мон підручники інформатики 5 клас у 2021-2022 н р
Гдз біологія котик тагліна 2021-2022 н у інформатики підручники мон 5 р клас готові домашні завдання 3 класс англійська мова алла несвіт.
Методичні рекомендації щодо викладання інформатики у 2020/2021 н.р. У 2020/2021 навчальному році вивчення інформатики у основній і старшій школі закладів загальної середньої освіти здійснюватиметься за типовими освітніми та навчальними програмами: Технологічна та інформатична освітні галузі. Інтегрований курс «Дизайн і технології». Інформатика (за програмою Савченко О.Я.) –. 27-30. Природнича, громадянська та історична, соціальна і здоров’язбережувальна, технологічна та інформатична освітні галузі. Інтегрований курс «Я досліджую світ» (за програмою Шияна Р.Б.) –.
38-42. Методичні рекомендації щодо викладання інформатики, актуальні в 2020/2021 н.р. 9 клас. У 2020/2021 навчальному році за новою навчальною програмою з інформатики, призначеною для учнів, що вивчали інформатику у 2-4 класах, вперше вчитимуться учні 9 класів. Вони вивчатимуть 5 розділів: «Програмне забезпечення та інформаційна безпека», «3D-графіка», «Опрацювання табличних даних», «Бази даних. Системи керування базами даних» і «Алгоритми та програми». У першому розділі «Програмне забезпечення та інформаційна безпека» учні завершують вивчення загальних основ інформаційних технологій. На рівні понятійного апарату вивчаються принципи роботи операційної системи. Велика увага приділяється питанням інформаційної безпеки та авторського права. В учнів необхідно сформувати розуміння основних загроз під час роботи з комп’ютерними системами як з технічної, так і з соціальної точки зору, та засобів їх уникнення. У діяльнісній складовій теми «Стискання та архівування даних» передбачено використання архіваторів, а у знаннєвій — розуміння принципів стиснення даних. Два найважливіших принципи базуються на кодуванні повідомлень із урахуванням повторюваності символів та відмінностей у частоті їх появи. Для усвідомлення цих принципів учні повинні розуміти, що являє собою кодування даних, яке вивчалося у 8 класі. Отже, повторенню розділу «Кодування даних» слід приділити увагу. Розділ «3D-графіка» вперше включено в основний курс інформатики, що пояснюється стрімким розвитком технологій, де тривимірна графіка застосовується, насамперед, для тривимірного друку. Загальною метою вивчення цієї теми є як розвиток в учнів просторової уяви (необхідної, зокрема, для успішного вивчення стереометрії у 10-11 класах), так і формування в них розуміння структури та базових принципів маніпулювання тривимірними графічними об’єктами, достатнього для подальшого самостійного вивчення більш складних технік. Рекомендованим базовим програмним забезпеченням є вільнопоширювана програма Blender з відкритим вихідним кодом.
Деякі програми пропрієтарних операційних систем дають змогу виконати більшість, але не всі вимоги навчальної програми (зокрема, не мають можливості оперувати окремими вершинами, ребрами та гранями об’єктів).
Якщо заклад освіти обладнано відповідним апаратним забезпеченням, рекомендується виконувати тривимірний друк моделей, створених учнями під час вивчення цього розділу. Останні три розділи пов’язані наскрізною змістовою лінією, яку можна назвати «робота з наборами однотипних об’єктів». Традиційно електронні таблиці розглядаються як набори клітинок із даними. Така інтерпретація передбачалася в першій частині розділу «Опрацювання табличних даних», що вивчався в 7 класі, а також доречна під час вивчення певного матеріалу з однойменного розділу 9 класу, такого як абсолютні та мішані посилання, функції, діаграми та умовне форматування. Серед логічних функцій обов’язково опрацювати функцію IF, а також логічні функції AND, OR і NOT. Для успішного вивчення цього матеріалу варто актуалізувати знання, здобуті з розділу «Алгоритми та програми» в попередніх класах, адже умовні оператори в програмуванні вивчалися ще з початкової школи, а складені умови – у 8 класі. Мінімальний набір обов’язкових до вивчення математичних та статистичних функцій складається з функції SUM та AVERAGE, однак рекомендовано також освоїти роботу з функцією COUNTIF, оскільки за її допомогою в табличному процесорі розв’язується задача обчислення кількості елементів, що задовольняють певній умові — одна з ключових задач у розділі «Алгоритми та програми» в 9 класі. Також, якщо в цій темі учні працюватимуть з рядковими величинами, рекомендуємо звернути увагу на текстові функції табличного процесора. Крім того, звертаємо особливу увагу на зазначену в навчальній програмі ціннісну складову «обґрунтовує вибір типу діаграми для подання набору даних», яку учень повинен набути під час вивчення даної теми. Підкреслимо, що під час вивчення діаграм найважливішими є не практичні навички їхньої побудови, а 1) уміння коректно інтерпретувати дані, подані в графічному вигляді, та 2) уміння добирати найбільш доречну діаграму для подання певного набору даних. Наприклад, для порівняння швидкостей кількох моделей автомобілів не доцільно будувати секторну діаграму, хоча вона цілком доречна для, наприклад, відображення складу населення певного регіону. Рекомендуємо присвячувати інтерпретації та вибору типу діаграм окреме навчальне заняття, яке може проходити навіть у «безкомп’ютерній» формі. Також доцільно пояснювати учням алгоритм, за яким для певного набору даних можна зробити вибір на користь графіка, гістограми, секторної чи точкової діаграм. Важливим є те, що електронну таблицю можна розуміти також як набір рядків, у кожному з яких містяться відомості про певний об’єкт. Ці об’єкти однотипні, оскільки складаються з однакового набору параметрів, яким відповідають стовпці таблиці. На практиці електронні таблиці найчастіше використовують саме в такому розумінні. Це різноманітні каталоги, розклади руху, електронні щоденники тощо. Така інтерпретація передбачає виконання операцій не з окремими клітинками, а з цілими рядками, і для цього в табличному процесорі передбачені спеціальні засоби: фільтрація, сортування, обчислення підсумкових характеристик. Важливо, щоб учень усвідомлював «об’єктну природу» більшості електронних таблиць, що й передбачено у знаннєвій та ціннісній складових у відповідному розділі навчальної програми. Щойно описане тлумачення табличних даних стає єдино можливим, коли йдеться про реляційні бази даних.
Електронна таблиця-каталог фактично є однотабличною реляційною базою даних і цей факт полегшує перехід до вивчення складного розділу «Бази даних. Системи керування базами даних». У 9 класі цей розділ має пропедевтичний характер. Метою його вивчення є підготовка учнів до більш ґрунтовного опанування технологій у 10-11 класах та виконання вимог Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2011 № 1392, на основі якого розроблялася навчальна програма. У 9 класі в цьому розділі йдеться навіть не про створення цілісного уявлення про технологію баз даних, а про засвоєння кількох фундаментальних понять: таблиця, поле, запис, ключ, тип даних, та простих операцій над відповідними об’єктами. По суті це ті ж операції, що й над однотипними об’єктами в електронній таблиці: додавання, видалення, фільтрація, сортування тощо. Навчальна програма безпосередньо не вказує на необхідність створення учнями багатотабличних баз даних і роботи з ними, а така фундаментальна концепція, як зв’язок між таблицями у програмі не зазначається. Однак, якщо обмежуватися лише однотабличними базами даних, важко сформувати таку ціннісну складову, як «усвідомлює переваги використання баз даних в інформаційних системах», оскільки переваги однотабличної бази даних над електронною таблицею незначні. Тому рекомендується пояснювати учням деякі принципи функціонування технології на прикладі вже готових багатотабличних баз даних та/або самостійно створювати просту двотабличну базу даних, яка, наприклад, може містити інформацію про такі сутності як «учень» і «школа», що пов’язані зв’язком «один-до-багатьох». У 9 класі не рекомендується моделювати зв’язки на схемі даних за допомогою системи управління базами даних, однак варто пояснити учням, що об’єкти з різних таблиць взаємопов’язані, і опрацювати створення найпростішого зв’язку за допомогою засобів автоматизації, таких як майстер підстановок (наприклад, у таблиці «Учні» можна створити додаткове поле, де вказуватиметься № школи, і зв’язувати учнів зі школами, заповнюючи це поле значеннями). У такій простій двотабличній базі учні можуть створювати двотабличні запити на зразок «Відобразити інформацію про школу учня (ПІБ)». Алгоритмічна складова технології опрацювання наборів однотипних об’єктів опановується в розділі «Алгоритми та програми». Важливо, щоб учні засвоїли сутність операцій, які вони програмуватимуть, під час вивчення попередніх двох розділів. Так, для обчислення підсумкових величин призначені статистичні функції табличного процесора, а пошук у масиві за певними критеріями — це фільтрація. Також важливе місце займає в базах даних та електронних таблицях операція сортування.
Зауважимо, що в діяльнісній складовій розділу не зазначено створення й опис мовою програмування алгоритмів впорядкування масиву, однак у знаннєвій складовій зазначено, що учень описує принаймні один такий алгоритм. Отже, учні повинні розуміти сутність одного з найпростіших методів сортування, наприклад методу вставки чи «бульбашкового» методу, однак реалізовувати саме сортування достатньо в табличному процесорі, базах даних чи за допомогою бібліотечної функції sort, яку передбачено в багатьох мовах програмування. Потрібно виділити, що задача сортування масиву має суттєве значення для розвитку алгоритмічного мислення учнів і цим не варто нехтувати навіть якщо учні не програмують цього алгоритму.
Важливіше не запрограмувати, а вигадати алгоритм. Так, шикування за зростом може допомогти учням вигадати алгоритм впорядкування масиву, якщо в цьому процесі вони послідовно виконують кілька простих дій, а потім пробують пояснити застосовану «методику». Щодо викладання інформатики у 5-8 класі залишаються чинними методичні рекомендації 2017-2019 років для учнів, що вивчали інформатику у 2-4 класах.
10-11 класи. Рівень стандарту. Профільний рівень. Реалізація змісту освіти в 10-11 класах, визначеного Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, відповідно до навчальних планів типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти ІІІ ступеня, затвердженої наказом МОН від 20.04.2018 № 408 (у редакції наказу МОН від 28.11.2019 № 1493), забезпечується в тому числі й вивченням «Інформатики» як вибірково-обов’язкового предмета. Щодо викладання інформатики у 10 (11) класі на рівні стандарту як вибірково-обов’язкового предмета та профільному рівні діють методичні рекомендації 2018-2019 років. Організація діяльності на уроках інформатики. Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності в кабінеті інформатики здійснюється відповідно до Положення про організацію роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності учасників освітнього процесу в установах і закладах освіти, затвердженого наказом МОН від 26.12.2017 № 1669, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 23.01.2018 за № 100/31552. Організація освітнього процесу визначається освітньою програмою закладу освіти (щодо змісту, тривалості і взаємозв’язку навчальних предметів тощо, логічної послідовності їх вивчення, форм організації освітнього процесу), вимогами санітарного законодавства, а також наказом МОН від 20.02.2002 № 128 «Про затвердження Нормативів наповнюваності груп дошкільних навчальних закладів (ясел-садків) компенсуючого типу, класів спеціальних загальноосвітніх шкіл (шкіл-інтернатів), груп продовженого дня і виховних груп загальноосвітніх навчальних закладів усіх типів та Порядку поділу класів на групи при вивченні окремих предметів у загальноосвітніх навчальних закладах», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 06.03.2002 за № 229/6517, щодо наповнюваності груп. Використання неліцензійних примірників програмного забезпечення забороняється. Допускається використання програмного забезпечення лише на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного відповідно до законодавства у сфері авторського права і суміжних прав, із дотриманням вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» до користувацьких інтерфейсів комп’ютерних програм.
Мінімальні вимоги безпеки та захисту здоров’я педагогічних працівників під час здійснення роботи, пов’язаної з використанням екранних пристроїв незалежно від їхнього типу та моделі встановлюються Вимогами щодо безпеки та захисту здоров’я працівників під час роботи з екранними пристроями, затвердженими наказом Міністерства соціальної політики України від 14.02.2018 № 207, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 25.04.2018 за № 508/31960. Сайт вчителя інформатики Григоренка Сергія Васильовича. ПІДРУЧНИКИ «ІНФОРМАТИКА 8 КЛАС» 2021 РІК (ФРАГМЕНТИ) Підручник «Інформатика. 8 клас» Йосиф Ривкінд, Тетяна Лисенко, Людмила Чернікова Підручник «Інформатика. 8 клас» Наталія Морзе, Ольга Барна Підручник «Інформатика. 8 клас» Олена Бондаренко, Василь Ластовецький Підручник «Інформатика. 8 клас» Ольга Коршунова, Ігор Завадський, Зоряна Стасюк Підручник «Інформатика. 8 клас» Ольга Казанцева, Ірина Стеценко Підручник «Інформатика. 8 клас» (профільний рівень) Віктор Руденко, Наталія Чечич. ЕЛЕКТРОННІ МАТЕРІАЛИ (ФАЙЛИ-ЗАГОТОВКИ) ДО ПІДРУЧНИКА «ІНФОРМАТИКА. 7 КЛАС». Н МОРЗЕ ТА ІН. (2020 РІК) Файли-заготовки до виконання завдань, тренувальних вправ та практичних робіт за підручником «Інформатика. 7 клас». Морзе та ін. 2020-2021 навчальний рік. ВІТАЄМО! 12 грудня 2020 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформатики серед учнів 10-11 класів, в якій прийняли участь учні Білокуракинської ЗОШ №1.
Переможцями стали наступні учні нашої школи: 11 клас: І місце — Рюмін Владислав 10 клас: І місце — Шевченко Костянтин. 5 грудня 2020 року відбувся ІІ етап Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій, в якій прийняли участь учні Білокуракинської ЗОШ №1, які зайняли наступні місця: 11 клас: І місце — Бугаренко Владислав; 10 клас: І місце — Овчаренко Вероніка; 9 клас: І місце — Ковтун Артем; 8 клас: І місце — Васильченко Данііл. КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ. ІНФОРМАТИКА (У КУРСІ “Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ”) 3 КЛАС (35 ГОДИН). ПРОГРАМА О.Я. САВЧЕНКО. 2020. Календарно-тематичне планування. Інформатика (у курсі “Я досліджую світ”) 3 клас (35 годин). Програма О.Я. Савченко. За навчальною програмою нової української школи, починаючи з 2020-2021 н.р. (До підручника «Я досліджую світ» 3 клас) Автори : Грущинська, І, Хитра, З.
М. (Частина 1); Морзе, Н, Барна, О (Частина 2) Автори : Корнієнко М., Крамаровська. М., Зарецька І. Т. ІНФОРМАТИКА 7 КЛАС (35 ГОДИН). 2020 РІК. Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 7 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) ІНФОРМАТИКА 9 КЛАС (70 ГОДИН). Календарно-тематичне планування уроків інформатики в 9 класі за новою програмою 2017 року, починаючи з 2020-2021 н.р. (Для учнів, які вивчали інформатику в 2-4 класах) Завдання І етапу Всеукраїнської учнівської олімпіади з інформаційних технологій 2020-2021 н.р. (8-11 класи) Завантажити завдання та файли до них. Завдання 1. Word (15 балів) На першій сторінці документа створіть листівку з оповіданням Василя Сухомлинського відповідно до зразка та наведених нижче критеріїв. Розмір сторінки А5 (1,5 бали). Альбомна орієнтація (1,5 бали). Між словами в тексті потрібно видалити зайві пропуски (4 бали). Зображення відповідно до зразка в лівій частині сторінки (5 балів). Заголовок та текст відповідно до зразка в правій частині сторінки (3 бали). Завдання 2. Excel (18 балів) Плануючи закупитися цукерками та печивом на новорічний стіл Андрій вирішив створити електронну таблицю для полегшення обрахунків. Щоправда йому забракло знань для цього. Допоможіть Андрію досягти поставленої мети. Форматування таблиці відповідно до зразка (3 бали). Вид солодощів (цукерки або печиво) обирається з випадаючого списку (4 бали). Вартість усіх цукерок та печива обраховується автоматично. Будь-які зміни ціни або ваги призводять до автоматичного переобчислення даних в клітинці F 13 (3 бали). У клітинку J2 вказується наявна сума грошей (яку можна витратити на покупку солодощів). Якщо вартість цукерок та печива менша за наявну суму в клітинку J3 має виводитися напис «Грошей вистачить» (2 бали), якщо ж вартість перевищує наявну суму грошей, в даній клітинці відображається текст «Даної суми недостатньо» (2 бали).
Для напису «Грошей вистачить» у клітинці J3 автоматично встановлюється заливка зеленого кольору із зеленим текстом (2 бали), для напису «Даної суми недостатньо» автоматично встановлюється заливка червоного кольору із червоним текстом (2 бали). Завдання 3. PowerPoint (15 балів) Наявність усіх графічних об’єктів відповідно до зразка (5,5 балів) та текстового напису (1,5 балів). У режимі показу при натисканні на синю кнопку вона змінює колір на зелений (2 бали), засвічуються ліхтарі (2 бали) і починає мигати гірлянда (3 бали). Натискання кнопкою миші поза вказаними об’єктами не викликає ніяких подій (1 бал). Блог інформатика. Сторінки. Інформатикам. Вот ТУТ нашла электронный вариант давно купленной книжки Лещук Р.И.
Все уроки информатики 5 класс. Кому надо, переходите по ССЫЛКЕ и скачивайте. allinf.at.ua/ — сайт для інформатиків. Підтримка тих, хто навчає за підручниками інформатики у 9-11 та 5 класах школи за підручниками авторського колективу Ривкінд Й.Я., Лисенко Т.І., Чернікова Л.А., Шакотько.В. Веб-сервисы в образовании — Н а этой страничке cобраны в группы сервисы и Интернет технологии WEB 2.0 которые можно эффективно использовать в образовательной деятельности и не только. Все эти Интернет — сервисы работают онлайн и не требуют оплаты за своё использование. ! Учителям информатики, которые имеют персональный сайт — Вам будет интересно проверить тошноту (без стоп слов) страниц Вашего сайта. Это не опечатка, а современный термин проверки читаемости Вашего текста на сайтах; этот показатель не должен превышать 4 процента. Если интересно, что это такое, заходим на эту страницу. А если хотите проверить тошноту, то Вам тут почитать надо.
🙂 Сайт-портфолио Кравчук Г.- багато розробок з інформатики вчителя Кравчук Галини Тимофіївни, вчителя математики та інформатики спеціалізованої загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 8 м. Хмельницького. Сайт вчителів інформатики. Сайт створено з метою полегшити роботу вчителю інформатики україномовної школи по накопиченню навчально-методичної та програмної бази кабінету інформатики. Інформатик. В се для вчителя інформатики — сайт Бройченко.Г. Багато корисних та необхідних для вчителя інформатики матеріалів. Методическая копилка учителей информатики — Образовательно-информационный ресурс для учителей информатики, учащихся и всех-всех, кто интересуется ИОрганизационные, методические и нормативные документы, лабораторно-практические работы (комплекс занятий по MS Word, MS Excel, MS Access, MS PowerPaint, Paint, Move Maker и др. прикладным программам), лекции,конспекты, дидактический материал, занимательная информатика, экзамен, проектная деятельность, презентации. Все в свободном доступе. Без регистрации. Informatik.kz — это сайт для тех, кто изучает и преподает информатику. Здесь Вы найдёте подробную информацию по таким темам как курсовые и дипломные работы, программирование на языках Pascal и Delphi, хитрости и тонкости организации порядка в Ваших компьютерных классах. Кроме того на сайте представлены тесты по информатике и другим предметам, руководства и учебники по изучению языков программирования и web-дизайна, компьютерные программы. interneturok.ru/ — хороший росийский сайт, есть раздел по информатике. ВИДЕОУРОКИ от 5 до 11 класса. к/р для слушателей Интересное из мира информатики — страничка учителя информатики Харьковской школы № 42. . Інформатика 3 клас (35 годин). Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом Р.Б. Шияна. (Ч инна з 1 вересня 2020 року). Типова освітня програма початкової освіти (далі типова освітня програма) окреслює рекомендовані підходи до планування й організації закладом початкової освіти єдиного комплексу освітніх компонентів для досягнення учнями обов’язкових результатів навчання, визначених Державним стандартом початкової освіти. Типова освітня програма для 3–4 класів Нової української школи розроблена під керівництвом О.Я. Початкова освіта – це перший рівень повної загальної середньої освіти, який відповідає першому рівню Національної рамки кваліфікацій.
Метою початкової освіти є всебічний розвиток дитини, її талантів, здібностей, компетентностей та наскрізних умінь відповідно до вікових та індивідуальних психофізіологічних особливостей і потреб, формування цінностей; розвиток самостійності, творчості, допитливості, що забезпечують її готовність до життя в демократичному й інформаційному суспільстві, продовження навчання в основній школі.
Коментарі
Дописати коментар