читання 3 клас презентацію карлсон що живе на даху
Терапевтична стоматологія данилевський том 4 клас карлсон даху що 3 живе на презентацію читання аналіз вірша пастернака зимова ніч.
МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ — АСТРІД ЛІНДГРЕН — ГУМОР У ДИТЯЧІЙ ЛІТЕРАТУРІ — СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ. Шведська письменниця Астрід Ліндгрен змалечку була веселою, мала багату уяву, хист до жартів і вигадування цікавих історій. Ставши матір’ю, Ліндгрен розважала своїх дітей різноманітними оповідками і, на прохання доньки, записала одну з них. Згодом цей рукопис отримав першу премію в конкурсі дитячих книжок. Твір був виданий під назвою «Пеппі Довгапанчоха» і мав великий успіх у читачів. На сьогодні його перекладено понад шістдесятьма мовами світу, зокрема й українською. Астрід Ліндгрен — авторка більш як сорока повістей. Є серед них і такі, де дія відбувається у світі, створеному уявою самих героїв, наприклад «Малий і Карлсон, що живе на даху». Для Малого то була важка мить, мамі не сподобалось, що її тюфтельками прикрашають вежу з кубиків, і вона, звичайно, не мала сумніву, що то все зробив Малий. Малий сумно з’їв тюфтельку й заходився збирати розкидані кубики. Тепер про Карлсона не варто було більше й мови заводити. Але без нього в домі здавалось так порожньо, так сумно. Каву завжди пили перед каміном у вітальні. Так було й цього вечора, хоч надворі стояла тепла, ясна погода, а липи на вулиці вже вбралися в зелені листочки.
Малий не любив кави, зате любив сидіти з мамою, татом, з Бетан і Боссе перед каміном, у якому палав вогонь. Хлопець не зразу збагнув, що вона сказала. Звичайно, чому б не заробити двадцять п’ять ере. Але все залежить від того, що за це хоче від нього Бетан. — Двадцять п’ять ере — надто мало, — твердо відповів він. — Тепер усе таке дороге. Як ти гадаєш, скільки, наприклад, коштує п’ятдесятиерова скляночка морозива? — Але ж ти навіть не знаєш, що я від тебе хочу, — сказала Бетан. — Тобі нічого не доведеться робити.
Тобі треба тільки чогось не робити. Малий кивнув головою. Нічого собі вони вигадали. Мама з татом підуть у кіно, Боссе помчить на футбольний матч, а Бетан сидітиме у вітальні і воркуватиме з Пелле! Тільки ти, Малий, зачинися в своїй кімнаті — і за якісь там жалюгідні двадцять п’ять ере! — Чуєте, мамо, — мовила Бетан, — тепер ви самі розумієте, чому я хочу, аби Малий не показувався. Він своїми глузами проганяє кожного, хто приходить до мене. — Щиро казати, дуже хочеться! — гаряче признався Малий. — Раніше вона мала товариша, у якого були страшенно клапаті вуха. Я б дуже хотів поглянути, які вуха в цього. — Знаєш, я теж залюбки поглянув би, — сказав Карлсон. — Стривай, я щось вигадаю! Найкращий у світі вигадник — це Карлсон, що живе на даху. — Ніяких «але», — рішуче перебив його Карлсон. — Якщо ти йтимеш під ковдрою, то побачать ковдру, а не тебе. І якщо я йтиму під ковдрою, мене теж не буде видно.
Сердешна Бетан не побачить мене, який жаль!
Але так їй і треба, хай не буде дурна! ✵ Пригадай смішні випадки зі свого життя і розкажи про них. Спробуй написати гумористичний твір (оповідання чи вірш) про одну із цих пригод. ✵ На другому форзаці подано відомості про авторів, твори яких уміщено в підручнику. Уважно ознайомся з цією інформацією. Намагайся запам’ятати, у якому столітті та в якій країні творив той чи той митець. Зверни увагу на рік і місце народження письменників. ✵ Можливо, у поданому на форзаці переліку авторів ти знайдеш своїх земляків.
Якщо так, то підготуй цікаве повідомлення про їхнє життя й творчість. Наш сайт не претендує на авторство розміщених матеріалів. Ми тільки конвертуємо у зручний формат матеріали з мережі Інтернет які знаходяться у відкритому доступі та надіслані нашими відвідувачами. Якщо ви являєтесь володарем авторського права на будь-який розміщений у нас матеріал і маєте намір видалити його зверніться для узгодження до адміністратора сайту. Дозволяється копіювати матеріали з обов’язковим гіпертекстовим посиланням на сайт, будьте вдячними ми приклали багато зусиль щоб привести інформацію у зручний вигляд. Конспект урока украинского литературного чтения в 3 классе: Астрид Лингрен «Про Карлсона, що живе на даху» створити сприятливі умови для роботи над змістом, аналізом і засвоєнням прочитаного на основі різноманітності, форм, методів і видів роботи; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; розкрити характер дій і вчинків дійових осіб; вчити висловлювати думку про прочитане. Обладнання : виставка книг. Ліндгрен, портрет письменниці, плакат з девізом уроку, творчі роботи учнів (малюнки), «чарівна» паличка, ПК, мультимедійний проектор, указка, мікрофон, роздатковий матеріал. — Кожного дня ми наче відкриваємо нові, чисті сторінки нашого життя. Що ми на них запишемо, залежить від кожного з нас. У наших силах залишити на чистих аркушах цілий список добрих і красивих вчинків та справ. А для того, щоб назвати автора, попрацюйте у парах з олівцями, виконайте завдання під номером 1. «Будиночком» сигналізуйте про закінчення роботи. Завдання № 1. Закресліть у кожному слові однакові голосні і прочитайте ім’я, прізвище шведської письменниці, автора казки про Карлсона. — Пропоную переглянути презентацію про автора, яку мені допомогли створити учні-пошуковці. Вони і допоможуть представити її. (перегляд) — А я вдячна Анатолію, Ганні. Вони принесли користь нам всім. Допомогли створити Презентацію. Це пошукова, творча робота, тому я ставлю вам по 11 балів. — Для того, щоб виразно і правильно прочитати слова головних героїв, пропоную наступне завдання. Прочитайте перші речення очима, а потім із здивуванням, як маленький хлопчик. — Я разом з моїми помічниками прочитаю уривок з казки, але за чарівною паличкою попрошу і вас, діти, читати. І пам’ятайте, з якою інтонацією необхідно читати слова Малюка і Карлсона. За перші три місяці цього року в місті Шахтарську та районі відбулося 20 пожеж, в яких загинуло десятеро людей. А четверо людей загинуло саме через необережне поводження з вогнем. — Тому, дорогенький наш Карлсоне, послухай порад учнів про ті риси, яких тобі треба позбутися, щоб бути справді найвихованішим та найкращим в усьому. Карлсон: Дякую, дякую, я запам’ятаю! Спокійно, тільки спокійно! А чому це все про мене та про мене? Поговорімо про мого найкращого друга Малюка! Карлсон : Молодці, ви зрозуміли прочитане.
Ось який у мене гарний друг.
Все, привіт!
Я полетів, але обіцяю повернутися на сторінках книги. Читайте про мене! Привіт! — Чи хотіли б ви дружити з Карлсоном?
Давайте проголосуємо, але незвичайно: не руками, а ногами. Займіть місце під обраною вами відповіддю. Діти, а якби ви були шведами, то більшість з вас обрали б іншу позицію. Тому що, як не дивно, шведи не люблять свого Карлсона. Вважають його лінивим, безвідповідальним та пустотливим. НАЙКРАЩИЙ У СВІТІ ЛІТУН, МАШИНІСТ І МОТОРИСТ – КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ.
АСТРІД ЛІНДГРЕН МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ. Мета: продовжити ознайомлення учнів з творчістю шведської письменниці Астрід Ліндгрен; удосконалювати навички свідомого виразного читання, сприяти засвоєнню змісту казки; вправляти учнів у виразному читанні діалогів; вчити уявляти описані картини, розмірковувати над текстом, пройматися почуттями; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.
– Читання мовчки (до кінця). Гра “Губи” (учні щільно стискують губи, притуливши до них палець лівої руки так, щоб губи не могли під час читання рухатися). – Знайдіть слова, які підкажуть тон і інтонацію читання (твердо відповів, хитро відповіла, невинно озвався, гаряче признався, рішуче перебив). Related posts: МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ – АСТРІД ЛІНДГРЕН АСТРІД ЛІНДГРЕН МАЛИЙ І КАРЛСОН, ЩО ЖИВЕ НА ДАХУ У місті Стокгольмі, на звичній собі вулиці, у звичайному собі будинку, мешкає звичайна собі родина Свантесонів: звичайний собі тато, і звичайна мама, і троє звичайних дітей – Боссе, Бетан і Малий. У цілому будинку є тільки одна незвичайна істота – Карлсон, що живе на даху. Так, […]. АСТРІД ЛІНДГРЕН АСТРІД ЛІНДГРЕН (1907) Шведська письменниця Астрід Анна Емілія Ліндгрен написала багато художніх творів для дітей і про дітей, у яких тісно переплітаються реальність з фантастикою, завдяки чому вибудовується казковий сюжет. Так було написано спочатку “Пеппі Довгу панчоху” (1945), де, за визнанням авторки, сирітка Пеппі своїми вчинками і вдачею задовольняє мрію кожної дитини про всесилля добра.
[…].
АСТРІД ЛІНДГРЕН – СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ ЧАСТИНА СЬОМА СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. ЗРОСТАННЯ І ВЗАЄМИНИ ЗІ СВІТОМ Літературна розминка 1. Розгляньте кадри з мультфільмів і назвіть зображених на них героїв. 2. З яких стрічок ці кадри? 3. Укажіть авторку творів, за якими було знято мультфільми. Розкажіть про одного із зображених персонажів. АСТРІД ЛІНДГРЕН Напевне, важко переоцінити популярність, яка випала на долю шведської письменниці ЛІНДГРЕН, Астрід (1907 – 2002) ЛІНДГРЕН, Астрід (Lindgren, Astrid – 14.02.1907, Віммербю – 28.01.2002, Стокгольм) – шведська письменниця. Ліндгрен народилася в сім’ї землеробів “у старовинному червоному домі в глибині яблуневого саду”. Ще в школі їй пророкували майбутнє письменниці, називаючи “Седьмою Лагерлеф з Віммербю”; вона дала собі слово не писати, аби не бути на когось схожою. У 1941 Брати Лев’яче Серце (1973) – Астрід ЛІНДГРЕН 1907-2002 СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Астрід ЛІНДГРЕН 1907-2002 Брати Лев’яче Серце (1973) Історія створення На місцевому кладовищі м. Віммербю знаходиться могила двох братів, які померли зовсім юними в один рік – 1860-й. Трагічна доля невідомих хлопців схвилювала уяву. Ліндгрен. тому вона вирішила по-своєму розповісти про важливі для всіх людей поняття – життя і смерть. Коли книжка була Мої враження про самостійно прочитану книгу. Ліндгрен “Малюк і Карлсон” “У місті Стокгольмі, на найзвичайнісінькій вулиці, у найзвичайнісінькому будинку мешкає найзвичайнісінька шведська сім’я”. Так починається розповідь про найзвичайнісінького Малюка, якого, що теж цілком звичайно, не розуміють дорослі, занурені у свої турботи та справи. Яскраве дитяче життя, з витівками та фантазіями, не вписується у зручні для дорослих рамки. Але як зрозуміти Малюкові, що предмет його найзаповітнішої Казки “Малюк і Карлсон” і “Пеппі Довгапанчоха” Знаменита шведська письменниця Астрід Ліндгрен – автор тридцяти книг для дітей, переведених – за відомостями 2008 року – на 41 мову. Її твори, що викликають захоплені відгуки у світовій пресі, удостоєні золотої медалі Андерсена, витримали масу видань, знайшли друге життя в театрах, на кіно-і телеекранах. Ліндгрен, скромна службовець одного з дитячих видавництв у Стокгольмі, дебютувала Короткий переказ повісті Платова “У прекрасному і лютому світі”. Машиніст Мальцев Короткий переказ повісті Платова “У прекрасному і лютому світі”.
Машиніст Мальцев У Толубеевском депо кращим паровозним машиністом вважався Олександр Васильович Мальцев. Було йому років тридцять, але він вже мав кваліфікацію машиніста першого класу і давно водив швидкі поїзди. Перший потужний пасажирський паровоз серії ІС довірили йому. Помічником до Мальцеву направили молодої людини. Костянтин – так Вічні казки. Ліндгрен У повісті-казці.
Ліндгрен “Міо, мій Міо! “Розповідається про життя хлопчика – сироти, який виріс у дитячому притулку, а потім став приймаком в сім’ї, звідки втік з-за поганого з ним поводження.
Герой потрапляє в Країну Прекрасного Далека, де і протікає основна дія книги. У цьому творі фантастичне тісно переплітається з реальним. Країна Прекрасного Далека чарівна, Йован Йованович-Змай “Послухаймо, що нам каже півень”, “Малий велетень” ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 2 КЛАС ПОЕТИЧНА СКРИНЬКА Урок 24 Тема. Йован Йованович-Змай “Послухаймо, що нам каже півень”, “Малий велетень” Мета: ознайомити учнів з життям і творчістю відомого сербського письменника Йована Йовановича-Змая, викликати інтерес до його творів; розвивати навички виразного читання; виховувати розуміння цінності веселого світу дитинства. Обладнання: портрет Й. Йовановича-Змая; малюнок півня; підручник; робочий ДЕ ЖИВЕ ХМАРА? О. КРОТЮК “НАША ХМАРА” ФЕДОРЕНКО “ЖАЛІСЛИВА ХМАРА” Мета: формувати в учнів уміння правильно і свідомо читати текст; удосконалювати техніку читання; розвивати мовлення, мислення, фантазію учнів; збагачувати словниковий запас; виховувати інтерес до художнього слова. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ 1. Мовленнєва розминка 1) Робота над скоромовкою.
Бабин біб розцвів у дощ, буде бабі біб у борщ. 2) Робота над ПІДСУМОК ЗА РОЗДІЛОМ СВІТ ГУМОРИСТИЧНИХ ТВОРІВ Мета: узагальнити й систематизувати знання учнів з опрацьованого розділу; вдосконалювати навички свідомого виразного читання; розвивати спостережливість, творчу уяву, здатність емоційно реагувати на художнє слово, розмірковувати над текстом; виховувати любов до художнього слова.
МОВЛЕННЄВА РОЗМИНКА 1. Робота над скоромовкою Гра “Дощик” Діти читають хором: – накрапає дощ (тихо); – дощ Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки” ЗАРУБІЖНА ЛІТЕРАТУРА 2-4 класи 2 КЛАС ЛІСОВІ КАЗКИ Урок 31 Тема. Едуард Шим “Скільки живе бджола”, “Смужки і плямки” Мета: формувати в учнів уявлення про особистість видатного російського письменника Едуарда Шима; вдосконалювати вміння виділяти у творі головну думку, характеризувати дійових осіб; розвивати навички виразного читання, вміння обгрунтовувати свою думку, усвідомлювати доцільність і мудрість світу природи, УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. У СВІТІ ЦІКАВИХ ЗАГАДОК І семестр З НАРОДНОГО ДЖЕРЕЛА АВТОРСЬКІ ВІРШІ ТА МАЛІ ЖАНРИ ДЛЯ ДІТЕЙ Урок 24. УРОК ПОЗАКЛАСНОГО ЧИТАННЯ. У СВІТІ ЦІКАВИХ ЗАГАДОК Мета: продовжити ознайомлення учнів із загадками; учити визначати головний зміст; показати на прикладі загадок красу рідного слова; розвивати увагу, кмітливість; виховувати пізнавальний інтерес.
II. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ Робота з виставкою книг – Малий Віз скорочено – Оксана Сенатович Червневе небо обтрушувало в озеро зорі. Зоряне озеро – як небо, здавалось, дай нурка і полетиш. Дмитрик полетів, намацав ногою дно неба, розплющив очі. Вхопився рукою за дишель Малого Воза і витягнув його з озера. Прогуркотів небом Великий Віз і заїхав за хмари. А Малий Віз повіз Дмитрика додому. Дмитрикразом з ліжком поїхав у невідоме. У світі немає нічого кращого за дружбу Матеріал уроку. Антуан де Сент-Екзюпері “Маленький принц” (уривки з повісті). III частина. Мета. Ознайомити з цікавими фактами про письменника. Допомогти учням усвідомити зміст твору. Вчити розкривати головну думку твору, розгадувати загадки Маленького принца. Виховувати кращі риси характеру, усвідомлювати важливість дружби для кожної людини. Обладнання. Портрет автора. Книга “Маленький принц”. Організаційний момент. Стали, Малий розумник (за оповіданням. Васильченка “Свекор”) Коли я читав оповідання. Васильченка “Свекор”, в уяві вимальовувалася картина українського села кінця XIX століття. У селі проживає родина сільських трудівників. У ній четверо дітей. Ввечері всі збираються за столом, вечеряють, обговорюють сімейні проблеми. Тут жартують і сміються, а це означає, що ці люди щасливі і доброзичливі. Родина як родина – таких у селі Скрипаль на даху мегаполіса ТВОРИ НА НЕЛІТЕРАТУРНІ ТЕМИ Скрипаль на даху мегаполіса Маленький скрипаль з’явився на даху високої будівлі мегаполісу якось несподівано і приголомшливо. Дарма що його не відразу помітили, чули тільки якусь незвичайну музику, яка, здавалося, йшла із серця кожного. Місто жило в шаленому ритмі. З висоти пташиного польоту містяни здавалися мурашками, котрі поспішали у своїх справах. Декотрі Скорочено Малий Віз Сенатович Червневе небо обтрушувало в озеро зорі. Дмитрик разом з ліжком поїхав у Чи були у запорожців підводні човни? (За твором Сенатович “Малий Віз”) “Малий Віз” Сенатович – поєднання міфології з оповідями про запорізьких козаків.
Зорі з червневого неба відбивалися в озері, здавалося, що озеро – це небо. Дмитрик полетів, намацав ногою дно того неба, розплющив очі. Вхопився за дишель Малого Воза і дістався на ньому додому. Та тільки-но заснув у своєму ліжку, як закрутилися Возові колеса і Іван Франко – Малий Мирон V Що з нього буде? Який цвiт розiвється з того пупянка? Се й проповiсти не тяжко. Лучаються по наших селах доволi часто такi дивовижнi появи. Все у них змаленьку не так, як у людей: i хiд, i обличчя, i волосся, i слова, i вчинки. А коли прийдеться такiй дитинi вiк жити пiд тiсною сiльською стрiхою, без Діти повинні жити у світі краси, гри, казки, фантазії і творчості Матеріал уроку. Льюїс Керрол “Як Алісу вигнало вгору”.
Скоромовки. Продовжити роботу над уривками повісті “Пригоди Аліси в Дивокраї”. Вчити аналізувати прочитане, висловлювати свою думку.
Розвивати пам’ять, вміння розповідати скоромовки. Удосконалювати вміння творчо мислити, проявляти фантазію. Виховувати інтерес до зарубіжної літератури. Портрет Льюїса Керрола; ілюстрації до книги. В казку Підсумок за темою “Фантастичні мандрівки у світі чудес і в космосі”. Позакласне читання Перевірити знання та вміння учнів із вивченої теми. Розвивати зв’язне мовлення, творчі здібності. Виховувати почуття справедливості, любові до рідної землі, бажання бути кращим. Портрети письменників, твори яких читали; виставка вивчених творів. Органі завійний момент. Девіз уроку. Видумуй, пробуй, твори! Розум, фантазію прояви! Активним і уважним будь І про кмітливість не Гніздо на даху будинку (твір-оповідання з власного досвіду) Ось вже який рік поспіль я проводжу літо у селі Іванівка у нас на Слобожаншині. Село невелике, два десятки дворів, колись тут вирувало життя, а потім молодь почала від’їжджати до міста. Поїхали й мої батьки – мама з татом, але корені не забувають: приїздять не лише відпочити, а й попрацювати. Я теж ні тільки байдики ВСТУП ДО РОЗДІЛУ “КРАСА СВІТУ В ХУДОЖНЬОМУ ТВОРІ”. МИКОЛА ВОРОНИЙ. КРАСА! НА СВІТІ ЦІМ КРАСА Мета: почати ознайомлення учнів з новим розділом “Краса світу в художньому творі”; вдосконалювати навички свідомого виразного читання, вчити аналізувати прочитане; розвивати зв’язне мовлення, образне мислення, творчу уяву; виховувати любов до художнього слова.
Артикуляційна гімнастика – Позіхати із закритим і відкритим ротом. Позіхати, широко відкриваючи рот, шумно Іван Франко – Малий Мирон I Малий Мирон – дивна дитина. Батько втiшається ним i каже, що вiн чудово розумна дитина, але батько, звiсна рiч, сторонничий суддя. Та й ще Миронiв батько – чоловiк уже в лiтах, ледве дочекався дитини, i, значиться, яка там будь собi дитина, все вона у нього золота, i розумна, i гарна. Сусiди тихо шептали собi, що Т. Г. Шевченко. “Мені тринадцятий минало”. Мотив всеперемагаючого життєлюбства, доброти, любові. Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі УРОК 16 Тема Т.
Зміна емоційного стану незахищеної дитячої душі у великому і складному світі. Вчити аналізувати поезію, розкрити роль контрасту та інших художніх засобів у творі; удосконалювати вміння виразного читання; виховувати почуття співпереживання, здатності мріяти. Обладнання: репродукція картини І Їжакевича “Шевченко-пастух”. Хід Усяке в світі діється, про всяке в казці мовиться Матеріал уроку. Українська народна казка “Ілля Муромець”. Прислів’я.
Розширити й узагальнити знання дітей про види народних казок, які вони читали в попередніх класах. Удосконалити вміння знаходити в тексті зачин, основну частину і кінцівку; ділити текст на логічно завершені частини; складати план тексту. Розвивати вміння складати характеристику дійових осіб. Виховувати інтерес до усної народної творчості. Малий Віз – ОКСАНА СЕНАТОВИЧ Скорочено Вхопився за дишель (товсту жердину біля воза, до якого прив’язують коней) Малого Воза (сузір’я Малої Ведмедиці) і витягнув його з озера. Прогуркотів небом Великий Віз (сузір’я Великої Ведмедиці), а Малий Віз повіз Дмитрика Козацьна давнина у творі Оксани Сенатович “Малий Віз” У чудовому і поетичному творі Оксани Сенатович “Малий Віз” ми зустрічаємося із малим Дмитриком, якому наснився дивний сон. Такий сон може наснитися тільки тому, хто довго дивився на велике зоряне небо, де серед сузір’їв світить Малий Віз. Дмитрикові наснилося, ніби він там, серед зірок, летить просто до козаків, про яких це сузір’я і нагадує. Козаки Два ліричні герої – малий Сашко і зріла людина Твір за повістю Довженка “Зачарована Десна” Кіноповість “Зачарована Десна” – один із кращих творів митця. Це “задушевна лірична сповідь, по вінця наповнена любов’ю до рідного краю, до України з її великим і скорботним минулим і її великим радісним майбутнім”. У преамбулі до кіноповісті Довженко причину її написання пояснює такими чинниками: спогади, викликані “довгою Малий гайдамака або як би склалася доля малого Тараса Шевченка в наш час Тарас Григорович Шевченко – великий син українського народу, гордість і слава його. Один із найталановитіших і найвидатніших письменників світу. Відомий він і як художник, а передусім – як полум’яний борець за щастя знедоленого українського народу. Тарас Шевченко – геніальний син українського народу. Крізь усе своє житні він проніс боротьбу проти пригноблення людей, проти знущання, намагався Міо, мій Міо (1954) СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА Астрід ЛІНДГРЕН 1907-2002 Міо, мій Міо (1954) Історія створення 1949 р. в стокгольмській газеті.
Ліндгрен надрукувала оповідання про хлопчика, якого виховували бездушні прийомні батьки, про його самотність і мрії. Усі незвичайні пригоди Міо та його ігри були взяті письменницею зі свого дитинства. Астрід Ліндгрен дуже любила коней.
У неї вдома росло багато Скорочено “Малий Мирон” Франка Малий Мирон – дивна дитина. Сусiди тихо шептали собi, що Де найкраще місце на землі? Вступ до теми “Фантастичні мандрівки у світі чудес і в космосі” Матеріал уроку. Акровірш “Земля”. Вчити дітей творчо мислити, цікаво висловлювати свою думку. Розвивати уяву, розширювати кругозір. Збагачувати словниковий запас учнів. Виховувати уявлення про справжні людські цінності, про уважне, людяне ставлення один до одного, любов до рідної землі, рідного краю, бажання робити добрі вчинки, щоб Батьківщина процвітала. Виставка книг. І. Котляревський – найкращий серед своїх попередників Свого часу Вергілій, беручи за основу своєї “Енеїди” твори Гомера, навіть не здогадувався, скільком літераторам його пафосне творіння стане благодатним фунтом для пародіювання і “перелицювання”. Так 1517 року мантуанець Фоленчо пародіював твір Вергілія, а на початку XVII сторіччя свою версію “Енеїди” презентував іспанець Альдані. 1633 року італієць Ляллі видає свою травестійну “Енеїду”. Серед французів найуспішнішим Добро і зло у творі. Черкасенка “Малий горбань” Тема краси людської душі – вічна і завжди привертала увагу багатьох письменників. Не винятком був Спиридон Черкасенко. Він – автор дуже великої кількості творів для дітей, у яких порушував актуальні теми. Читаючи оповідання “Малий горбань”, розумієш, що світ у безпеці, адже добро завжди перемагає зло, а гарні вчинки переважають над поганими. Павлик – головний герой Іван Франко – Малий Мирон IV А вже найбiльша була бiда Мироновi з тим мисленням! Не вмiв мислити, та й годi. Що тiльки, бувало, скаже, все якесь не таке, як треба, все мати або хто-будь другий каже йому: – Та чому ти, тумане вiсiмнацятий, не помислиш уперед, що маєш казати, а так бовтаєш, як той рибак бовтом бовтає! I що вже Чому пес живе коло людини? скорочено – Міфи та легенди українців Давно колись жив самітний пес. Набридло йому жити самому, пішов він шукати друга. Але хотів такого, який був би найсильнішим з істот. Порадили йому йти до вовка. Але той боявся ведмедя. Пішов пес до ведмедя, а той боїться лева. Став собака слугою у лева, а лев злякався людини. Здогадався пес, що людина – найсильніша, адже Кожен герой, загиблий у війні, – оберіг тим, хто живе (за віршем Твардовського “Я поліг біля Ржева”) Люди вірять, що деякі речі мають неабияку силу, яка захищає їх від різних неприємностей, застерігає від необміркованих вчинків, а іноді рятує життя. З давніх-давен люди не розлучалися зі своїми оберігами. Для одних це був натільний хрест, для інших – ладанка, талісман. Оберігом могла бути і родинна реліквія, яка для людини сторонньої може здаватися дрібницею, річчю,
Коментарі
Дописати коментар