літні вправи для 1 класу

Фізика 10 класс сиротюк баштовий гдз для класу вправи 1 літні програмовий зміст з малювання про петріківський розпис я.

Каталог файлів.

Майбутній п’ятикласнику! Виконуючи завдання, повторюй вивчений матеріал і перевіряй свої здібності, готуйся до навчання в наступному класі.

На тебе чекають різноманітні ігрові завдання й задачки. Приємних тобі канікул і успіхів у навчанні в наступному класі! Любий друже!

Виконуючи завдання, повторюй вивчений матеріал, перевіряй свої здібності, і подорожуй разом з веселими героями: горобчиком, краплинкою, коротунчиками з Квіткового міста, цирковими артистами.

Грайся разом з друзями.

Приємних тобі канікул! Літні вправи. Літні вправи на кожний день Я йду в 2 клас (укр) Літні вправи на кожен день Я йду в 2 клас (рос) Літні вправи на кожний день Я йду в 3 клас (укр) Літні вправи на кожен день Я йду в 3 клас (рос) Літні вправи на кожний день Я йду в 4 клас (укр) Літні вправи на кожен день Я йду в 4 клас (рос) Канікули без нудьги Я іду в 4-й клас. Математичний літній зошит Я крокую в 2 клас.

Мовний інтерактивний літній зошит Я крокую в 2 клас. Мовний інтерактивний літній зошит Я крокую в 3 клас. Математичний літній зошит Я крокую в 3 клас.

Математичний літній зошит Я крокую в 4 клас. Ось і настали довгоочікуванні канікули! Це період, коли дитина відпочиває від навчального навантаження, грає в рухливі ігри з друзями, їздить у різноманітні подорожі. Здається, що в цей час виснажливі уроки повинні відійти на другий план. Але, якщо малюк зовсім не буде протягом канікул повторювати вивчений матеріал, він просто його забуде. Зважаючи на це, вченими було створено посібники, призначені саме для використання їх під час канікул. Вони спрямовані на те, щоб дитина жодного дня не сумувала, розважалась і в той же час підсвідомо повторювала вивчену інформацію. Літні вправи майбутніх першокласників містять безліч різноманітних яскравих малюнків, цікавих ребусів, кросвордів, загадок, які допоможуть малятам розвинути інтуїцію, мислення, уяву та дадуть можливість підготуватися до школи. Діти, яким підкорився перший рік навчання, можуть урізноманітнити своє дозвілля з посібниками: «Вправи 1 класу на шкільні канікули», «Відпочивай і дізнавайся», «Ось які канікули! 1 клас», «Канікули без нудьги. Я йду у 2-й клас». Книжка «Чомусик та Томусик і таємниці природи», призначена для першокласників, розкриє їм всі таємниці природи, розширить кругозір. Казковий сюжет посібника доповнений цікавими вправами, логічними завданнями, віршами. Також в «Буклетці можна купити «Літні вправи 2 клас». Веселі віршики, цікаві завдання, ребуси і лабіринти прикрасять дозвілля вашого малюка, спонукають його до вирішення логічних задач. А щоденна робота лише на одній сторінці в посібнику «Вправи на шкільні канікули», на якій містяться завдання з усіх розділів навчальної програми, дозволить міцно закріпити здобуті в минулому році знання. Для маленьких математиків цікавою стане зошит «Множення та ділення в межах 100». Яскраві наліпки, які йдуть в комплекті, дозволять другокласнику самому оцінювати свої знання з предмету. Великий вибір посібників є і для дітей, які закінчили третій клас. Це:«Літні вправи на кожен день 3 клас», «Вправи на шкільні канікули», «Логічні ігри». Оскільки третьокласники вже вміють добре читати, для них ми маємо «Хрестоматію для читання», серію книг «Кошичок», яка містить цікаві казки народів світу та твори відомих письменників. Літні вправи 4 клас не дозволять забути знання, отримані учнем в попередньому році. Підручник містить багато цікавих завдань, вирішуючи які дитина розвиватиме логічне мислення, уяву, кмітливість, посидючість, навчиться самостійно працювати, знаходити шляхи рішення різних ситуацій. І найголовніше, що вона це робитиме із задоволенням, без стороннього примусу. Такими ж цікавими для четвертокласників є підручники: «Корисні вправи. Я закінчив 4 клас», «Ось які канікули», «Канікули без нудьги», «Корисні канікули». Всі посібники видаються як українською, так і російською мовами.

Є у нас і помічники, які стануть корисними дбайливим батькам та вчителям. Серія «Репетитор» допоможе контролювати рівень знань школярів з різних предметів. Зошити для літніх канікул. Завдання на літні канікули – весело та корисно. Воно-то й правильно. Але маються на увазі інші посібники: цікаві, різнокольорові, до змісту яких входять казки, веселі оповідання, загадки, кросворди. Дещо слід буде й написати чи полічити, але зовсім небагато. Усе ж таки більше в цих виданнях ігрових моментів, завдань для розваг. Автори-укладачі даних «зошитів» не гірше вас розуміють значення канікулярного періоду для здоров’я школяра. Але також вони мають відомості й про педагогічні, освітні проблеми, пов’язані з цим явищем. Виникнення вправ для канікул з математики, читання, англійської мови. За психологічними показниками дитячий вік дуже добре підходить для активного навчання. Але пам’ять малюків як швидко схоплює, так само швидко й витісняє те, що кілька днів не вживається в роботі (а тепер уявіть термін літніх канікул). Вона вважає його за «непотрібне». Але ж це не так! Щоб не відбувалася така марна втрата з великими зусиллями набутих знань, до всіх видів шкільних занять слід час від часу повертатися. Якщо ж таким чином не робити, навчання може тривати цілу вічність, причому, з невідомим результатом. Особливо це стосується набуття навичок читання, письма й лічби, які вважаються головними для учнів початкової школи. На них будується решта засвоєння шкільних предметів.

Якщо не буде необхідного фундаменту знань і умінь, наступна частина будівлі просто не зведеться. Гра також є основним видом занять малюків, до того ж – улюбленим. Під час різних ігрових моментів діти також серйозно розвиваються. І якщо вміло поєднати гру з навчанням, то школярі зовсім не втомлюються і краще все сприймають. Одного разу для літніх місяців відпочинку було створено посібники, що цілком реально поєднали гру й повторення основного вивченого матеріалу за рік навчання. Діти сприйняли їх як чергову розвагу. А шкільний матеріал просто був її звичними елементами. Діти, навпаки, раділи, що можуть користуватися своїми вміннями, як дорослі. Отже, дані зошити-книжки з радістю були прийняті як малечею, так і батьками (не говорячи вже про вчителів)! І з того часу вони систематично видаються. Різновиди літніх зошитів на кожний день для 1–4 класів. Нині цікаві й дуже корисні зошити для літніх канікул готуються кількома українськими видавництвами: «Підручники і посібники» міста Тернополя, «Ранок», «Основа», «Весна», «ПЕТ» і «Гімназія» міста Харкова. Літні зошити. Вони обов’язково розподіляються по класах (для дошкільнят, для тих, хто переходить із 1-го до 2-го класу, із 2-го до 3-го. й аж по 5-й клас). Наведемо кілька таких прикладів: Хрестоматії з позакласного читання. Особливим видом актуальних і необхідних видань є хрестоматії з позакласного читання (українською та російською мовами). Матеріалу в них багато, тому їх цілком можна опановувати в період літніх канікул, хоча б частково. Батькам усе одно доведеться шукати для своїх учнів якісь художні тексти, а тут – уже готові збірки, до того ж, за програмою. Надаємо зразки цих розповсюджених хрестоматій для всіх початкових класів : Іще більше зразків різних книжок-зошитів для розумного відпочинку ваших малих школяриків ви можете побачити на нашому сайті « BOOKSZNO ». Ми приймаємо замовлення на посібники з будь-якого видавництва й надсилаємо до всіх міст, селищ і сіл України зручним для замовника видом доставки протягом 4–7 днів із моменту отримання заявки онлайн чи за телефоном.

Найзручніший вид замовлення в даній ситуації – оптовий. Усім школярам бажано мати такі посібники, тому їхня кількість і вартість на клас дадуть вам гарні знижки й цілком можливу безкоштовну доставку. Літні вправи. Тренінгове заняття для учнів. Самопізання – шлях до успіху в житті. Автор: соціальний педагог Різниченко Оксана Анатоліївна. МЕТА: опанувати учнями навичок саморозуміння й самоаналізу, розуміння почуттів і мотивів поведінки оточуючих, уміння робити вибір і брати на себе відповідальність; поглибити здатність учнів до рефлексії, аналізу своїх слабких та сильних рис; навчати учнів знаходити вихід із скрутних ситуацій, долати неприємні почуття і невпевненість; сприяти формуванню позитивної самооцінки й усвідомленню унікальності особистості кожної людини. ОБЛАДНАННЯ: стікери, ватман, маркери, скотч, повітряні кульки, нитки, ножиці, робочий бланк учасника тренінгового заняття, бланк « Моє майбутнє», ручки, малюнок валізи, чотири глечики. Большаков. Ю Психотренинг. Социодинамика, игры, упражнения. СПБ., 1994. Гришина Н Психология управления. Л.,1982. Данченко Е, Титаренко Т. М. Личность: конфликт, гармония. Киев,1985. Захаров. П., Хрящев Н. Ю. Социально-психологический тренинг. Учебное пособие. Л.,1989. Игры, обучение, тренинг, досуг Под ред Петрусинского. М.,1994. Обозов Н. Н. СПБ.,2000. Прутченков Тренинг личносного роста. М 1996. Рабочая книга практического психолога Ежова. – Ростов н/Д: Феникс, 2008. Чуриков., Снегирев. Копилка для тренера: Сборник разминок, необходимых в любом тренинге. – СПБ.: Речь, 2006. Доброго дня! Я рада сьогодні бачити всіх вас на нашому занятті.

Дуже часто ми чуємо від оточуючих що їм важко зрозуміти нас, зрозуміти чому саме так, а не інакше ми вчинили. Ще складніше буває нам самим зрозуміти і дати цьому гідну оцінку. Кожна людина неповторна, особлива. Питання лише в тому – чи розуміємо це ми і чи розуміють це люди, що нас оточують. Саме це ми з вами спробуємо з’ясувати на нашому занятті. Хід вправи : Всі діти стають в коло, кожен учасник групи повинен привітатися з іншими; а)долонями, б) 1 долонею, в) коліном, г) чолом, д) носом. Хід вправи: діти об’єднуються в одну групу (якщо кількість дітей не велика), отримують десять повітряних кульок, котушку ниток, упаковку скотчу, ножиці. Дітям пропонується за 5 хв. виготовити з цих матеріалів стійку піраміду. Після завершення роботи підсумувати, що їм допомагало і що перешкоджало в роботі. Наприклад, допомагало те, що вони подумали, розподілили ролі, злагоджено працювали; перешкоджало – що сварилися, діяли без плану, змагалися за лідерство тощо. Мета : Прийняти правила продуктивної роботи під час тренінгу, показати необхідність вироблення й дотримання певних правил, на яких базується взаємодія людей у групі. Хід вправи : Для вправи знадобиться великий аркуш паперу та кольорові маркери. Тренер кладе на підлогу папір і пропонує одному учасникові лягти на цей папір, а другому – обвести маркером контур його тіла. Ця фігура уособлюватиме групу разом і кожного учасника окремо. Далі діти записують одним чи двома словами стилі поведінки, які вони вважатимуть корисними для успішної роботи в групі (наприклад: співробітництво, відкритість, повага думки) – в середині фігури. А те, що на їх думку заважає бути командою (наприклад: перебивати, ображати) записують учні за межами фігури. Хід вправи: Учасникам заняття пропонується написати записку самому собі, продовжуючи речення визначенням принаймні п’яти умов “Я буду дуже задоволеною (ним), якщо в результаті цього тренінгу…» (Додаток 1) Учасники заповнюють бланк, не витрачаючи на осмислення багато часу – є сенс писати у відповідях те, що першим спало на думку. Далі записки згортаються, підписуються, скріплюються скотчем і здаються тренеру. Тренер складає отримані записки у скриньку. Коментар психолога : – Дуже важко в житті зрозуміти себе, свій внутрішній світ. Пізнання людиною самої себе, таємниць життя – один з аспектів її духовного пошуку, що сягає вглиб століть. За легендою, багато тисяч років тому сім мудреців Давньої Греції зустрілися у храмі Аполлона у Дельфах і написали на стіні храму: «Пізнай самого себе». Що означали ці слова? Кожне нове покоління людей прагне осягнути сенс існування людини, відповісти на це запитання згідно з духом свого часу.Чи замислювались ви коли-небудь, над простим на перший погляд питанням: Хто я? Пропоную спробувати відповісти на нього прямо зараз. Мета : сприяти саморозкриттю особистості, самопізнанню; розвивати здатність розуміти себе. Створити довірливу атмосферу в групі, зняти напругу. Хід вправи : Учням пропонується декілька разів дати відповідь на питання «Хто я?» у робочому бланку. При цьому можна говорити про будь-які свої характеристики, риси, інтереси, емоції. Після цього учням вноситься пропозиція зачитати записані твердження. (Додаток 2) Чи сподобалося вам виконувати цю вправу? Чому? Чи легко вам було давати відповіді на це запитання?

Що ви відчували відповідаючи на це запитання? як людина представляє себе оточенню. Про це якнайяскравіше про нас говорять наші вчинки.; те, що людина знає про себе і не хоче, щоб про це знали інші; що оточення бачить у людині, а та в собі цього не знає і не помічає. Гадаю я не помилюся, якщо скажу, що коли ви давали відповідь на питання Хто я?, то згадали не тільки позитивне, а й свої недоліки, те, що не задовольняє вас в собі. В кожному з нас є потенціал рис, дивовижних здібностей, які могли б розвинутися в нових ситуаціях.

Мета : опанувати навички самоаналізу, сприяти глибокому саморозкриттю, що веде до зміни себе; виявити свої недоліки, звички, якими не задоволені. Учні беруть аркуш паперу і розділяють його на дві половинки. Зліва, в колонку «Мені не подобається» максимально чесно запишіть все те, що вам не подобається в собі саме сьогодні, зараз. Потім навпроти кожного цього твердження запишіть контраргумент, те що можна протиставити, чим ви задоволені саме зараз.(Додаток 2) Чи важко вам було виконувати це завдання? Що легше було зробити: визначити свої недоліки чи навести контраргумент? Чому це саме так? Коментар психолога: Ми з вами виявили всі ваші недоліки та звички, розібралися над чим треба працювати, що змінювати, що вдосконалювати. А головне переконалися – не все так недобре, як нам іноді здається, а допомагають нам в цьому наші сильні сторони. Давайте їх визначимо. Мета : допомогти учасникам розкрити свої сильні сторони. Надати психологічну підтримку. Актуалізація особистісних ресурсів учасників занять. Хід вправи : кожен із учнів розповідає іншим про свої сильні сторони – про те, що він любить, цінує, приймає в собі, що дає йому почуття внутрішньої свободи та впевненості, а також звертає увагу на ті якості, які йому подобаються але не властиві і він прагне виробити їх в собі. Говорити потрібно прямо, впевнено, без усяких «ні.», « якщо.», « можливо.».

З якими труднощами ви зіткнулися під час визначення своїх сильних сторін? Чи намагалися ви бути максимально відвертими виконуючи цю вправу? Що нового ви дізналися про себе та своїх однолітків під час виконання вправи? Коментар психолога: Ви зараз у віці, коли людина робить одне з найважливіших відкриттів – відкриває себе. У цих пошуках закладений великий потенціал. Щоб виявити і використати його, треба знайти себе. Але одразу зауважу, що нікому не дано точно пізнати свої сили до кінця й визначити своє майбутнє.

Та все ж кожному до снаги накреслити свій власний шлях створення себе. Хід вправи : правою рукою намалювати у повітрі хрест. Це дуже просто. Лівою рукою намалювати коло. Це теж у всіх вийшло. А тепер спробувати зробити це одночасно: правою рукою малювати хрест, а лівою – коло. В кого це вийде, повідомляє переможним вигуком. Коментар психолога: – Які б ми не були: хороші чи погані, є люди, які приймають нас такими якими ми є і готові нам прийти на допомогу в тяжкі хвилини нашого життя. А чи маєте ви таких людей? Допоможе відповісти вам на це питання наступна вправа. Мета: виявити особисте коло оточуючих учасників тренінгу. Розширити інформованість учнів про особливості міжособистісних стосунків; розкрити поняття «товариськість» і «дружба». Формувати вміння виробляти бажані риси характеру, виховувати бажання до самовдосконалення.

Хід вправи : – Уявіть ситуацію, що ви зібралися виїхати за кордон назавжди. Як ви гадаєте, скільки людей і хто саме пожалкує про це, а хто зрадіє такому вашому рішенню? Запишіть два переліки імен.

Що вас пов’язує з цими людьми? Що було легше зробити: написати імена людей, що будуть за вами сумувати чи імена людей, які будуть радіти з цього приводу? В чому причина такого відношення до вас? Чи намагалися ви змінити щось в собі, у ваших стосунках з цими людьми? Коментар психолога : – Я сподіваюся, що все ж таки людей, які пожалкують за вами виявилося набагато більше. Як правило, це і є наші друзі. Друзі впливають на нас і нашу поведінку. У народі кажуть: « З ким поведешся, від того і наберешся.», « Скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти.» Тому, для вашого здоров’я та безпеки важливо навчитися розрізняти дружні та недружні стосунки. Коментар психолога : – Майже кожен із нас потрапляв у ситуацію, коли його виключали з компанії.

Можливо не запросили на день народження або ваші друзі пішли в кіно і не взяли вас із собою. Неприйняття людини може бути різним, але незалежно від цього воно завжди викликає одне почуття – образу! Хід вправи : Учні по черзі витягують картки на яких записані питання (Додаток 3). Їм потрібно без підготовки дати відповіді на них, шляхом продовження речення. Відповідь повинна бути максимально відвертою і чесною. Коли мої друзі ігнорують мене я відчуваю … Коли я неприязний з кимось, я відчуваю … Коли мої друзі піклуються про мене, я відчуваю … Коли я виявляю турботу про іншу людину, я відчуваю … Коли мене не розуміють, я відчуваю …. Коментар психолога : Досить часто у наших невдачах ми звинувачуємо оточуючих людей. Чи правильно це? Дати відповідь на це питання нам допоможе уривок з легенди «Про життя» (Додаток 4). Які думки у вас виникли під час прослуховування цієї легенди? Як ви розумієте вислів мудреця «Життя – це мандрівка в очікуванні мети»? Що впливає на наші рішення? Мета: допомагати учасникам усвідомлювати широке коло своїх можливостей, дати змогу створити образ свого майбутнього. Хід Вправи : Учасникам тренінгового заняття пропонується записати найважливіші речі, на які він буде витрачати свій час, сили, здібності протягом наступного року та ресурси, резерви, які будуть необхідні для реалізації цих завдань, бажань та інтересів.

(Додаток 5) Учням роздається зображення метелика, що символізує наше майбутнє, наше життя, в даному випадку, через рік і зображення гусениці, що символізує наші внутрішні резерви (що потрібно для здійснення цих бажань, цих планів, що треба зробити, щоб досягти цього в майбутньому?). Що треба робити гусениці і скільки докласти зусиль, щоб перетворитися в метелика, і не просто метелика, а в прекрасного і чудового. Коментар психолога : Бачення свого майбутнього – складна, але надзвичайно корисна справа. Користь полягає в тому, щоб заповнити «порожнину часу» так, як сама людина вважає за потрібне, а не так, як «прийдеться» і як « вийде». Мати позитивні перспективи – означає бути господарем свого життя. Ви зробили перший крок склавши план свого життя на рік. Через цей самий час ми з вами зустрінемося і з’ясуємо чи вдалося вам його реалізувати. Учасники тренінгового заняття звертаються до валізи очікування, заповнюють робочий бланк учасника тренінгового заняття. (Додаток 6) На столах заздалегідь розкладені лежать 1/4 аркушів формату А4 чотирьох кольорів по комплекту на кожного учасника. На окремому столі виставляються бутафорські глечики таких же кольорів. Коментар психолога: – У всіх багато можливостей, багато того, що робить кожного з нас унікальним, і того, що нас об’єднує. Ми потрібні один одному, і кожна людина може досягти в житті успіху і зробити так, щоб іншим людям було веселіше жити. Хід вправи : Учасники тренінгового заняття стають у коло, потискують один одному руку продовжуючи вислів : «Я тобі бажаю…. Шкільна скарбничка НУШ. Читайте у матеріалі: Фізкультура 1 клас: завдання Як досягти мети: Календарне планування з фізичної культури: Конспект уроку з фізкультури: Очікувані результати першокласників з фізкультури за змістовими лініями: Як організувати урок фізичної культури в 1-му класі за Типовою освітньою програмою для закладів загальної середньої освіти, розробленою під керівництвом О. Савченко.

Метою навчання фізичної культури в початковій школі є: всебічний фізичний розвиток дітей засобами ігрової і фізкультурної діяльності формування основних фізкультурних компетентностей, ціннісного ставлення до свого здоров’я, спорту, фізкультурно-оздоровчих занять виховання фізично здорових громадян. Досягнення окресленої мети можливе лише шляхом формування у першокласників відповідних фізичних компетентностей. Фізкультура в 1-му класі за новою програмою націлена на формування: необхідності у заняттях фізичними вправами, спортивними іграми як важливих засобів зміцнення здоров’я, гартування тіла і характеру, прояву самореалізації, соціальної взаємодії в ході здійснення фізкультурно-оздоровчої діяльності термінологічного апарату з фізкультури рідною мовою. оволодівати різноманітними видами рухової діяльності виконувати фізичні вправ обирати вправи для розвитку своїх фізичних можливостей з огляду на індивідуальні якості визначати причинно-наслідкові зв’язки позитивних чи негативних чинників, що вливають на стан здоров’я та рівень фізичного розвитку дитини. грати в спортивні/рухливі ігри за полегшеними правилами використовувати різні шляхи (джерела) пошуку корисної інформації щодо фізкультури, зокрема й ІКТ і критичне мислення застосовувати набутий досвід, ефективно використовувати ресурси природи задля зміцнення свого здоров’я та розвитку фізичної культури співпрацювати заради досягнення спільної командної мети у процесі спортивно-ігрової діяльності. За реалізацію цієї лінії у дітей має бути сформоване поняття про фізкультуру як сукупність різного роду фізичних вправ, способів рухової та ігрової діяльності, спрямованих на зміцнення здоров’я, фізичний розвиток дітей і набуття відповідних умінь і навичок. Фізичні компетентності, які розвиває «Рухова діяльність»: володіння різними способами рухової діяльності здатність виконувати: основні гімнастичні, організовувальні вправи елементи акробатики вправи корегувальної спрямованості вправи, пов’язані з: Ця лінія спрямована на формування в учнів: активності, ініціативності, відповідальності у процесі спортивних і рухливих ігор прагнення боротися, здобувати перемогу чесно усвідомлення важливості співпраці один з одним під час командних ігор вміння: правильно організовувати свій час і вчасно мобілізувати ресурси об’єктивно оцінювати своїм фізичним можливостям в процесі ігрової та змагальної діяльності бути відповідальним за свої рішення користуватися своїми фізичними перевагами визнавати недоліки в обраних тактичних діях у різних видах спорту контролювати свої емоції і з гідністю приймати поразку реалізовувати різні представленні ролі в ігрових ситуаціях виконувати естафети навички планувати й реалізовувати спортивні проекти (турніри, марафони, змагання тощо). Вчитель має скласти календарно-тематичне планування з вивчення предмету «Фізична культура»: на основі освітньої програми, відповідної Державному стандарту початкової освіти ураховуючи навчальні/фізичні можливості учнів 1-го класу у довільній і зручній для використання формі. Вчитель фізкультури самостійно обирає зручне для себе оформлення (формат, структуру, зміст, обсяг) календарних і поурочних планів. Навчальне навантаження, виокремлене для предмету «Фізична культура» в початковій школі, можна частково використовувати для вивчення інших предметів, які передбачають рухову активність учнів, але не більше 1 год./тиждень. Це можуть бути такі навчальні предмети, як: хореографія ритміка гімнастика плавання тощо. Використання навчального навантаження на інших предметах можливе за умов забезпечення: відповідних навчальних умов (басейну, хореографічного або гімнастичного класу тощо) педагогічними кадрами навчальними програмами, що мають гриф МОПоурочне планування здійснюється в довільній формі — як з використанням друкованих (електронних) засобів, так і без них. Встановлення універсальних стандартів оформлення таких документів (як і календарно-тематичного планування) у межах закладу освіти міста, району чи області є неприпустимим. Оскільки державні освітні стандарти не містять вимог до оформлення календарно-планових документів, учитель на власний розсуд може скласти зручний для себе конспект проведення уроків. Як правило, конспект уроку фізкультури містить таку інформацію: тема уроку мета заняття (де визначено конкретні навчальні завдання для формування умінь і навичок) методи й прийоми проведення уроку форми проведення уроку (колективні, групові, індивідуальні) засоби наочності і технічні засоби навчання література, використана в процесі підготовки до заняття (за потреби) опис змісту активного навчання при взаємодії вчителя та учнів форми відпрацювання, вдосконалення, застосування знань, умінь і навичок учнів форми і способи застосування знань у стандартних і змінених умовах оцінка рівня сформованості компетентностей. має уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини Фізична культура як сукупність різноманітних фізичних вправ, спрямованих на фізичний розвиток та зміцнення здоров’я людини розуміє терміни з предмета «Фізична культура» Терміни з предмета «Фізична культура» пояснює значення фізичних вправ для формування правильної постави Фізичні вправи — це засіб формування правильної постави називає життєво важливі способи пересування людини Життєво важливі способи пересування людини виконує організовувальні вправи: команди на шикування в шеренгу, колону по одному, в коло розмикання на інтервал загальнорозвивальні вправи без предмета (імітаційного характеру) та з предметами комплекс вправ ранкової гігієнічної гімнастики, присідання тощо Культура рухів з елементами гімнастики, організовувальні вправи виконує вправи для оволодіння навичками пересувань: ходьба на носках, на п’ятах, з високим підніманням стегна, у напівприсіді, у присіді, з різними положеннями рук, ходьбу «змійкою» біг з високим підніманням стегна, із закиданням гомілок із зміною напряму і різних вихідних положень танцювальні кроки танцювальні імпровізаційні вправи лазіння по горизонтальній та похилій гімнастичній лаві, по гімнастичній стінці у різних напрямах перелізання через перешкоду Вправи для оволодіння навичками пересувань виконує вправи з м’ячем: малим великим Вправи для опанування навичок володіння м’ячем володіє елементарними навичками виконання стрибків: на місці на одній нозі, на двох ногах з просуванням уперед, назад, у присіді правим та лівим боком стрибки в глибину стрибки у висоту стрибки у довжину з місця поштовхом однієї і двох ніг Вправи для оволодіння навичками стрибків виконує вправи для розвитку фізичних якостей: сили — підтягування у висі лежачи та у висі (хлопці), згинання та розгинання рук в упорі лежачи від гімнастичної лави та від підлоги (хлопці) швидкості — повторний біг на 3–4?10 м пришвидшення з різних вихідних положень витривалості — біг почергово з ходьбою пересування на лижах нахили тулуба в різних напрямах у положенні стоячи, пружні нахили у положенні сидячи «напівшпагат», «шпагат» координації — пересування по підвищеній і обмеженій за площиною опорі, «човниковий» біг 4?9 м, 3?10 м Вправи для розвитку фізичних якостей виконує вправи для формування постави і профілактики плоскостопості: загальнорозвивальні вправи без предметів на місці вправи для верхніх кінцівок і плечового поясу згинання та розгинання верхніх кінцівок, колові рухи руками у фронтальній та сагітальній площині загальнорозвивальні вправи в русі — різновиди ходьби, бігу, стрибків вправи на координацію загальнорозвивальні вправи з предметами Вправи для формування постави і профілактики плоскостопості виконує пересування на лижах: організовувальні команди і прийоми пересування повороти Вправи для оволодіння навичками пересувань на лижах виконує вправи у воді, плавання Вправи для оволодіння навичками плавання дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у воді Правила безпечної поведінки на воді. бере участь у рухливих іграх та естафетах, виконуючи різні ролі в процесі рухливих ігор Рухливі ігри та естафети дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової та змагальної діяльності Правила безпечної поведінки в процесі рухової та змагальної діяльності Складено за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом Савченко О. Я.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

криптопро pdf 2 0 серийный номер

бізнес-курс англійської мови і.с.богацький н.м.дюканова 1998

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна

презентация на тему умови збереження психічного та фізичного здоровья дошкільників

dasan h660rw инструкция на русском