зошит для лабораторних з фізики 7 клас

Гдз біологія 7 класс калінчук гусєва для з 7 зошит фізики клас лабораторних гдз українська мова олександра глазова юрій кузнецов 8 класс.

гдз по фізиці 7 клас зошит для лабораторних робіт відповіді. Решебник (ГДЗ) Фізика 7 клас Ф.Я. Божинова, О.О. Кірюхіна (2015 рік) Зошит для лабораторних робіт. 6322. Авторы: Ф.Я. Кірюхіна. Год: 2015 |. Класс: 7 |. На этом сайте всех ребят уже ожидают решебники с готовыми лабораторными работами. С этого момента каждая домашняя работа и любой эксперимент можно проверить вместе с онлайн сборником всего за несколько минут.

Как просто получить “отлично” во время урока? Вы хотите получить высокий балл за проделанную работу по физике? Тогда сдавайте тетрадь на проверку учителю уже после того, как проверите работу сами. А в этом вопросе Вам спешит помочь ГДЗ Фізика 7 клас Ф.Я. Кірюхіна Зошит для лабораторних робіт. Готові відповіді до зошита і до 12 лабораторних робіт з фізики для 7-го класу, автори: Божинова Фаїна Яківна, Кірюхіна Олена Олександрівна. 2015 рік, нова програма. Фізика 7 клас Божинова — Зошит для лабораторних 2015 відповіді. Інші ГДЗ для 7 класу. Алгебра 7 клас Кравчук 2015. Геометрія 7 клас Бурда 2015. Фізика (Генденштейн) 7 клас. Українська мова 7 клас Ющук.

Лабораторні і практичні роботи з біології 7 клас. © 2014-2020 Гдз до підручників і робочих зошитів, готові домашні завдання, решебник, розв’язані задачі та вправи для 1-11 класів. Контакти. Обери відповідь до вправи. Готова домашня робота з фізики для 7 класу. Рішення та відповіді до зошита для лабораторних робіт з фізики для 7 класу.

Ф.Я. 2015 рік. Проблема з готовим домашнім завданням? Завантаження. Словом – клопоту аж за край. Проте, якщо ви в подібній ситуації – не переймайтесь, використовуйте відповіді до зошита для лабораторних робіт з фізики за 7 клас Божинова.

✅ ГДЗ (готові домашні завдання): Фізика 7 клас.Зошит для лабораторних робіт. Відповіді до підручника. Як часто учні в сьомому класі виконують лабораторні роботи? Так дуже часто, напевно після кожної пройденої теми. Вони можуть задтися питанням: а чи правильно я все виконав? Більше сумнівів не буде. Адже тепер є ГДЗ Фізика 7 клас Божинова, О. О. Кірюхіна Зошит для лабораторних робіт 2015 року. Схожі ГДЗ: ГДЗ 7 клас Фізика.Г. Бар’яхтяр,.Довгий, Божинова 2015. ГДЗ 7 клас Фізика Кірюхіна 2015 Зошит контроль.

ГДЗ 7 клас Фізика Божинова, M.М. Кірюхін, О.Кірюхіна 2014 Комплексний зошит для контролю знань. ГДЗ: Готові домашні завдання. Ukrdz.in.ua – найкращий сайт з готовими домашніми завданнями. 1 клас. 2 клас. 3 клас. 4 клас. 5 клас. Дивитись онлайн та читати відповіді до підручника Зошит для лабораторних робіт Фізика 7 клас Кірюхіна 2015 – Нова програма. Дивитись відповідь: ← Назад. Вперед →. Дивитись інші ГДЗ онлайн: Алгебра 7 клас Мерзляк, Полонський 2020. Робочий зошит Біологія 7 клас Задорожний 2019.

ГДЗ за 7 клас з фізики Ф.Я.Божинова О.О.Кірюхіна 2015 року, зошит для лабораторних робіт складається з 11 частин: Вимірювання об’єму твердих тіл, рідин і сипких матеріалів. Вимірювання розмірів малих тіл. Для того, щоб знайти готову відповідь на конкретне завдання необхідно відкрити зміст ГДЗ за 7 клас з фізики Ф.Я.Божинова О.О.Кірюхіна 2015 року, зошит для лабораторних робіт і вибрати необхідний розділ. Всі підручники представлені на сайті повторюють підручники шкільної програми та, в разі необхідності, у дітей буде можливість перевірити правильність виконання абсолютно всіх завдань за шкільною програмою. Автори: Мозель О., Александрова Л. П. Рік: 2017 Відповіді до зошита для лабораторних робіт (ГДЗ) Решебник к тетради для лабораторных по физике. Лабораторни роботи № 1 — 3 (Стр.3-10). Лабораторни роботи № 4 — 6 (Стр.11-16). Лабораторни роботи № 7 — 9 (Стр.17-24).

Лабораторни роботи № 10 — 12 (Стр.25-32). Схожі решебники: Зошит для контролю Геометрія 9 клас Биченкова ГДЗ. ГДЗ Зошит лабораторні Фізика 10 клас Божинова. ГДЗ Зошит лабораторні Фізика 10 клас Татарчук. ГДЗ Фізика 10 клас Бар’яхтар 2018. ГДЗ Зошит Біологія 10 клас Сало. 11GDZ © 2018-2020. Решебники, ГДЗ, відповіді. 7 клас: Зошит для лабораторних робіт» Зошит для лабораторних робіт відповідає чинній програмі з фізики для 7 класу загальноосвітніх навчальних закладів з урахуванням останніх змін і містить описи 12 лабораторних робіт. Кожна робота передбачає два варіанти виконання: за рисунками і домашній експеримент. До видання додається …. ГДЗ (відповіді) до посібника » Божинова Ф.Я., Кірюхіна О.Фізика. І з цим учні не завжди справляються, але тільки не з готовими домашніми завданнями до Зошит для лабораторних робіт Фізика 7 клас Божинова Тому що маючи дані ГДЗ в своїй бібліотеці онлайн учні збільшкють свої шанси на те, що успішно вивчать предмет і будуть завжди виконувати всі завдання лабораторних робіт на відмінно. Також ніхто не буде запаречувати, що з даними ГДЗ можна готуватися і до контролних робіт. Dead_memories94 41944 08.01.2021 22:27. Войдите. Відповіді (ГДЗ, ответы) Фізика 8 клас Бар’яхтар 2016 Г. Бар’яхтар, Ф. Я. Божинова,. Довгий. 16-10-2016 Скачать. Робочий зошит-посібник з хімії та зошит для лабораторних і практичних робіт 7 клас Березан Нова. Березан. 05-09-2016 Скачать. Зошит для лабораторних робіт з фізики 7 клас Струж Нова програма. Н. Струж, Слободян. 29-08-2016 Скачать. Зошит для лабораторних і контрольних робіт з фізики 7 клас Мишак. Ю. М. Мишак,.Д. Сиротюк. Комментарии к Відповіді (ГДЗ, ответы) Зошит лабораторних Фізика 7 клас Мишак. Администрация Bookforschool не несет ответственнос. Готові домашні завдання до посібника 7 клас Фізика Божинова Ф., Ранок, 2015 рік 7 клас. Фізика. ГДЗ (відповіді) Божинова (зошит для контролю навчальних досягнень). Божинова Ф. Видавництво: Ранок Рік: 2015. Контрольна робота 1 Контрольна робота 2 Контрольна робота 3 Контрольна робота 4 Контрольна робота 5 Контроль теоретичних знань 1 Контроль теоретичних знань 2 Контроль теоретичних знань 3 Практичний тренінг 1 Практичний тренінг 2 Практичний тренінг 3 Практичний тренінг 4 Практичний тренінг 5 Самостійна робота 1 Самостійна робота 2 Самостійна робота 3 Самостійна робота 4 Самостійна робота 5 Самостійна робота 6 Самостійна робота 7. Самостійна робота 8. © ПОРТФЕЛЬ, 2011–202. Відповіді до зошита для контролю за 2015 рік з фізики містять ряд елементів, які й обумовлюють їх ефективність. До них варто віднести такий компонент як процеси вирішення вправ, які є надзвичайно необхідними під час засвоєння учнями нових знань. В цій частині ГДЗ, демонструється як потрібно застосовувати правило на практиці. На нашому інтернет ресурсі FreeGDZ знаходиться висококваліфіковане ГДЗ з фізики 7 клас (Божинова, Кірюхіна). Воно було створено відповідно до усіх вимог та норм, а також є точним аналогом шкільного зошита. В розв’язаннях можна побачити умови завдань з їх результатами, які віднесені до таких напрямків як: «Практичні тренінги», «Контроль теоретичних знань» та ін. Готові домашні завдання — гдз Зошит для лабораторних робіт Фізика 7 клас Божинова НОВА ПРОГРАММА 2015 доступне онлайн тільки на сайті GDZUA.ORG Вирішення домашнього завдання з предмету Фізика — 7 Клас стало набагато простішим.

Відтепер щоб перевірити рівень власних знань з Зошит для лабораторних робіт Фізика 7 клас Божинова НОВА ПРОГРАММА 2015, можна просто скористатись даним електронним посібником і звірити правильність розв’язання завдання. Вам більше не доведеться витрачати кошти на купівлю книжок з ГДЗ просто скористайтесь вище вказаним електронним посібником з ГДЗ онлайн і. Ви тут: Home ГДЗ Фізика Гдз до зошита з лабораторних робіт з Фізики 7 клас Мишак. Гдз до зошита з лабораторних робіт з Фізики 7 клас Мишак. Деталі. Категорія: Гдз Останнє оновлення: 10 жовтня 2015. Автор: Super User. Відповіді до зошита з лабораторних обіт з фізики, автор: Мишак Ю.М., Сиротюк.Д. Новая программа. Видавництво «Генеза». 2015. Зошит для лабораторних робіт Фізика 7 клас Кірюхіна 2015 — Нова програма. Відповіді до зошита. Відповіді до лабораторних робіт. 2016-09-12. gdz.in.ua. Попередня Алгебра 7 клас Мерзляк, Полонський Наступня Робочий зошит Англійська мова 7 клас Павлюк.

ПРЕДМЕТИ. Алгебра ГДЗ к учебнику тут можно скачать здесь.

ГДЗ к лабораторным работам.

1 2 3 4 5 6 7. Упс! Какое-то из ваших приложений или расширений браузера ломает код сайта. Зошит для лабораторних робіт з фізики. 1.1. Інструкція з охорони праці поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час проведення лабораторних і практичних робіт у кабінеті фізики. 1.2. Інструкцію розроблено на основі державного нормативного акту про охорону праці „Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики загальноосвітніх навчальних закладів” затвердженого наказом Держнаглядохорони праці України від 16.11.98 №220 ДНАОП 9.2.30-1.04-98. 5.2. У разі виникнення нещасного випадку (термічного опіку, травми осколками скла тощо) треба надати першу медичну допомогу згідно інструкції, і у разі необхідності негайно викликати швидку допомогу. Шлях, пройдений кулькою зі стану спокою, дорівнює, звідки прискорення. Прискорення обчислимо для середнього значення шляху та середнього значення часу. Отже.

2. Одночасно з пуском кульки включаємо секундомір. Помічаємо час t до удару кульки по циліндру, встановленому в кінці жолоба.

Похибку часу взято двічі, бо час підноситься до квадрату. △ s і △ t – похибки використовуваних засобів вимірювання. Їх беруть рівними половині ціни поділки шкали засобу вимірювання.

s сер і t сер – середні значення шляху і часу. Абсолютна похибка →. Тоді значення прискорення, обчисленого за результатами досліду, запишеться у такому вигляді а = а сер △. Висновок : __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________.

Мета: сформувати експериментальні навички учнів, виховувати акуратність під час проведення експериментів, розвивати логічне мислення та вміння робити висновки. Підвісьте важок до динамометра, рівномірно пере­міщуйте його спочатку горизонтально, потім верти­кально. Спостерігайте, чи змінюється вага тіла. 1. Закріплюємо важіль на штативі і зрівноважуємо його у горизонтальному положенні за допомогою розміщених на його кінцях пересувних гайок (див. рис). 3. Прикріплюємо до другого плеча у довільному місці важеля динамометр і визначаємо силу, яку слід прикласти до важеля, щоб він був у рівновазі. Висновок :_______________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________. За яких умов тіла, що мають закріплену вісь обертання, знаходяться у рівновазі? __________________________________________________________________________ ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________. Мета: дослідити, як змінюється об’єм тієї самої маси газу (при сталій температурі) при зміні тиску, і встановити співвідношення між цими величинами. 40 см) з водою; скляна трубка завдовжки 40 — 50 см, закрита з одного кінця; вимірюваль­на лінійка з міліметровими поділками; штатив для кріплення трубки і лінійки; барометр-анероїд БР-5Якщо в газі відбуваються якісь процеси, то звичайно змінюються всі три його параметри: тиск, об’єм, температура (р, V, Т). Рівняння стану газу для них легко дістати з рівняння Клапейрона, вважаючи один із параметрів сталою величиною. Ізопроцеси, які відбуваються за сталої температури, називаються ізотермічними. Якщо в рівнянні стану (1) вважати Т = const, права частина рівняння буде величиною сталою: pV = const (2). Закон Бойля-Маріотта, або рівняння стану іде­ального газу при ізотермічному процесі, означає: добуток тиску даної маси газу на об’єм, що його займає газ за сталої температури, є величиною сталою. На рис. зображено прилад для експеримен­тального вивчення закону Бойля-Маріотта. Прилад складається зі скляної трубки (1) і висо­кої скляної посудини (2) з водою. Один кінець трубки закритий гумовим корком або запаяний, а другий – відкритий. Відкритим кінцем трубка занурена в посудину з водою. У трубці є замкнутий стовпчик повітря. Якщо у воду, налиту у високу скляну посудину, опустити відкри­тим кінцем трубку, то повітря в ній перебуватиме під тиском. Для спрощення розрахунків атмосферний тиск і тиск стовпчика води доцільно вимірювати в міліметрах ртутного стовпчика. Густи­на води у 13,6 раза менша за густину ртуті, тому стовпчик води заввишки h мм створює тиск, що дорівнює тиску стовпчика ртуті заввишки мм. Об’єм (V) повітря в трубці: V = S ∙ l, де l — довжина стовпчика повітря, мм; ∙ Ѕ∙ l = const, або, оскільки площа поперечного перерізу трубки скрізь однакова, ∙ l = = c ′, де с і с′ — сталі величини. Скласти прилад, поданий на рис. Потім, занурюючи чи піднімаючи трубку, виміряти довжину стовпчика повітря в трубці l і різницю рівнів води h у трубці і посудині. При виконанні роботи глибину занурення трубки регулюють пересуванням затискача з держаком уздовж стояка штатива. 4. Для кожного досліду обчислити добуток тиску та об’єму і знай­ти середнє значення цього добутку: c = ∙ l (враховуючи, що площа поперечного перерізу трубки стала, чис­лове значення l можна взяти за значення V в умовних одиницях). Абсолютна похибка: ∆ с сер = с сер – с, де с сер — середнє значення трьох результатів. Результат обчислень записується в загальному вигляді так: с = с сер ± ∆с сер (зробіть це для одного із трьох дослідів) Відносна похибка: ε = ∙100 %, де с сер – середнє значення; ∆ с сер – абсолютна похибка. Мета: ознайомитися з експериментальними методами визначення відносної вологості повітря за допомогою таблиці «Тиск насиченої водяної пари при різних температурах» та психрометричної таблиці. Обладнання: термометр лабораторний; хімічна склянка; посудина з водою кімнатної температури; посудина зі шматочками льоду; клаптик тканини (марля); нитка. 5. У момент, коли поверхня склянки над водою потьмяніє (з’явиться конденсат водяної пари), виміряйте темпера­туру t p води у склянці. 7. Оскільки тиск р водяної пари в повітрі при проведенні досліду не змінився, то можна стверджувати, що р н. р. = Мета: експериментально дослідити деформацію розтягу та визначити жорсткість тіла; ознайомитись із вимірюванням модуля пружності матеріалу, з якого виготовлене тіло. Обладнання : штатив з муфтою і затискачем; гумова смужка завдовжки 20 — 30 см з дротяною петлею на кінці (або з гачком); набір тягарців масою по 100 г з гачками; лінійка дерев’яна з поділками; штангенциркуль (або мікрометр).

Деформація розтягу характеризується абсолютним (∆ l) і віднос­ним видовженням (ε): ∆ l = l — l 0 ; (1) ε = ; (2), де l — довжина тіла після розтягу; l 0 — довжина тіла до розтягу. Розрахункова формула для гумової смужки прямокутного перерізу така:, (3) де а — ширина перерізу гумової смужки; b — довжина поперечного перерізу гумової смужки, m – маса гирьок підвішених до гумової смужки, а для круглої гумової смужки, (4) де d — діаметр поперечного перерізу гумової смужки. Для вимірювання діаметра гумової смужки використайте штангенциркуль(мікрометр). За допомогою штангенциркуля виміряти ширину а і товщину b поперечного перерізу (для зразка прямокутного перерізу) або тричі виміряти діаметр d у різних місцях гумової смужки (для зразка круглого перерізу). Підвісити до гумової смужки один тягарець. Номер поділки шкали (від точки підвісу) проти показника вважати за початок відліку видовження гуми (тобто не враховуючи першого підвішеного тягарця). 6. Визначити абсолютне видовження ∆ l = l — l 0 гуми та відношення абсолютного видовження ∆ l до деформуючої сили F для кожного навантаження. де ∆ F, ∆ l 0, ∆ a, ∆ b, ∆(∆ l) — абсолютні похибки вимірювань (візьміть значення половини ціни поділки шкали приладу яким вимірювали) ; Якщо для дослідів взяти гумову смужку з більшим поперечним перерізом, то чи зміниться значення модуля пружності? А якщо смужка буде довша? Висновок : ________________________________________________________________ _____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________. Інструкцію розроблено на основі державного нормативного акту про охорону праці. „Правил безпеки під час проведення навчально-виховного процесу в кабінетах (лабораторіях) фізики загальноосвітніх навчальних закладів” затвердженого наказом Держнаглядохорони праці України від 16.11.98 №220 ДНАОП 9.2.30-1.04-98. 3.Склавши коло, уважно перевірте надійність кріплень провідників. Не виконуйте перемикань в колі при ввімкненому джерелі живлення. 3.9. Виявивши несправність в електричних пристроях, що перебувають під напругою, негайно вимкніть джерело струму і повідомте про це вчителя. 5.2.2 Якщо вимкнути установку доволі швидко неможливо, необхідно прийняти інші захо­ди по звільненню потерпілого від струму. Надаючий допомогу не повинен дотор­куватись до відкритих ділянок тіла потерпілого і повинен пильнувати за тим, щоб са­мому не вступити в контакт з струмопровідною частиною. 5.2.Якщо після вивільнення від дії струму потерпілий перебуває в непритомному стані, досить забезпечити йому доступ свіжого повітря і дати понюхати нашатирний спирт. При електричному ударі слід негайно зробити штучне дихання. 5.2.У разі виникнення нещасного випадку (отруєння, хімічного чи термічного опіку, травми осколками скла тощо) треба надати першу медичну допомогу згідно інструкції, і у разі необхідності негайно викликати швидку допомогу.

У разі виникнення нещасного випадку (травми) треба надати першу медичну допомогу згідно інструкції, і у разі необхідності негайно викликати швидку допомогу. Мета: закріпити вміння складати електричне коло, вимірювати силу струму, напругу, регулювати силу струму в колі реостатом; навчитися вимірювати ЕРС і внутрішній опір джерела струму; ознайомитись із залежністю напруги від струму для даного джерела. Для визначення внутрішнього опору складається схема, подана на рис.

На цій схемі з’єднані послідовно: джерело струму ε, рео­стат, ключ К і амперметВнутрішній опір джерела струму r можна ви­значити з закону Ома для повного кола, вимірявши напругу на резисторі відомого опо­ру R, підключеному до джерела. Замкнути ключ К і за допомогою реостата відрегулювати силу струму так, щоб стрілка амперметра зупинилася навпроти цілої поділки шкали амперметра. Виміряти значення сили струму І і напруги U на зовнішній ділянці кола. Вимірювання провести декілька разів (3-5), щоразу змінюючи опіОбладнання: напівпровідниковий діод, джерело постійного струму напругою до 4,5 В; лампочка розжарення напругою 2,5-3,5 В на підставці; вольтметр; міліамперметр; мікроамперметр ; вимикач, з’єднувальні провідники. Складіть електричне коло за схемою, зображеною на рис. Зверніть увагу на світіння лампочки під час замикання кола. Не розми­каючи коло, закоротіть діод провідником, як показано на схемі пунктиром. Опишіть спостережуване явище: Вимкніть вимикач і поверніть діод на 180°. Замкніть коло. Зверніть увагу на світіння лампочки. Замкніть діод провідником. Проаналізуйте, що змінилось у порівнянні з попе­реднім дослідом: Зробіть висновок, звернувши увагу на те, як напівпровідниковий діод проводить постійний струм та як пов’язані між собою полярність вмикання джерела струму, напрям стрілки на корпусі діода та світіння лампочки. Складіть коло для вимірю­вання прямого струму діода за схемою, зображеною на рис. Зверніть увагу на по­лярність увімкнення діода та вимірювальних приладів. Змініть полярність увімкнення діода. Замість мілі­амперметра увімкніть мікроамперметПоступово збільшуючи напругу на діоді, записуйте до таблиці показання зворотного струму з мікроамперметра. Мета: спостерігати виникнення індукційного струму у замкненому контурі, який знаходиться у спокої у змінному магнітному полі;впевнитися на досліді у залежності напрямку індукційного струму від характеру зміни магнітного поля. Замкнувши ключ, змінювати струм у колі другої котушки, рухаючи повзунок реостату. Спостерігати за відхиленням стрілки гальванометра. Мета: дослідити залежність періоду коливань маятника від амплітуди коливань, маси кульок (чи інших тягарців) та довжини маятника. Обладнання : дві кульки (чи інші тягарці) відомої, але різної маси; штатив з муфтою і лапкою; нитка;лінійка з міліметровими поділками; секундомір або годинник. Установіть штатив з кільцем на парті і виготовте математичний маятник такої довжини, щоб кулька масою т 1 знаходилася на відстані 2см від її по­верхні. Відхиліть маятник на невеликий кут і відпустіть його. Увімкніть секундомір, коли маятник перебу­ває в одному з крайніх положень. Обчисліть період коливань математичного маятника за результатами досліду та за формулою періоду ко­ливань математичного маятника: 9. Визначте період коливань маятника, не змінюючи його масу, але змінюючи довжину маятника. Дослід виконайте для двох різних довжин маятника, повто­ривши пункти 3 – 6 порядку виконання роботи. Чергування максимумів і мінімумів коливань нази­вається інтерференційною картиною, а явище підсилення коливань в одних точках середовища, де поширюються хвилі, і послаблення в інших, яке є результатом накладання одна на одну хвиль однакової довжини, а отже, однакової частоти, називається інтерферон-цією хвиль. Стійка інтерфе­ренційна картина спостерігається лише під час накладання когерентних хвиль. Якщо оптична різниця ходу хвиль у да­ній точці дорівнює парному числу півхвиль монохроматич­ного світла, то в точці спостерігається підсилення коливань (максимум), якщо непарному — послаблення (мінімум). Дифракція світлових хвиль — це відхилення від пря­молінійного поширення хвиль або огинання перешкод. Яви­ще дифракції спостерігається також під час проходження світла крізь малі отвори та вузькі щілини. Ретельно протріть скляні пластинки, капніть трохи води, складіть їх разом і стисніть пальцями. Розгляньте пластинки у відбитому світлі на темному фоні. Послаблюючи або посилюючи натискання на скляні пластинки, спостерігайте за зміною форми та розташування інтерференційних смуг. Зарисуйте інтерференційну картину. Опустіть дротяну рамку в мильну воду і обережно ви­тягніть (або візьміть соломинку і випустіть мильну буль­башку). Зарисуйте інтерференційну картину в мильній плівці, зверніть увагу на відстань між смугами у верхній і нижній частинах плівки. Поясніть це явище. Зблизьте дві пластмасові лінійки так, щоб, дивлячись крізь вузьку щілину між ними на лампу, побачити систему чорних смуг. Зарисуйте ці смуги. У гладенькій фользі тонкою голкою проколіть два отво­ри на відстані 1 см один від одного. Дивлячись на світло лампи крізь фольгу, зарисуйте утворену картину. Назвіть і поясніть це явище. Мета: навчитися спостерігати через спектроскоп прямого зору або двохтрубний спектроскоп світло, яке випромінюється розжареними твердими і газоподібними тілами. Обладнання: спектроскоп прямого зору (або двохтрубний спектроскоп), електрична лампа на підставці, джерело струму, реостат, ключ, люмінесцентна лампа, спектральні трубки, прилад для запалювання спектральних трубок, азбестові гроти насичені розчином кухонної солі, мідного купоросу, кольорові світлофільтри, спиртівка. Світло — це електромагнітні хвилі, які випромінюються під час прискореного руху заряджених частинок. Ці частинки входять до атомів з яких складається речовина. Згідно з теорією Бора атоми перебувають у особливих стаціонарних станах, в яких вони не випромінюють енергію, але якщо атому надати певну порцію енергії, то він перейде із стаціонарного стану з меншою енергією Е к у стаціонарний стан з більшою енергією Е п. У збудженому стані атом довго пребувати не може і тому швидко повернеться у початковий стан, випромінивши раніше одержану порцію енергії. При цьому частота випромінювання виражається формулою:  =(E n -E k)/h (1). Отже атоми народжують світло лише після їх збудження. Сукупність монохроматичних променів, що входять до складу світла, яке випромінюється атомами, називають спектром. Найбільшу частоту має фіолетове світло, а найменшу — червоне. Якщо пропустити складне світло через щілину і через тригранну призму, то внаслідок того, що показник заломлення залежить від частоти світла, промені різного кольору заломлюються під різними кутами. На екрані одержимо зображення щілини з яскравим чергуванням кольорів. Світло розжареного твердого тіла має неперервний спектр, атомарного газу -лінійчастий спектр, молекулярних сполук — смугастий спектДля спостереження за спектрами використовують спектроскоп прямого зору (мал. 1) або двохтрубний спектроскоп (мал. 2) Продовжити спостереження нитки, зменшуючи її розжарення з допомогою реостату. Спостерігати за зменшенням яскравості спектру та поступовим зникненням його складових кольорів. Через щілину спектроскопа спостерігати спектр газу; відмітити характерні для нього кольорові лінії та порядок їх розміщення і зарисувати спектЯкі характеристики світла (частота, довжина хвилі, швидкість, колір) змінюються при переході з одного середовища в інше, а які не змінюються? Чому, пропускаючи вузький пучок світла через призму, одержують спектр? Чи одержимо спектр, пропускаючи світло через плоскопаралельну пластинку? Лабораторна робота № 1Спостереження спектрів випромінювання різноманітних речовин за допомогою спектроскопа 4

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

криптопро pdf 2 0 серийный номер

бізнес-курс англійської мови і.с.богацький н.м.дюканова 1998

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна

dasan h660rw инструкция на русском

збірник задач за 10 клас з фізики римкевич