математичні ребуси для 3 класу на українській

Інтелект україни 3 клас контрольні роботи травень форум на математичні для українській класу 3 ребуси гдз геометрія 8 класс бевз україна.

Математичні загадки кросворди і цікаві історії. Отправить свою хорошую работу в базу знаний просто. Используйте форму, расположенную ниже. Кросворди. 1). “Приклад числового матемаичного кросворду”. По горизонталі: 3.Сума коренів рівняння х2-35х+17=0 (35); 4.Тризначне число, кратне 9 (621); 5.Добуток трьох послідовних натуральних чисел, найменше з яких є найбільше одноцифрове просте число (504); 2.Число, що перетворює рівняння у правильну рівність (корінь); 3.Компонент арифметичної дії (сума); 4.Запис, що складається з чисел, букв і знаків дій (вираз); 6.Найпростіша геометрична фігура (точка). 2 Один п’ятикласник про себе писав таке: «пальців у мене двадцять п’ять на одній руці, стільки ж на другій, на обох ногах 10.» Як це так?

(забув поставити дві крапки після двадцяти).

5 Який трикутник потрібно взяти, щоб після проведення в ньому одного відрізка отримати всі відомі види трикутника (рівносторонній, рівнобедренний, прямокутний, гострокутний, тупокутний)? [прямокутний з кутом 300. Провести медіану із вершини прямокутника] 6 Бровко Віта: «Чи знаєш ти?» Спостережливість! А) скільки важить склянка меду? Б) скільки важить столова ложка солі? В) якщо протягом години йшов сильний дощ, то скільки відер води вилилося на 0,01 га? ( 8 см) Д) скільки сходинок з I-го на II поверх у нашій школі. Е) скільки років живе крокодил? (? 40 років). Ж) одного всесвітньо відомого вченого спитали, як на його думку, з’являються винаходи, що перевертають світ? «Дуже просто,- сказав він.-Всі знають, що зробити це неможливо. Серед них трапляється один дивак, котрий цього не знає. Він і робить винахід.» Хто цей вчений? (Ейнштейн) 1) На аркуші паперу в клітинку треба розмітити вершини ромба. Як це зробити? 2) Дано дошку з паралельними краями. Теслі потрібно відрізати кінець дошки під кутом 450.

Накреслимо на прямокутному аркуші паперу 10 вертикальних ліній однакової довжини. Проведемо діагональ. Розріжемо прямокутник по діагоналі і зсунемо нижню частину вниз. Порахуємо кількість вертикальних ліній. Їх стало 9. І кільце — глядач розрізає вздовж стрічки посередині, доки не повернеться у початкову точку. Отримаємо два окремі кільця. І кільце — склеювання без перекручення.

ІІ кільце (лист Мебіуса) — кінці стрічки, перекручені на півоберту. ІІІ кільце — лист Мебіуса розрізаємо вздовж стрічки, відпустивши від краю на 1/3 ширини.

Цікаві історії.

Подобные документы. Занимательные задачи, загадки в забавной форме, в которых фигурируют мишки, котики, собачки, девочки и мальчики. Загадки в стихах известных авторов: Б. Заходера, Н. Разговорова, Г. Новицкой,. Кудрявцевой. Логические задачи в такой же стихотворной форме. Дослідження основних статистичних понять та їх застосування в оціночній діяльності. Характеристика методів групування статистичних даних по якісним та кількісним прикметам. Вивчення алгоритму побудови інтервального ряду, розрахунок розмаху варіації. Діагностика турбіни трьома основними методами — ММР, ММП, ММКПР, тобто визначення Хо для всіх випадків. Ідентифікація параметрів математичної моделі на основі авторегресії 2-го порядку для заданого часового ряду, оцінка адекватності отриманої моделі. Загальні формули прямокутників. Похибка методу прямокутників. Площа криволінійної трапеції. Формула парабол (Сімпсона).

Інтерполяційний багаточлен Лагранжа. Формула трьох восьмих. Абсолютна похибка обчислення. Наближення підінтегральної функції. Робота присвячена важливісті математики, їх використанню у різних галузях науки. Інформація, яка допоможе зацікавити учнів при вивченні математики. Етапи розвитку математики. Філософія числа піфагорійців. Математичні формули у фізиці, хімії, психології. Історія виникнення математичних рядів. Монотонна послідовність, сума ряду і властивості гармонійного ряду. Поняття числа «e», властивості рядів Фур’є і Діріхле. Приклади розгортання і збіжності рядів Фур’є. Індивідуальна побудова математичних рядів. Основні напрямки теорії ймовірностей. Сутність понять «подія», «ймовірність події». Перестановки, розміщення та сполучення. Безпосередній підрахунок ймовірностей. Основні теореми додавання та множення ймовірностей.

Формула повної ймовірності та Байєса. Математичні ребуси для 1, 2, 3, 4, 5, 6 класів з відповідями: як самому придумати математичні ребуси для дитини? Математика – досить непроста наука, однак засвоїти її ази потрібно кожному.

Без цих навичок і знань у сучасному світі нікуди. Елементарні математичні прийоми і завдання закладаються в пам’ять школярів ще в молодших класах. А «загубивши» більш легкий матеріал, вирішити складні завдання стає не під силу. Довгі і серйозні уроки математики роблять дітей особливо непосидючими, а значить подавати інформацію потрібно в ігровій формі, наприклад, за допомогою ребусів. Такі завдання не потрібно змушувати вирішувати з-під палиці, дітки самі охоче будуть братися за їх розгадування.

Далі ви дізнаєтеся, чим же все-таки корисні математичні ребуси для школярів, навчитеся складати і розгадувати різні ребуси і головоломки разом зі своїми нащадками. Користь ребусів на математичну тему для розвитку дитини.

Ребуси на математичну тему – це ті ж загадки і головоломки, в яких використовуються малюнки та графіка. Вони бувають різні за рівнем складності залежно від вікової категорії школярів. У тих випадках, коли дитина розгадує, а особливо, коли складає ребуси для своїх однолітків – дуже добре розвивається логічне мислення і тренується інтелект. Є ребуси, рішення яких вимагає чималих зусиль з боку дітвори. Намагаючись знайти розгадку, діти розвивають у себе нестандартне мислення. В майбутньому це вміння здорово стане в нагоді, коли потрібно буде прийняти рішення і знайти вихід із життєвих проблем. І найголовніше: процес розгадування математичних ребусів здорово піднімає настрій, а також допомагає краще побудувати відносини з однолітками. Правила складання математичних ребусів для дітей. Під третім малюнком зашифровано слово «вектор», під четвертим — «ступінь», під п’ятим — «два», під шостим — «доказ». Як придумати математичний ребус? Дотримуючись загальних правил складання ребусів, спробуйте придумати для початку нескладні математичні задачки, використовуючи цифри та математичні терміни. А потім, трохи освоївши прості завдання, переходите до більш ускладненим. Ось кілька зразків ребусів з математики з відповідями, які надихнуть вас і покажуть, як їх потрібно складати: Відповіді: перший ребус — «діаметр», другий — «п’ять», третій — «конус», четвертий — «завдання». П’ята картинка — «алгебра», шоста — «геометрія», сьома — «лінійка», восьма — «рівняння». Дев’ята загадка — «діаметр», десята — «циркуль», одинадцята — «транспортир», дванадцята — «конус». Особливості математичних ребусів для початкової школи. Найкраще долучати дитину до розгадування математичних ребусів ще в дитячому садку, у випускній групі. Це послужить чудовою розминкою перед школою, освіжить у малюка весь пройдений матеріал з педагогом. Тільки треба враховувати, що такі ребуси повинні бути досить легкими, і включати тільки ті знання, які дитина вже засвоїла і знає. Це може бути головоломка з двох-трьох складових, відповідь якої таїть у собі просте математичне значення. Ці ж ребуси знадобляться для «розігріву» першачків. Вступ до школи – і так величезна емоційна навантаження для дитини, тому не варто засмучувати навчання математики настільки складними ребусами. Підійдуть наступні приклади: Математичні ребуси для 1 класу з відповідями. Першокласники вже добре знають цифри і прості математичні дії, які можна включити в ребуси. Причому для таких ребусів характерно те, що математичне значення може бути присутнім як в самій загадці, так і в її значенні. А може трапитися таке, що відповідь зовсім не буде пов’язаний з цієї точною наукою. Запропонуйте дитині такі математичні ребуси: Математичні ребуси для 2 класу з відповідями. Для того, щоб скласти математичний ребус другокласнику, потрібно орієнтуватися в його знаннях, тобто пропонована задача повинна бути посильною. Ось що повинен знати і вміти навчається у другому класі: При вирішенні завдань використовувати в правильному порядку числа від 1 до 100, правильно озвучуючи їх. Вирішувати приклади додавання і віднімання чисел, які не перевищують цифру 20. В ряді випадків застосовувати математичні дії множення і ділення. Чітко знати правила використання дужок у прикладах і вирішувати їх. Застосовувати у своїй лексиці одиниці вимірювання довжини та об’єму. Вести порівняння більше-менше цифр в межах 100. Вміти усно додавати і віднімати числа в межах 100. Вирішувати нескладні завдання з чотирма основними арифметичними діями, вміти збільшувати (зменшувати) число на (у) раз (одиниць). З допомогою лінійки креслити і міряти довжину відрізка. Розпізнавати плоскі кути. Впізнавати і озвучувати плоскі геометричні фігури. Уміти обчислювати периметр многокутників. Математичні ребуси для 3 класу з відповідями. Вважати і називати числа до тисячі. Виконуючи основні чотири арифметичні дії, називати кожну складову прикладу своєю назвою. Володіти таблицею множення і обумовлювати результат дії ділення. Вміти вирішувати приклади з дужками і без них. Знати одиниці вимірювання величин і виражати їх у різній інтерпретації. Усно розв’язувати математичні дії до значення 100. Ділити багатозначне число на однозначне, керуючись таблицею множення.

Перевіряти правильність розрахунку прикладів. Виконувати задачі на одну-дві дії. Придумувати завдання, зворотні вихідної. Уміти коротко записати задачу. Обчислювати рівняння і нерівності. Креслити прості геометричні фігури, згідно з вихідними даними завдання, обчислювати їх периметр і площу. Вміти користуватися циркулем, чертя колу заданих радіусів.

Математичні ребуси для 4 класу з відповідями. Вміти вирішувати задачі раціональним і нераціональним способом. Вирішувати завдання, записуючи хід їх вирішення. Мати уявлення обчислення об’єму та площі геометричних фігур, виходячи з вивчених формул. Креслити геометричні фігури, позначати їх компоненти латинськими літерами. Будувати і вимірювати кути транспортиром. Знати властивості рівності. Вирішувати завдання з кількістю арифметичних дій від одного до чотирьох. Знати властивості сторін, кутів, радіусів геометричних фігур. Віднімати і додавати багатозначні числа. Ділити багатозначне число на однозначне і багатозначне. Мати поняття натурального ряду. Помножити дріб на натуральне число. Правильно називати і писати дробу: чисельник і знаменник. Порівнювати дроби.

Математичні ребуси для 5 класу з відповідями. Програма з математики для п’ятикласника схожа з попереднім роком, тільки має більш широкий характер. Адже недарма в деяких школах четвертий клас пропускається, а вся шкільна програма за пропущений рік вивчається у п’ятому класі.

Математичні ребуси для 6 класу з відповідями. Математичні ребуси з цифрами з відповідями. Ті, назва або частину назви яких використовується для відповіді. Ті, які коштують близько зображення, і вказують на те, що з назви цього зображення потрібно запозичити літери, відповідні послідовності цифр стоять в ряду. Математичні загадки, ребуси, кросворди. Добре тренують розумову активність не тільки ребуси з математики, але ще й логічні, арифметичні загадки, кросворди. Вони розвивають допитливість і кмітливість у дітей. А ігрова форма завдань допомагає досягти високої швидкості мислення і здогадки. Розв’яжіть приклади, з’єднайте лініями відповідь і групу дітлахів, відповідну йому (перше завдання). Розв’яжіть приклади на веслах, а потім з’єднайте лініями кожне з них з човнами, мають правильну відповідь (друге завдання). Заповніть пропущені клітинки цифрами таким чином, щоб по горизонталі і по вертикалі завжди відповідь виходив 15 (третє завдання). Заповніть пропуски і розв’яжіть приклади (четверте завдання). Як вирішувати математичні ребуси з літерами? Рішення математичних ребусів з літерами. Всі слова складаються з букв, тому безліч ребусів містять у своїй структурі літери. Керуючись основними принципами вирішення ребусів, ви з легкістю подужаєте математичні ребуси з літерами. Математичні ребуси і головоломки. Найлегші математичні ребуси. Складні математичні ребуси. Спробуйте надати вашій дитині ось такі головоломки, які дозволять сконцентрувати кмітливість і потренувати інтелект.

Це завдання імовірно для учнів п’ятих класів. У нашій статті наведено приклади математичних ребусів з відповідями різних рівнів складності, залежно від віку школяра. Вивчивши основні правила розгадування ребусів, спробуйте скласти цікаві завдання своїм діткам. Такого роду заняття допоможуть дитині активізувати свої інтелектуальні здібності, вироблять посидючість і концентрацію уваги, а також закріплять пройдений матеріал з математики. Це захоплююче заняття допоможе згуртувати рідних (товаришів), і створити дружню атмосферу в сім’ї та шкільному колективі. Задачі з математики для 3 класу на українській мові. Станіслав вирішив для своєї матусі зробити приємну несподіванку — почистити мамине взуття. У коридорі було темно, але хлопчик знав, на якій полиці у тумбі для взуття лежить мамине. Там стояли поштучно 3 пари сірих туфель та 2 пари червоних черевиків. Скільки штук взуття Станіславу треба вибрати навмання, щоб серед них обов’язково були: а) 1 порція морозива “Прем’єр”; б) по одній порції морозива кожної назви; в) 5 порцій морозива якоїсь однієї назви; г) 1 порція морозива “Бетмен”, 1 порція – морозива “Каштан”? В українському алфавіті 33 букви. Відомо, що з букви м’який знак (ь) та з букви и прізвища починатися не можуть. Прізвища можуть починатися з тридцяти однієї букви. Для 31 учня прізвища можуть починатися з різних букв, а в класі 35 учнів. Отже, в класі знайдеться принаймні два учні, прізвища яких починаються з однієї і тієї ж букви. Сашко підрахував, що за сніданок, обід та вечерю його родина з’їла 13 цукерок. Доведи, що принаймні один раз родина хлоп­чика з’їла не менше п’яти цукерок. 27 третьокласників вирішили до Дня вчителя зробити для своєї вчительки сюрприз – прикрасити клас.

18 учнів придбали повіт­ряні кульки, 12 – кольорові прапорці. 7 третьокласників принесли і повітряні кульки, і кольорові прапорці. Решта учнів – жовте листя. Скільки дітей принесли жовте листя? Сергійко, Павло, Степан, Ігор та Микола дружать ще з дитячого садочка. Сергійко якось пообіцяв друзям віддати свою колекцію машинок (37 штук) тому, хто зможе розділити їх між собою так, аби кожному дісталася непарна кількість машинок. Чому й нині колекція машинок залишилася у Сергійка? Сергійко увійшов до кімнати по шкарпетки. У кімнаті спала його сестричка і було зовсім темно. Хлопчикові не хотілося вмикати світло, аби не розбудити сестру. Він знав, на якій полиці у шафі лежать його шкарпетки. Там лежало поштучно 3 пари чорних, 2 пари коричневих та 5 пар синіх шкарпеток. Скільки шкарпеток Сергійко повинен вибрати із шафи навмання, щоб серед вибраних обов’язково були: У магазині “Ноти” у продавця в шухляді лежать збірки музичних творів: 6 збірок з творами Чайковського, 11 – Моцарта, 15 — Мусоргського, 14 – Глинки.

Скільки збірок продавцеві треба вибрати із шухляди навмання, щоб серед них обов’язково були: 4 збірки з творами Глинки, 3 – з творами Чайковського та одна з творами Мусоргського? В одній із груп оздоровчого табору було 22 дитини. Чи можна стверджувати, що серед дітей знайдеться принаймні двоє, імена яких починаються з однієї букви? Підкресли правильну відпо­відь: Так. Ні. Поясни свій вибір. У трьох пакетиках знаходиться відповідно 22, 14 та 12 горіхів. Урівняй кількість горіхів у кожному пакетику, перекладаючи з одного в інший стільки горішків, скільки в тому пакетику вже є. Дозволяється зробити тільки три перекладання. Алгоритм. Операція. Обернені операції. Щоб досягти успіху (очікуваного результату) у певній справі, треба вміти планувати свої дії. Іншими словами, складати програму дій, тобто встановлювати, яку саме дію і в якій послідовності необхідно виконувати. Це і називається алгоритм. Прочитай рівняння. Визнач назву невідомого компонента. Згадай правило знаходження невідомого компонента. __________________ __________________ __________________. Кожна дія в алгоритмі називається операцією.

Наприклад, такі операції: взяти зі столу нитку з голкою; одягнути сорочку; зайти до кінотеатру тощо. А тепер до цих операцій назвемо обернені: покласти на стіл нитку з голкою; зняти сорочку; вийти з кіно­театру. Операції можна виконувати не тільки над речами, а й над числами, словами. Наприклад, до 5 додали 3.

Виконали операцію додавання і отримали результат — число 8. Тепер відносно резуль­тату (числа 8) виконаємо операцію віднімання, отримаємо число 5. Це те число, яке було раніше. Отже, операції додавання і віднімання – обернені одна до одної. Доведи це. Виконай і запиши операцію множення, наприклад, з числом 7. ______________ А тепер виконай і запиши операцію, обернену до результату. _____________ Зроби висновок. Це завдання розв’язується з кінця. Із задуманим числом пропо­нується виконати дві дії: спочатку ділення, потім – множення. Внаслідок цього отримали число 20. Розв’язуючи з кінця, ми виконаємо обернені дії: спочатку ділення, потім – множення. Розв’язання буде таким: 20 : 5 • 3 = 12.

Отже, 12 – задумане число. П’ять хлопчиків зібрали разом 14 грибів, причому кожний знайшов не менше одного гриба. Доведи, що принаймні два хлопчики знайшли однакову кількість грибів. На шкільному базарі до початку нового навчального року 120 покупців придбали шкільну форму. З’ясувалося, що 49 із них купили форму для хлопчиків, 28 – для дівчаток, 16-і для хлопчиків, і для дівчаток. 33 покупці придбали тільки піджаки. Решта — тільки спідниці. Скільки покупців придбали спідниці? Данилко і Дениско – брати-близнюки. Вони носять речі однако­вого розміру. Одного зимового вечора вони вирішили біля дому покататися на санчатах. Коли хлопчики збиралися виходити з квартири, в будинку раптом погасло світло. Діти не встигли одягнути тільки рукавички.

Дениско пам’ятав, на якій полиці у шафі лежать їхні рукавички. Там поштучно лежало 4 пари сірих, 8 пар чорних та 3 пари коричневих рукавичок. Скільки рукавичок хлопчик повинен дістати з шафи навмання, щоб серед них обов’язково були: 1 пара чорних та 1 пара коричневих рукавичок? Аркуш паперу зігнули навпіл, потім ще раз зігнули навпіл, а потім – ще раз. Якщо розрі­зати папір по згинах, то скільки отримаємо аркушиків? Запиши правильну відповідь: Магазин першого дня продав половину сувою тканини, другого – половину решти, а третього продали половину нового залишку і останні 5 м. Скільки метрів тканини було в сувої спочатку? На колі позначили кілька точок. Через кожні дві точки провели прямі. Подумай і запиши, скільки всього точок позначили на колі, якщо загалом вийшло: Подумай і запиши, скільки всього точок позначили на колі, якщо загалом вийшло: Математичні задачі на кмітливість з відповідями. Ніхто не народжується розвиненим і обізнаним. Щоб у зрілому віці процвітати, потрібно чимало потрудитися в дитячому і підлітковому віці. Для цього батьки вчать з дітьми вірші, читають книжки, розвивають пам’ять, увагу, логіку, тренують мислення. Ця стаття допоможе вам знайти вправи та задачі для тренування сірої речовини головного мозку у дітей різного віку. Займаючись з дитиною щодня по 15 хвилин, ви підготуєте відмінний фундамент для його подальшого навчання, адже логічне мислення – основа всіх знань і вмінь дитини. Математичні задачі на логіку для дошкільнят. Починаючи з 3-річного віку малюка, батьки повинні потроху займатися тренуванням логічного мислення у своїх дітей. Дітям це дуже важливо, адже для них у такому віці багато очевидні речі здаються складними, а незрозумілі для сприйняття дорослим, навпаки, очевидними. Представимо декілька варіантів логічних завдань для дітей 3-5 років. На столі лежить 1 апельсин. Його розрізали на 2 частини, скільки апельсинів лежить на столі? Відповідь: 1, розрізаний. Собаку прив’язали до паркана мотузкою. Довжина мотузки становить 10 метрів, а собака пройшла за день 100 метрів. Як їй це вдалося?

Відповідь: Собака ходила вздовж паркану туди і назад та «знаходила» цілих 100 метрів. Який день тижня відповідає числу 3? Відповідь: середа, т. до. його порядковий номер тижня – 3. Примітка: Про дні тижня дошкільнятам можна задавати різні варіанти питань. Це допоможе не тільки у розвитку логічного мислення, але і допоможе швидше вивчити дні тижня. Спираючись на запропоновані варіанти завдань на розвиток логічного мислення, батьки можуть придумувати нехитрі умови завдань самостійно. Математичні задачі на логіку: 1-2 клас. Але ось діти пішли в школу, буквально за перші місяці навчання вони починають добре рахувати, орієнтуватися у просторі та часі. Задачки для дошкільнят вже здаються їм простими і нецікавими. Тому для таких діток ми приготували кілька варіантів вправ тренування логіки і кмітливості, орієнтуючись на їх нові здібності і можливості. Першокласника попросили назвати найбільше число. Що він відповів?

Відповідь : 31. Першокласники щодня записують число місяця в зошит, найбільше число у місяці – 31. На дошці написані два числа 4 і 5. Який знак потрібно поставити між ними, щоб вийшов результат більше 4 і менше 5. Відповідь : кома. По вузькій дорозі може проїхати тільки одна машина. З одного боку дороги знаходиться гора. Одна машина їде з гори, інша – під гору. Як їм розминутися? Відповідь : обидві машини їдуть в одному напрямку і розминатися їм не доведеться. Скільки разів з числа 10 відняти число 2? Відповідь : один, т вже після першого віднімання двійки залишиться число 8, а не 10. На столі стоять 6 склянок: в перші три налили воду, другі три – порожні. Потрібно розставити стакани так, щоб чергувалися порожні і повні стакани, але при цьому можна взяти в руки тільки один стакан. Як вчинити, щоб виконати умову? Відповідь : Взяти другу склянку і перелити з неї воду у п’ятий склянку. Другий стакан поставити на колишнє місце. За 10 годин 10 осіб можуть викопати траншею довжиною 10 метрів. Скільки потрібно людей, щоб вони викопали траншею довжиною в 100 метрів за 100 годин? Відповідь : 10 осіб. На 1 годину 10 осіб викопають 1 метр траншеї, за 10 годин вони викопують 10 метрів траншеї, а за 100 годин – 100 метрів. Школярі беруть участь у змаганнях з бігу. Ваня займає третю позицію, Антон займає другу позицію.

Саша обганяє Антона. Яку позицію займає Саша? Відповідь: другу, т попереду Антона теж хтось біжить і цей хтось поки перший. Вчитель поклав на підлогу олівець і попросив учнів переступити через нього, але ніхто не зміг цього зробити. Чому? Відповідь : олівець лежить біля стіни і крокувати дітям нікуди. Таня і Аліса пішли в магазин і знайшли 2 рубля. Скільки б грошей вони знайшли, якби з ними пішла ще і Марина? Відповідь : 2 рубля, т розмір знахідки ніяк не залежить від кількості її знайшли. З пункту А в пункт Б вийшла кішка, а з пункту Б в пункт А вийшла мишка. Коли вони зустрінуться, хто з них буде ближче до пункту А, а хто до пункту Б? Відповідь : вони обидві будуть на однаковій відстані від пункту А, та на однаковій відстані від пункту Б. На столі стояли 3 чашки з чаєм. Папа випив чай з однієї чашки і поставив її на місце. Мама випила свій чай і теж поставила чашку на місце. Скільки чашок було на столі, коли прийшов пити чай син? Відповідь: 3 чашки. Вони хоч і порожні, але нікуди зі столу не поділися. Марина йшла з дому до школи і зустріла трьох мужиків. У кожного за спиною був мішок. У першого мужика в мішку був один кіт, у другого в мішку був один кіт і один пес. У третього в мішку було 2 пса. Скільки всього котів прямувало в школу? Відповідь : один, сама Марина. Дядьки з мішками йшли у зворотний від школи бік. В класі стояв стіл з чотирикутної кришкою. Учні відпиляли один кут, що стало зі столом, скільки кутів залишилося на кришці? Відповідь : 5. Якщо відпиляти один кут, то отримаємо на його місці 2 нових, тому всього 5 кутів. Примітка: насправді кількість кутів може залежати і від того, як розмірковує дитина. Якщо він «пиляє» стіл по кутах діагоналі, тобто розпилює його навпіл, то цілком можливо, що у столу буде 3 кута. Якщо ж один розпил припадає на кут, а другий на бік кришки, то може залишитися і 4 кута. Але це нюанси, які краще розглядати, малюючи на аркуші паперу, де дитина збирається «пиляти» стіл. На тарілці лежать 3 банана. Їх потрібно розділити між трьома дівчатками, щоб на тарілці залишився один банан. Відповідь : одній дівчинці потрібно віддати банан разом з тарілкою. Яке слово зашифровано: ТОВ? Відповідь: ТРІО, тобто ТРИ О. Батьки теж можуть складати свої задачі для дітей, орієнтуючись на запропоновані варіанти. Чим частіше дитина буде займатися вправами на логіку, тим швидше буде працювати його мозок, тим вище буде успішність у школі. Математичні задачі на логіку: 3-4 клас. Подальше навчання в школі має свої особливості: діти навчилися складати двозначні числа, виконувати з ними різні математичні операції, в тому числі множення, ділення. Логічні математичні задачі для учнів 3-4 класу повинні охоплювати вже отримані знання та вдосконалювати їх якість. В гаманці лежить 15 копійок двома монетами. Одна з монет не п’ятак, як таке може бути? Відповідь: може, т інша монета цілком може бути п’ятаком. Йшла Маша в Волгоград, а назустріч їй 10 хлопців. У кожного в руках по лукошку, в кожному кошику по кішці, а у кожної кішки по кошеняті. Скільки всього хлопців йшло в Волгоград? Відповідь : одна Маша. Всі інші, скільки б їх не перераховували, йшли назустріч дівчинці, а значить в протилежну сторону від Волгограда. Дідусь пиляє колоди. Розпил колоди навпіл він робимо ан одну хвилину. Скільки йому знадобиться часу, щоб розпиляти колоду на 10 частин? Відповідь : 9 хвилин, т щоб розпиляти колоду на 10 частин, потрібно зробити 9 розпилів. Хлопчик прийшов в комору. В кожному кутку комори стояло по 3 мішка. На кожному мішку сиділо по кішці, у кожної кішки було по кошеняті. Скільки всього ніг було в коморі? Відповідь : дві, тільки хлопчика. Примітка: Як би довго діти не перемножали між собою числа-«ноги» кішок і кошенят, варто пам’ятати, що у кішок – лапи, а ноги – тільки у хлопчика. Батьки купили своїм двом дочкам Маше і Лізі по коробці цукерок. У кожній коробці було по 15 цукерок. Маша з’їла кілька цукерок і відклала коробку. А Ліза з’їла стільки, скільки залишалося в коробці у Маші, і теж відклала коробку. Увечері мама вважала цукерки в коробках обох дівчаток. Скільки цукерок там було? Відповідь : 15. Маша та Ліза з’їли разом 15 цукерок. Маша кілька (наприклад, 15-х=у), а Ліза стільки, скільки залишилося у Маші (тобто у цукерок). Сума х+у = 15.

А у дівчаток було по 15 цукерок, тобто 2 15 = 30. Було 30, 15 з’їли, і 15 на двох залишилося. А скільки у кого – цього в задачі не уточнюється. З МІСЬКВНО в школу прийшли перевіряючі. Вони вибрали клас для перевірки, але не всі діти були готові відповідати урок.

Тим не менш, на кожне питання вчителя весь клас піднімав руку, і той, кого вчитель викликав до дошки, відповідав блискуче. Як вийшло, що вчитель вгадував, кого викликати відповідати? Відповідь : рішенням цієї задачі є невелика хитрість. Перед уроком школярі і вчитель домовилися, що ті, хто напевно знають відповідь на поставлене питання, будуть піднімати праву руку.

А ті, хто не знають – ліву. Завдяки маленькій хитрості клас гідно пройшов перевірку і ніхто ні про що не здогадався.

Що у корови знаходиться спереду, а у бика ззаду? Відповідь : літера «К». Корова, бик. Коли мамі виповнилося 31 рік, дочці було 8. Зараз мама старші дочки рівно в 2 рази. Скільки їх обом років? Відповідь : доньці 23, мамі 46. Коли народилася дочка, мамі було 31-8 = 23 роки. Щоб бути старші дочки в два рази, мамі має бути 23 2 = 46 років. За цей час дочка доросла до 23 років. Дві однокласниці Наташа і Олена живуть в одному під’їзді: Лена на другому поверсі, а Наташа на четвертому. Наташа піднімається сходами на четвертий поверх і проходить 60 сходинок. Скільки сходинок проходить Лена, яка піднімається на другий поверх? Відповідь : 20. Щоб піднятися з першого поверху на четвертий, потрібно пройти три прольоту. 60:3=20 сходинок в одному прольоті. А Лена піднімається з першого на другий поверх і проходить при цьому тільки один проліт, все ті ж 20 сходинок. Чи може страус назвати себе птахом? Відповідь: ні, не може. Страуси не вміють розмовляти. Яка фізична величина не має ні висоти, ні глибини, ні ширини, ні довжини, але її можна виміряти? Відповідь : час, температура. Завдання на логіку з серії «Юний Шерлок». На виклик про самогубство були викликані представники карного розшуку. У кабінеті жертви вони виявили диктофон і включили його. На диктофоні була записана наступна фраза: «У моїй смерті прошу нікого не звинувачувати, життя не має сенсу…» далі пролунав постріл. Як слідчі зрозуміли, що вбивство сфабриковано? Відповідь : вбитий не міг перемотати запис на початок, це зробив хтось інший. Що не може поміститися навіть в саму велику каструлю? Відповідь : її кришка. У каструлі налита вода до самого верху. Як відміряти рідина, не використовуючи ніяких вимірювальних пристроїв, щоб у каструлі залишилася тільки половина рідини. Відповідь : потрібно нахилити каструлю і виливати воду до тих пір, поки не здасться з бічної частини дно. Це і буде половина каструлі. Коли цифра «2» означає «10»? Відповідь : на циферблаті цифра «2» відповідає «10 хвилин».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

криптопро pdf 2 0 серийный номер

бізнес-курс англійської мови і.с.богацький н.м.дюканова 1998

уроки музыки для детей донотный период нотная грамота белованова маргарита евгеньевна

dasan h660rw инструкция на русском

збірник задач за 10 клас з фізики римкевич