82» замінено на «30,78». Таблиця Додатку Е змінена в зв’язку зі скасуванням категорій складності і розподілом об’єктів за класами наслідків (відповідальності). Збільшено на один показник розрахункову базу таблиці. У чотирнадцятому рядку замість «Понад 1500000 тис.грн» зазначено «1500000 – 2000000 тис.грн». У п’ятнадцятому рядку зазначено «Понад 2000000 тис.грн». Показники таблиці Додатку Е уточнено виходячи з витрат, які склалися в експертних організаціях і пов’язані з матеріальним забезпеченням експертизи, комунальними, загальновиробничими, адміністративними витратами. Інші зміни «Правил визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» Змінами передбачено також коригування окремих пунктів, що є важливим чинником у визначенні вартості проектних робіт та експертизи. Так у підрозділі 4.6 зазначено, що вартістю проектних робіт та експертизи, визначеною за показниками цього стандарту, ураховано всі витрати, крім податку на додану вартість. Попередньою редакцією цього пункту передбачалось, що вартістю проектно-вишукувальних робіт, визначеною за цим стандартом, не враховано витрати на службові відрядження (крім адміністративного персоналу) та податок на додану вартість. «Якщо об’єктом будівництва є комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з різними класами наслідків (відповідальності), а також комплекс (будова), до складу якого входять об’єкти з одним класом і підків (відповідальності), що за сукупними показниками перевищують рівень, установлений для об’єктів з відповідним класом наслідків (відповідальності), вартість проектних робіт визначають на підставі показників, передбачених для відповідного класу наслідків, який відповідні сукупним показникам усіх об’єктів, що входять до складу комплексу (будови)». «Вартість проектних робіт з капітального ремонту об’єктів з не-значним класом наслідків (відповідальності) (СС1), для яких проектна документація відповідно до другого абзацу 8 4 ДБН А 2.2-3 складається лише з дефектного акта та кошторисної документації, визначають методом калькулювання витрат за кошторисом, складеним за формою № 3-П» Старою редакцією пункту обмеження об’єктів за класом наслідків (відповідальності) (лише СС1), по яких може складатися документація тільки з дефектного акта та кошторису, не передбачалось. Зміна №3 ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 розроблена фахівцями НВФ «Інпроект», ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві», ПК 1 «Ціноутворення у будівництві», розглянута та схвалена на засіданнях ТК 311, на нарадах Мінрегіону України за участю спеціалістів міністерства, Академії будівництва України, НВФ «Інпроект» та інших заінтересованих організацій. Остаточна редакція Зміни №3 була розглянута Міністерством, яке забезпечує формування політики ціноутворення у будівництві, і зауважень з питань його повноважень не виявлено, про що листом від 13 08.2018 №7/15-8233 було повідомлено ТК 311 «Ціноутворення та кошторисне нормування у будівництві». Введення в дію (16.10.2018 р.) Зміни №3 ДСТУ Б Д 1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» дає можливість достовірно визначати вартість проектних робіт та експертизи проектної документації як на стадії розроблення проектів будівництва (інвесторська кошторисна документація), так і на стадії їх реалізації. Нагадуємо, що триває о переплата на періодичне видання спеціалізованого щомісячного збірника « Ціноутворення у будівництві » на 2019 рік. Після проведення оплати необхідно надіслати заповнену анкету отримувача на поштову: 03150, м. Київ, вул. Антоновича, 172, оф.1215, або електронну адресу: anketa@inproekt.kiev.ua, або факсом: (044) 219-01-00.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

криптопро pdf 2 0 серийный номер

бізнес-курс англійської мови і.с.богацький н.м.дюканова 1998

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна

презентация на тему умови збереження психічного та фізичного здоровья дошкільників

dasan h660rw инструкция на русском