портфоліо вчителя англійської мови

Кіно уламки щастя вчителя мови портфоліо англійської сочинение один день человека будущего.

Презентация на тему «» Рецензии. Аннотация к презентации. Презентация на тему «» по иностранным языкам. Каталог презентаций в формате powerpoint. Можно быстро скачать материал к себе на компьютер или смотреть его онлайн. Содержание. Осипенківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів. Впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний процес як засіб формування успішної компетентної особистості учня Гальченко Леся Олександрівна, вчитель англійської мови Педагогічне кредо: Навчати з любов’ю, з душею, з терпінням. Докласти зусилля, додати уміння. Загальні відомості: Прізвище, ім’я, по-батькові: Гальченко Леся Олександрівна Дата народження: 12 липня 1981 року Місце народження:. Осипенко Освіта: вища Місце навчання: 1988-1998 рр. – Осипенківська ЗОШ І-ІІІ ст. 1998-2003 рр. – Бердянський державний педагогічний університет Спеціальність за дипломом: Мова та література (російська) Кваліфікація за дипломом: Вчитель російської мови і літератури, англійської мови та зарубіжної літератури середньої загальноосвітньої школи Місце роботи: Осипенківська ЗОШ І-ІІІ ст.

Посада: вчитель англійської мови Категорія: спеціаліст Педагогічний стаж: 5 років. Актуальність проблеми. Одним із пріоритетних напрямків реформування освіти, висунутих Державною національною програмою “Освіта. Україна ХХІ століття”, визначено необхідність “досягнення якісно нового рівня у вивченні іноземних мов”.

Знання іноземної мови стає не просто важливим фактором, а навіть життєвою необхідністю. Завдання середньої школи полягає не лише у наданні знань, а й у формуванні учня як освіченої, конкурентоспроможної та впевненої особистості. Вимоги часу та методики сучасного уроку націлюють вчителя на використання інноваційних технологій навчання.

Найдосвідченіший педагог ніколи не повинен спинятися на досягнутому, бо якщо немає руху вперед, то неминуче починається відставанняО. Сухомлинський. Наукові і практичні дослідження з теми. У педагогічній інтерпретації інновація означає нововведення, що поліпшує хід та результати навчально-виховного процесу. Вивченням проблеми займалися такі дослідники, як.П. Беспалько, І.М. Дичківська,.О. Сисоєва. На думку.О. Сисоєвої, використання інноваційних педагогічних технологій в освіті має “забезпечувати особистісний і професійний розвиток особистості, її професійну та соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці, адаптаційну гнучкість”. Новизна педагогічного досвіду полягає в тому, що інноваційні технології сприяють посиленню навчальної мотивації вивчення англійської мови й удосконаленню знань учнів. Технологія досвіду. “Учитель готується до найкращого уроку все життя… Щоб дати учням іскорку знань, вчителеві треба ввібрати ціле море світла.”.О. Інтерактивне навчання – це навчання, основане на діалогічному мовленні, в ході якого здійснюється взаємодія вчителя та учня. мікрофон Займи позицію Робота в групах Незавершені речення Робота в парах Рольові ігри дискусія карусель.

Технологія проектного навчання Проект – це вид навчальної діяльності, в якій задіяні досвід, уява, знання, та величезне бажання поділитися з іншими. Застосування навчальних проектних технологій у школі можливо як під час уроків, так і в позаурочній роботі, це дає можливість створити додаткову мотивацію.

Учні виконують проекти тому, що це їм цікаво. Тематика проектів дуже різноманітна, теми можуть бути запропоновані авторами підручників, за якими навчаються діти, вчителем і самими учнями. Результатом проекту може бути плакат, картки, словник в малюнках, індивідуальна розповідь, таблиця, письмова розповідь з ілюстраціями, малюнок з надписами, проведене свято тощо. Не полишайте дитину радощі відкриття, пошуку, не давайте їй готових висновків, правил, де це можливо, нехай дитина сама до цього дійде.

Використання ІКТ допомагає “оживити” урок, зацікавити учнів, пробудити їх до активної співпраці з вчителем. Відео пісні Навчальні фільми Педагогічні програмні засоби Мультимедійні презентації …Учитель повинен йти в ногу із сучасністю, пройматися й надихатися силами, що пробудилися в ній!. Дістервег. Результативність. створити іншомовне середовище на уроці залучати пасивних слухачів до активної діяльності робити заняття більш наочними та інтенсивними створити позитивну атмосферу на уроці покращити взаємини “учень – учитель” Використання інноваційних технологій на уроках англійської мови значно посилюють та допомагають: Якість уроку прямо пропорційна тому, як учитель був до нього готовий. Добре підготовлений та проведений урок – це радість і дітям, і учителеві. Мої плани. Виховувати творчу особистість Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови Підвищувати свій професійний рівень і не зупинятися на досягнутому “Коли мовчиш – мовчи з любові.

Коли говориш – говори з любові. Коли виправляєш – виправляй з любові. Коли вибачаєш — вибачай з любові. Май завжди в глибині серця корінь любові, з того кореня виростуть тільки добрі справи”. Святий Августин. Презентация на тему: Салухи Олександра Петровича. Первый слайд презентации. Слайд 2. Слайд 3. Салуха Олександр Петрович Така дісталась вже нам робота Є в ній і радість, та є й турбота, Є вічний пошук, безсонні ночі, Та гріють душу дитячі очі. Вчитель англійської мови Любомльської районної гімназії. Слайд 4. Життєве кредо: Мети досягає той, хто її прагне. «Хай буде вчитель д зеркалом добрих звичаїв: і чого навчає або навчати збирається,те саме, як на зразкові, хай показує на самому собі “ Respect for self, respect for others and responsibilities for all my actions. Педагогічне кредо: Мій життєвий принцип: Наддур Наталія Вікторівна. Слайд 5. Слайд 6. ◊Дата народження 20.02.1988р. ◊ Освіта – ВДУ ім. Лесі Українки ◊ Спеціальність – вчитель англійської мови та літератури, французької мови ◊ Початок педагогічної діяльності 2008р. ◊ Посада-вчитель англійської мови Любомльської районної гімназії Загальний педагогічний стаж роботи – 8 років. ◊ Категорія- перша. ◊ Рік проходження останньої атестації — 201 4 6 Наддур Наталія Вікторівна Салуха Олександр Петрович. Слайд 7. Банник Марина Олександрівна 7 Результати олімпіад 2013 р – III місце у III етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови в 10 класі. 2014 — III місце у III етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови в 11 класі 2014 р – I місце у II етапі Всеукраїнської олімпіади з англійської мови в 8 класі. Слайд 8. 8 Наддур Наталія Вікторівна Впровадження комунікативної методики викладання на уроках англійської мови як компонент виховання соціально адаптованої інноваційної особистості. Слайд 9. Слайд 10. Принципи роботи індивідуальний систематичність, різноманіття характер регулярність форм, методів науковість наочність доступність усебічність об’єктивність диференційований підхід гласність єдність вимог наступність, Те, що я чую, я забуваю. Те, що я бачу, я пам’ятаю. Якщо я чую, бачу, обговорюю, й роблю, — Я здобуваю знання і навички. Якщо я передаю знання і досвід іншим, Я стаю майстром.» Слайд 11. Впроваджувати інноваційні методи навчання і виховання Створити умови для всебічного розвитку дитини Розвивати творчі здібності учнів Сприяти самоактуалізації творчого потенціалу учня Здійснювати диференційне навчання Приділяти увагу самоосвіті вчителя і учня Напрямки роботи. Слайд 12.

Правила педагогічної майстерності «Ніколи не зупинятися на досягнутому» займатися самоосвітою «Вчити і вчитися самому» ділитися з дітьми своїм досвідом намагатися бути прикладом для дітей у всьому відповідати сучасності та змінам у системі реформування освіти Майстерність вчителя гармонія, свідома поведінка, уміння спрямувати активність особистості на її розвиток, передбачений і точний розрахунок, найкраще досягнення результату.

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

гдз з математики 3кл рівкiн

текст постмодернізм одне з найяскравіших літературних явищ другої половини 20 століття

dasan h660rw инструкция на русском

гдз 2 класс рівкінд

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна